جاباما
۸۴۴۶۷۳
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

محور‌های مواصلاتی مازندران ایمن‌سازی می‌شود

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به وقوع سیلاب در برخی شهرهای استان، گفت: محورهای مواصلاتی مازندران ایمن‌سازی می‌شود.

خبرگزاری تسنیم: سرتیپ دوم پاسدار سید محمود میرفیضی امروز در قرارگاه نوروزی پلیس مازندران اظهار اشت: با توجه با بارش شدید برف و ریزش کوه و درختان در محور مواصلاتی سوادکوه و بارش سنگین برف در محور کیاسر، ماموران انتظامی به منظور پیشگیری از وقوع حوادث با حضور در صحنه و مدیریت جاده ای با تعامل و همکاری دیگر دستگاه‌ها نسبت به ایمن‌سازی این محورها اقدام کردند.

وی با اشاره به وقوع بارندگی شدید و سیلاب در مناطق مرکزی و شرقی مازندران به ویژه روستاهای حومه شهرستان‌های سیمرغ و میاندورود، افزود: همکاران در مجموعه انتظامی شهرستان‌ها در کنار دیگر نیروهای امدادی و خدماتی نسبت به امدادرسانی به شهروندان و مردم گرفتار در سیلاب اقدامات و فعالیت‌های خوب و مناسبی داشتند.

میرفیضی، از ارائه خدمات مردم یاری توسط یگان‌های انتظامی در سطح این شهرستان‌ها برای بازسازی و مرمت منازل شهروندان از جمله نقل و انتقال اسباب و اثاثیه منزل برای ترمیم و شستشو و اهدا لوازم اولیه مورد نیاز برای زندگی و اسکان آنان در مناطق امن خبر داد.

وی با اشاره به بکارگیری بیش از ۱۰ هزار نیروی پلیس در ایام تعطیلات نوروز در حوزه‌های مختلف و گشت‌های انتظامی، ترافیکی و تلفیقی، افزود: بیش از ۱۳۰۰ گشت به صورت گشت خودرویی، موتوری و پیاده در طول ایام تعطیلات نوروز ماموریت برقراری نظم و امنیت در محورهای مواصلاتی و شهرهای استان را برعهده دارند.

فرمانده انتظامی مازندران با اشاره به افزایش حجم تردد و ترافیک سنگین در محورهای منتهی به مازندران از روز گذشته و با توجه به وضعیت جوی هوا و بارش برف و باران در محورها از رانندگان و سایل نقلیه خواست ضمن رعایت قوانین و مقررات پلیس را در برقراری نظم و امنیت یاری کنند.

میرفیضی از طرح هوشمندسازی پلیس در راستای مدیریت و کنترل ترافیک و نظارت بر عملکرد کارکنان در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و افزود: استفاده از دوربین البسه، دوربین‌های پایش تصویری، دوربین‌های پلاک خوان و استفاده از جی پی اس برای هدایت خودروهای سازمانی از جمله این اقدامات است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج