۸۴۵۲۴۹
۵۰۱۳
۵۰۱۳
پ

آمادگی هلال احمر برای تامین نیاز دارویی سیل زدگان

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از آمادگی کامل این سازمان برای تامین نیازهای دارویی سیل زدگان استان های شمالی کشور خبر داد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی از آمادگی کامل این سازمان برای تامین نیازهای دارویی سیل زدگان استان های شمالی کشور خبر داد.

علی فرجی امروز اظهارکرد: برنامه‌ریزی اقتضایی در پی حادثه سیل در استان‌های گلستان و مازندران و نیاز مبرم سیل‌زدگان در راستای فرمان و دستور حضرت آیت‌الله خامنه‌ای - رهبر معظم انقلاب - در دستور کار سازمان تدارکات پزشکی قرار گرفته است.

این سازمان آمادگی کامل دارد تا به محض اعلام مسئولان مرتبط با امر مدیریت بحران و سوانح، داروهای مورد نیاز سیل‌زدگان و بیماران را در اسرع وقت به این مناطق ارسال کند.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی اضافه کرد: طبق هماهنگی‌های انجام شده با رییس جمعیت هلال احمر و دستور او مقرر شد مسوولان استانی در دو استان متاثر از سیل و آبگرفتگی نیازهای دارویی خود را اعلام کنند تا این سازمان نسبت به تامین آنها با قید فوریت اقدام کند.

به گزارش سایت هلال احمر فرجی اظهارکرد: طبق آخرین اطلاعات ارزیابی شده دریافتی از مناطق سیل زده شمال کشور با هماهنگی و همراهی دستگاه‌های اجرایی و مشارکت نهادهای نظامی و انتظامی و تشکل های مردمی، مازندران از بحران سیل خارج شد و این سازمان هم در راستای رسالت و ماموریت ذاتی خود آماده خدمات‌رسانی و تامین داروهای مورد نیاز بیماران و مردم سیل زده با مجوز و همراهی سازمان های دخیل در امر مدیریت بحران و سوانح است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج