۸۴۴۷۱۹
۵۰۱۴
۵۰۱۴
پ

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

فال روزانه جمعه ۲ فروردین ۱۳۹۸

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 2 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بلندپرواز، موقر، اجتماعی و صمیمی، بشاش و پرانرژی و بسیار مثبت اندی هستید. شما باورهای مذهبی محکمی دارید، اما در موارد دیگر هر چیزی را به راحتی و بدون مدرک قبول نمی کنید. دیگران به خاطر رفتار صمیمانه ای که با آنها دارید و شخصیت خاصتان برای شما احترام زیادی قائل هستند. با این همه غرور و تکبر شما مانع تکامل شخصیت شما می شود. امسال بیماری یکی از دوستان و یا اعضای خانواده تان باعث نگرانی شما خواهد شد و هر کاری که از دستتان بربیاید برای بهبودی این شخص انجام خواهید داد. مواظب باشید نگرانی برای سلامتی دیگران باعث نشود از وضعیت سلامتی خودتان غافل شوید. شما امسال راه های جدیدی برای کسب درآمد بیشتر پیدا خواهید کرد و در نتیجه وضعیت مالیتان پیشرفت چشمگیری خواهید داشت و از لحاظ مالی ثباتی نسبی خواهید داشت. اگر بخواهید سرمایه گذاری های کوتاه مدت انجام دهید باید این کار را با دقت و احتیاط کافی انجام بدهید. کسب درآمد بیشتر دستتان را برای کمی ولخرجی و خرید اشیای لوکس و گران قیمت باز خواهد گذاشت. در زمینه ی حرفه ای اعتماد به نفس قابل توجهی که دارید شمارا به یک برنده تبدیل خواهد کرد و از پس هر چالشی که سر راهتان قرار بگیرد به خوبی برخواهید آمد. مجردها شانس بالایی برای ازدواج خواهند داشت و متأهل ها مورد حمایت عاطفی همسران خود خواهند بود. تیر، شهریور و آبان بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز دوری از عشقتان شما را ناراحت و افسرده کرده است و حتی با اینکه می دانید این جدایی موقتی و کوتاه مدت است هم نمی توانید به راحتی به این احساستان غلبه کنید. در چنین حالتی انجام کارهای هنری می تواند اثر فوق العاده ای روی شما داشته باشد و نتیجه ی تلاشی که صرف این کار می کنید آثاری ارزشمند خواهند بود که حداقل از نظر خودتان بسیار زیبا هستند و از انجام آنها احساس رضایت خواهید کرد. در حال حاضر شما توصیه هایی خیلی خوبی برای دیگران دارید و چه آنها از شما بزرگتر باشند و چه کوچکتر می توانند با خیال راحت از مشورت ها و نصایح شما بهره مند شوند، پس از اینکه نظر خودتان را بیان کنید به هیچ وجه خجالت نکشید.

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

دیداری غیر منتظره با شخصی افسرده و ناراحت ممکن است باعث شود که شما دچار احساس آشفتگی و ناراحتی شوید. یادتان باشد که لزومی ندارد خودتان را زیاد درگیر مسائل شخصی او بکنید و همین که شنونده ی خوبی برای حرف هایش باشید و بگذارید درد دلش را به شما بگوید و احساس سبکی کند کافی است. شما امروز نسبت به همیشه کمی عصبی تر هستید و واکنش تندتری به اتفاقات اطرافتان دارید و حتی با شنیدن بوق یک ماشین در کوچه هم ممکن است اعصابتان به هم بریزد. زیاد به این وضعیت حساس نشوید و سعی کنید سر خودتان را با کارهایی که باعث آرامشتان می شوند گرم نگه دارید، تا فردا اوضاع تغییر خواهد کرد.

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز مکالمه ای غیر منتظره با عشق زندگیتان، یکی از اقوام، آشنایان یا یکی از دوستان نزدیکتان باعث خواهد شد که به شدت هیجان زده شوید و نسبت به آینده امیدوار شوید. به احتمال زیاد مکالمات شما با این شخص ادامه دار خواهند بود و به طور مستقیم یا غیر مستقیم اثرات مثبتی روی زندگی شما خواهند گذاشت. امروز شما پیام های زیادی خواهید فرستاد و تماس های زیادی هم خواهید گرفت، شاید بعضی از آنها برای تبریک گفتن سال نو به آنهایی باشند که تا به حال فرصت تماس گرفتن با آنها را نداشته اید و بعضی دیگر را به این هدف انجام دهید تا کدورت ها را کنار گذاشته و در سال جدید روابط خود را با آنهایی که از دستشان دلخور بوده اید از سر بگیرید.

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز اتفاقاتی که خارج از کنترل شما هستند پیش خواهند آمد که ممکن است شما را مجبور به انجام برخی تعمیرات در خانه یا حیاط منزلتان کنند و این موضوع شما را به شدت عصبی و یا ناراحت خواهد کرد. نگران نباشید! این کار سریعتر از آنچه خودتان انتظار دارید انجام خواهد شد و شاید حتی خودتان بتوانید با خریدن وسایل لازم برای انجام این کار و با قیمتی بسیار پایین آن را به انجام برسانید. حتی در پایان کار، نتیجه ای که به دست می آورید برایتان بسیار رضایت بخش خواهد بود و شاید فکر کنید وسیله ای که تعمیر کرده اید حتی از قبل هم بهتر شده است. خیلی اتفاقات دیگر در زندگیتان نیز همین طوری هستند و فقط ترس از تغییر است که آن را برایتان سخت می کند!

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز یک مکالمه ی ناخوشایند باعث خواهد شد که در تمام ساعات باقی مانده از روز یک انرژی منفی را در اطراف خود احساس کنید و هر اتفاقی که می افتد تنها جنبه ی منفی آن را ببینید. این کار را با خودتان نکنید! تمرکز روی جنبه ی منفی مسائل تنها باعث خواهد شد که یک روز از تعطیلات خود را با ناراحتی سپری کنید. مطمئن باشید اگر روی این اتفاق تمرکز نکنید خیلی زود آن را فراموش خواهید کرد و هر چقدر که بگذرد دیدتان مثبت تر خواهد شد. امروز ممکن است یک وسیله ی ارتباطی جدید برای خودتان بخرید و زمان زیادی را صرف یاد گرفتن روش استفاده از آن بکنید. وقتتان را زیاد هدر نکنید، دیر یا زود روش استفاده از تمام امکانات آن را یاد خواهید گرفت.

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز ممکن است برخی مسائل مرتبط با امور مالی ذهن شما را به خود مشغول کنند و باعث ناراحتی تان شوند، اما خوشبختانه این ناراحتی پیش از پایان یافتن امروز حل خواهد شد. شاید کیف پولتان را گم کنید، اما آن را خیلی زود پیدا کنید، یا اشتباهاتی در ارتباط با حساب بانکیتان پیش بیایند، ولی خیلی زود از طرف خود بانک اصلاح شوند، پس خودتان را زیاد بابت چنین مسائلی ناراحت نکنید و در خونسردی کامل سعی در حل مشکلاتتان داشته باشید. امروز یک نفر از اطرافیانتان جنبه ای از وجود خود را به شما نشان خواهد داد که تا کنون برایتان ناشناخته بوده است و این موضوع باعث می شود که روابطتان با این شخص را یک بار دیگر مورد ارزیابی قرار دهید.

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

تغییرات مثبتی که در شرایط زندگی یکی از دوستان و یا نزدیکان شما به وجود آمده اند روی شما و زندگیتان نیز به طور مستقیم و یا غیر مستقیم تأثیر خواهند گذاشت. شما با مشاهده ی پیشرفتی که در شرایط این شخص به وجود آمده است انگیزه ی لازم برای تلاش و کوشش بیشتر در راه رسیدن به اهدافتان را به شما خواهد داد. بهتر است توجه داشته باشید که این تغییرات در زندگی این شخص به وجود نیامده اند و نباید انتظار داشته باشید که ره صد ساله را یک شبه به طی کنید. اگر قرار است به مهمانی بروید سعی کنید با آراسته ترین حالت ممکن در این مهمانی حاضر شوید، زیرا با اشخاص مهمی دیدار خواهید کرد.

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز آغازگر دوره ای جدید در زندگی شما خواهد بود و دوره ای که شاید چندان برای شما خوشایند نبوده باشد به پایان رسیده است. شاید بالاخره تصمیم گرفته باشید رابطه ای مسموم را به پایان برسانید و یا رابطه ی عاطفی جدیدی را شروع کرده باشید. این احتمال هم وجود دارد که راه جدیدی در زندگی حرفه ای شما باز شود. تکنولوژی مدرن در ایجاد این تغییرات نقش موثری خواهد داشت. مواظب باشید دچار استرس و نگرانی نشوید و این موج پیشرفتی که در زندگیتان به وجود آمده است را به راحتی از دست ندهید. اگر برنامه ی خاصی برای امروزتان ندارید بد نیست سری به موزه های شهرتان بزنید و از این تعطیلات برای شناخت فرهنگ خود بهره بگیرید.

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز حس ماجراجویی شما در اوج خود قرار دارد و دلتان می خواهد تفریحات عجیب و غریب، سفر به جاهای ناشناخته و یا بازدید از افراد و مکان های جالب را در برنامه امروزتان قرار دهید. خوشبختانه احتمال اینکه دوستانتان با پیشنهادهایی هیجان انگیز به سراغتان بیایند بسیار زیاد به نظر می رسد. این فرصت را ازدست ندهید و حتما این دعوت را بپذیرید تا انرژی مضاعفی را که در درون خود احساس می کنید تخلیه کنید، درغیر این صورت حالتی عصبی پیدا خواهید کرد و در تمام روز احساس بیقراری و بی حوصلگی دست از سرتان برنخواهد داشت. یک تماس غیر منتظره از دوستی که مدت های طولانی از او بیخبر بوده اید شما را به شدت غافلگیر خواهد کرد.

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز به طور کاملا غیرمنتظره تغییراتی در زندگی شخصی یا حرفه ای شما به وجود خواهند آمد که به هیچ وجه، آن هم در چنین روزی، انتظارشان را نداشته اید. شاید یک موقعیت کاری فوق العاده برایتان فراهم شود. شاید هم با شخصی آشنا شوید که زندگیتان را تغییر خواهد داد. در هر صورت امروز از آن روزهایی است که باید قدر بخت بلند و شانس خوبتان را بدانید و از آن حداکثر استفاده را ببرید. خوشبختانه تغییراتی که امروز در زندگیتان به وجود می آیند اثراتی مثبت و پایدار روی شما و زندگیتان خواهند داشت. این تغییرات مثبت در واقع در نتیجه ی نگرش مثبت شما به زندگی به وجود آمده اند، پس این نگاه مثبت خود را حفظ کنید.

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

شاید امروز در فکر رفتن به مسافرت باشید، این مسافرت چه به داخل کشور و چه خارج از کشور باشد، اگر هنوز برای آن بلیطی تهیه نکرده باشید برنامه ریزی برای آن اصلا کار راحتی نخواهد بود. اگر این سفر هوایی باشد برنامه ریزی برای آن حتی سخت تر هم خواهد بود. در هر صورت این سفر خاطرات بسیار خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت و درس های زیادی از آن خواهید گرفت، پس هر کاری از دستتان برمی آید برای رفتن به این سفر انجام دهید. اگر قصد رفتن به خانه ی یکی از دوستانتان را دارید بهتر است از قبل با او هماهنگ کنید، زیرا به احتمال زیاد او مهمان های دیگری هم دارد که شاید زیاد از دیدن آنها خوشحال نشوید!

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز توانایی شما در برقراری ارتباط با دیگران به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و همین راه را برای پیشرفت روابط شخصی و حرفه ای شما باز کرده است. به واسطه ی مکالمات صادقانه ای که امروز دارید درک جدیدی از دوستان و اعضای خانواده تان پیدا خواهید کرد و روابطتان حتی از قبل هم محکمتر خواهند شد. امروز راه برای پیشرفت روابط عاطفی و عاشقانه ی شما نیز باز خواهد بود. اگر قصد رفتن به مسافرت با وسیله ی نقلی شخصی تان را دارید بهتر است خوراکی های زیادی با خودتان ببرید، زیرا احتمال اینکه برای ساعاتی طولانی در راه بمانید و مسیرتان طولانی تر از حد انتظار شود بسیار زیاد به نظر می رسد.

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

فال روزانه جمعه 2 فروردین 1398

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که ۲ فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی بلندپرواز، موقر، اجتماعی و صمیمی، بشاش و پرانرژی و بسیار مثبت اندی هستید. شما باورهای مذهبی محکمی دارید، اما در موارد دیگر هر چیزی را به راحتی و بدون مدرک قبول نمی کنید. دیگران به خاطر رفتار صمیمانه ای که با آنها دارید و شخصیت خاصتان برای شما احترام زیادی قائل هستند. با این همه غرور و تکبر شما مانع تکامل شخصیت شما می شود. امسال بیماری یکی از دوستان و یا اعضای خانواده تان باعث نگرانی شما خواهد شد و هر کاری که از دستتان بربیاید برای بهبودی این شخص انجام خواهید داد. مواظب باشید نگرانی برای سلامتی دیگران باعث نشود از وضعیت سلامتی خودتان غافل شوید. شما امسال راه های جدیدی برای کسب درآمد بیشتر پیدا خواهید کرد و در نتیجه وضعیت مالیتان پیشرفت چشمگیری خواهید داشت و از لحاظ مالی ثباتی نسبی خواهید داشت. اگر بخواهید سرمایه گذاری های کوتاه مدت انجام دهید باید این کار را با دقت و احتیاط کافی انجام بدهید. کسب درآمد بیشتر دستتان را برای کمی ولخرجی و خرید اشیای لوکس و گران قیمت باز خواهد گذاشت. در زمینه ی حرفه ای اعتماد به نفس قابل توجهی که دارید شمارا به یک برنده تبدیل خواهد کرد و از پس هر چالشی که سر راهتان قرار بگیرد به خوبی برخواهید آمد. مجردها شانس بالایی برای ازدواج خواهند داشت و متأهل ها مورد حمایت عاطفی همسران خود خواهند بود. تیر، شهریور و آبان بهترین ماه های سال هستند.

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز دوری از عشقتان شما را ناراحت و افسرده کرده است و حتی با اینکه می دانید این جدایی موقتی و کوتاه مدت است هم نمی توانید به راحتی به این احساستان غلبه کنید. در چنین حالتی انجام کارهای هنری می تواند اثر فوق العاده ای روی شما داشته باشد و نتیجه ی تلاشی که صرف این کار می کنید آثاری ارزشمند خواهند بود که حداقل از نظر خودتان بسیار زیبا هستند و از انجام آنها احساس رضایت خواهید کرد. در حال حاضر شما توصیه هایی خیلی خوبی برای دیگران دارید و چه آنها از شما بزرگتر باشند و چه کوچکتر می توانند با خیال راحت از مشورت ها و نصایح شما بهره مند شوند، پس از اینکه نظر خودتان را بیان کنید به هیچ وجه خجالت نکشید.

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

دیداری غیر منتظره با شخصی افسرده و ناراحت ممکن است باعث شود که شما دچار احساس آشفتگی و ناراحتی شوید. یادتان باشد که لزومی ندارد خودتان را زیاد درگیر مسائل شخصی او بکنید و همین که شنونده ی خوبی برای حرف هایش باشید و بگذارید درد دلش را به شما بگوید و احساس سبکی کند کافی است. شما امروز نسبت به همیشه کمی عصبی تر هستید و واکنش تندتری به اتفاقات اطرافتان دارید و حتی با شنیدن بوق یک ماشین در کوچه هم ممکن است اعصابتان به هم بریزد. زیاد به این وضعیت حساس نشوید و سعی کنید سر خودتان را با کارهایی که باعث آرامشتان می شوند گرم نگه دارید، تا فردا اوضاع تغییر خواهد کرد.

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز مکالمه ای غیر منتظره با عشق زندگیتان، یکی از اقوام، آشنایان یا یکی از دوستان نزدیکتان باعث خواهد شد که به شدت هیجان زده شوید و نسبت به آینده امیدوار شوید. به احتمال زیاد مکالمات شما با این شخص ادامه دار خواهند بود و به طور مستقیم یا غیر مستقیم اثرات مثبتی روی زندگی شما خواهند گذاشت. امروز شما پیام های زیادی خواهید فرستاد و تماس های زیادی هم خواهید گرفت، شاید بعضی از آنها برای تبریک گفتن سال نو به آنهایی باشند که تا به حال فرصت تماس گرفتن با آنها را نداشته اید و بعضی دیگر را به این هدف انجام دهید تا کدورت ها را کنار گذاشته و در سال جدید روابط خود را با آنهایی که از دستشان دلخور بوده اید از سر بگیرید.

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز اتفاقاتی که خارج از کنترل شما هستند پیش خواهند آمد که ممکن است شما را مجبور به انجام برخی تعمیرات در خانه یا حیاط منزلتان کنند و این موضوع شما را به شدت عصبی و یا ناراحت خواهد کرد. نگران نباشید! این کار سریعتر از آنچه خودتان انتظار دارید انجام خواهد شد و شاید حتی خودتان بتوانید با خریدن وسایل لازم برای انجام این کار و با قیمتی بسیار پایین آن را به انجام برسانید. حتی در پایان کار، نتیجه ای که به دست می آورید برایتان بسیار رضایت بخش خواهد بود و شاید فکر کنید وسیله ای که تعمیر کرده اید حتی از قبل هم بهتر شده است. خیلی اتفاقات دیگر در زندگیتان نیز همین طوری هستند و فقط ترس از تغییر است که آن را برایتان سخت می کند!

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز یک مکالمه ی ناخوشایند باعث خواهد شد که در تمام ساعات باقی مانده از روز یک انرژی منفی را در اطراف خود احساس کنید و هر اتفاقی که می افتد تنها جنبه ی منفی آن را ببینید. این کار را با خودتان نکنید! تمرکز روی جنبه ی منفی مسائل تنها باعث خواهد شد که یک روز از تعطیلات خود را با ناراحتی سپری کنید. مطمئن باشید اگر روی این اتفاق تمرکز نکنید خیلی زود آن را فراموش خواهید کرد و هر چقدر که بگذرد دیدتان مثبت تر خواهد شد. امروز ممکن است یک وسیله ی ارتباطی جدید برای خودتان بخرید و زمان زیادی را صرف یاد گرفتن روش استفاده از آن بکنید. وقتتان را زیاد هدر نکنید، دیر یا زود روش استفاده از تمام امکانات آن را یاد خواهید گرفت.

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز ممکن است برخی مسائل مرتبط با امور مالی ذهن شما را به خود مشغول کنند و باعث ناراحتی تان شوند، اما خوشبختانه این ناراحتی پیش از پایان یافتن امروز حل خواهد شد. شاید کیف پولتان را گم کنید، اما آن را خیلی زود پیدا کنید، یا اشتباهاتی در ارتباط با حساب بانکیتان پیش بیایند، ولی خیلی زود از طرف خود بانک اصلاح شوند، پس خودتان را زیاد بابت چنین مسائلی ناراحت نکنید و در خونسردی کامل سعی در حل مشکلاتتان داشته باشید. امروز یک نفر از اطرافیانتان جنبه ای از وجود خود را به شما نشان خواهد داد که تا کنون برایتان ناشناخته بوده است و این موضوع باعث می شود که روابطتان با این شخص را یک بار دیگر مورد ارزیابی قرار دهید.

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

تغییرات مثبتی که در شرایط زندگی یکی از دوستان و یا نزدیکان شما به وجود آمده اند روی شما و زندگیتان نیز به طور مستقیم و یا غیر مستقیم تأثیر خواهند گذاشت. شما با مشاهده ی پیشرفتی که در شرایط این شخص به وجود آمده است انگیزه ی لازم برای تلاش و کوشش بیشتر در راه رسیدن به اهدافتان را به شما خواهد داد. بهتر است توجه داشته باشید که این تغییرات در زندگی این شخص به وجود نیامده اند و نباید انتظار داشته باشید که ره صد ساله را یک شبه به طی کنید. اگر قرار است به مهمانی بروید سعی کنید با آراسته ترین حالت ممکن در این مهمانی حاضر شوید، زیرا با اشخاص مهمی دیدار خواهید کرد.

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز آغازگر دوره ای جدید در زندگی شما خواهد بود و دوره ای که شاید چندان برای شما خوشایند نبوده باشد به پایان رسیده است. شاید بالاخره تصمیم گرفته باشید رابطه ای مسموم را به پایان برسانید و یا رابطه ی عاطفی جدیدی را شروع کرده باشید. این احتمال هم وجود دارد که راه جدیدی در زندگی حرفه ای شما باز شود. تکنولوژی مدرن در ایجاد این تغییرات نقش موثری خواهد داشت. مواظب باشید دچار استرس و نگرانی نشوید و این موج پیشرفتی که در زندگیتان به وجود آمده است را به راحتی از دست ندهید. اگر برنامه ی خاصی برای امروزتان ندارید بد نیست سری به موزه های شهرتان بزنید و از این تعطیلات برای شناخت فرهنگ خود بهره بگیرید.

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز حس ماجراجویی شما در اوج خود قرار دارد و دلتان می خواهد تفریحات عجیب و غریب، سفر به جاهای ناشناخته و یا بازدید از افراد و مکان های جالب را در برنامه امروزتان قرار دهید. خوشبختانه احتمال اینکه دوستانتان با پیشنهادهایی هیجان انگیز به سراغتان بیایند بسیار زیاد به نظر می رسد. این فرصت را ازدست ندهید و حتما این دعوت را بپذیرید تا انرژی مضاعفی را که در درون خود احساس می کنید تخلیه کنید، درغیر این صورت حالتی عصبی پیدا خواهید کرد و در تمام روز احساس بیقراری و بی حوصلگی دست از سرتان برنخواهد داشت. یک تماس غیر منتظره از دوستی که مدت های طولانی از او بیخبر بوده اید شما را به شدت غافلگیر خواهد کرد.

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز به طور کاملا غیرمنتظره تغییراتی در زندگی شخصی یا حرفه ای شما به وجود خواهند آمد که به هیچ وجه، آن هم در چنین روزی، انتظارشان را نداشته اید. شاید یک موقعیت کاری فوق العاده برایتان فراهم شود. شاید هم با شخصی آشنا شوید که زندگیتان را تغییر خواهد داد. در هر صورت امروز از آن روزهایی است که باید قدر بخت بلند و شانس خوبتان را بدانید و از آن حداکثر استفاده را ببرید. خوشبختانه تغییراتی که امروز در زندگیتان به وجود می آیند اثراتی مثبت و پایدار روی شما و زندگیتان خواهند داشت. این تغییرات مثبت در واقع در نتیجه ی نگرش مثبت شما به زندگی به وجود آمده اند، پس این نگاه مثبت خود را حفظ کنید.

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

شاید امروز در فکر رفتن به مسافرت باشید، این مسافرت چه به داخل کشور و چه خارج از کشور باشد، اگر هنوز برای آن بلیطی تهیه نکرده باشید برنامه ریزی برای آن اصلا کار راحتی نخواهد بود. اگر این سفر هوایی باشد برنامه ریزی برای آن حتی سخت تر هم خواهد بود. در هر صورت این سفر خاطرات بسیار خوبی را برای شما به همراه خواهد داشت و درس های زیادی از آن خواهید گرفت، پس هر کاری از دستتان برمی آید برای رفتن به این سفر انجام دهید. اگر قصد رفتن به خانه ی یکی از دوستانتان را دارید بهتر است از قبل با او هماهنگ کنید، زیرا به احتمال زیاد او مهمان های دیگری هم دارد که شاید زیاد از دیدن آنها خوشحال نشوید!

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز توانایی شما در برقراری ارتباط با دیگران به میزان قابل توجهی افزایش یافته است و همین راه را برای پیشرفت روابط شخصی و حرفه ای شما باز کرده است. به واسطه ی مکالمات صادقانه ای که امروز دارید درک جدیدی از دوستان و اعضای خانواده تان پیدا خواهید کرد و روابطتان حتی از قبل هم محکمتر خواهند شد. امروز راه برای پیشرفت روابط عاطفی و عاشقانه ی شما نیز باز خواهد بود. اگر قصد رفتن به مسافرت با وسیله ی نقلی شخصی تان را دارید بهتر است خوراکی های زیادی با خودتان ببرید، زیرا احتمال اینکه برای ساعاتی طولانی در راه بمانید و مسیرتان طولانی تر از حد انتظار شود بسیار زیاد به نظر می رسد.

فال روزانه ۲/ ۰۱/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج