۸۴۶۵۰۹
۳۲ نظر
۵۲۸۱
۳۲ نظر
۵۲۸۱
پ

سلبریتی‌های زنی که عشق موتورسیکلت دارند!

زن‌های سلبریتی زیادی را سراغ داریم که پول‌شان از پارو بالا می‌رود و طبق معمول قسمت زیادی از این پول‌ها خرج خرید بهترین پوشاک و لباس می‌شود، قسمتی دیگر نیز همانگونه که انتظار می‌رود به خرید جواهرات گران‌بها اختصاص می‌یابد.

برترین ها - ترجمه از محمد کاملان: زن‌های سلبریتی زیادی را سراغ داریم که پول‌شان از پارو بالا می‌رود و طبق معمول قسمت زیادی از این پول‌ها خرج خرید بهترین پوشاک و لباس می‌شود، قسمتی دیگر نیز همانگونه که انتظار می‌رود به خرید جواهرات گران‌بها اختصاص می‌یابد. اما سلبریتی‌ها به اندازه‌ای پول و ثروت دارند که هرچقدر هم این پول‌ها را خرج کنند باز هم تمام نمی‌شود. به همین دلیل نیز هست که سلبریتی‌های زن، پا به پای سلبریتی‌های مرد خودرو‌های رنگ و وارنگ و گران‌قیمت زیادی را به کلکسیون شخصی‌شان اضافه می‌کنند.

بدون شک رانندگی با بهترین خودرو‌های دنیا یا سوار شدن بر خودرو‌های کلاسیک و آنتیک تجربه‌ای بسیار لذت‌بخش است، اما این خودرو‌ها به هر اندازه هم که جذاب باشند باز هم انصافاً باید گفت سواری با موتورسیکلت چیز دیگری است. برای اثبات این ادعا کافی است نگاهی به کلکسیون موتور‌ها و خودرو‌های تام کروز داشته باشید تا متوجه شوید تعداد موتورسیکلت‌هایی که این سلبریتی در گاراژ شخصی‌اش دارد حتی از تعداد خودروهایش نیز بیشتر است. سلبریتی‌های زن هم برای اینکه هیجان سوارشدن بر بهترین موتورسیکلت‌های دنیا را تجربه کنند و از سلبریتی‌های مرد عقب نباشند سراغ موتورسیکلت‌هایی رفته‌اند که سواری با آن‌ها هیجان و جذابیت زیادی دارد.

به همین منظور در ادامه با هم نگاهی به موتورسیکلت‌هایی خواهیم داشت که سلبریتی‌های زن هر از گاهی برای تفریح و تنوع هم که شده سوار آن‌ها می‌شوند و حسابی کیف می‌کنند.

میراندا کر

سلبریتی‌های زنی که عشق موتورسیکلت دارند!

میراندا مدل زیبارو و خوش‌اندام استرالیایی است که از ۱۳ سالگی قدم به دنیای مدلینگ گذاشت و پله‌های موفقیت را دو تا یکی طی کرد تا اینکه در سال ۲۰۰۷ به جمع فرشتگان ویکتوریا سکرت پیوست و به‌رغم اینکه این روز‌ها ۳۵ سال سن دارد، هنوز هم به‌عنوان یکی از زیباترین مدل‌های دنیا شناخته می‌شود.

مریاندای چشم‌آبی و مو قهوه‌ای به لحاظ ثروت و درآمد نیز از مال و منال دنیا بی‌نیاز است و مجله معتبر فوربز در سال ۲۰۱۲ میریاندا کر را با درآمدی بیشتر از ۴ میلیون دلار در فهرست ثروتمندترین مدل‌های دنیا قرار داد.

میراندا کر که برای چند سال همسر اورلاندو بلوم بود و از او فرزند پسری نیز دارد از هر فرصتی استفاده می‌کند تا با موتورسیکلت به جاده بزند و جولان بدهد. گفته می‌شود میراندا کر از ۵ سالگی سوار موتورسیکلت می‌شده است و عکس‌های زیادی را از میراندا شاهد هستیم که سوار بر یک دستگاه موتورسیکلت قدیمی و کلاسیک یاما‌ها پی. دبلیو ۵۰ شده است. جالب است بدانید موتورسیکلت‌های میراندا کر به همین‌جا ختم نمی‌شود و او یک دستگاه موتور هوندا سوپرهاک (Honda Superhawk)، نیز دارد.

میراندا کر در مصاحبه‌ای با دیلی میل (Daily Mail)، گفت که موتورسیکلت‌های کوچک و جمع و جور را به موتور‌های بزرگ و دست و پا گیر ترجیح می‌دهد و زمانی که همسر ارولاندو بلوم بود، بار‌ها این زوج سلبریتی را سوار بر موتورسیکلت شاهد بودیم.

ریحانا

سلبریتی‌های زنی که عشق موتورسیکلت دارند!

بدون شک ریحانا را شما بهتر از ما می‌شناسید و به‌خوبی می‌دانید که این سلبریتی علاقه زیادی به هیجان دارد و از سوارشدن بر موتورسیکلت هیچ ابایی ندارد. در همین راستا در سال ۲۰۱۷ و زمانی که در شوی پوشاک فنتی ایکس پوما (Fenty x Puma) سوار بر یک موتورسیکلت در این مراسم حاضر شد و بعد از آن هم چند موتورسیکلت‌سوار بدل‌کار اقدام به حرکات نمایشی کردند.

چنین حرکتی از علاقه ریحانا به موتورسیکلت‌سواری حکایت دارد و اگر تمام موزیک ویدئو‌های ریحانا را دیده باشید به احتمال زیاد، حضور موتورسیکلت در این ویدئو‌ها نظر شما را جلب کرده است. کمتر دیده شده که ریحانا سوار بر موتورسیکلت شود، اما مطمئن هستیم این پرنده خوش‌صدای دنیای موسیقی آب نمی‌بیند وگرنه شناگر ماهری است و اگر فرصت پیدا کند بدون شک چندین دستگاه موتورسیکلت به کلکسیون‌اش اضافه خواهد کرد.

پریانکا چوپرا

سلبریتی‌های زنی که عشق موتورسیکلت دارند!

پریانکا هنرپیشه ۳۶ ساله هندی است که گاه و بیگاه نام او را در فهرست زیباروترین زن‌های دنیا می‌بینیم. چهره زیبا و استعداد بازیگری که پریانکا دارد باعث شده تا به یکی از محبوب‌ترین سلبریتی‌های هندی در دنیای بالیوود تبدیل شود. پریانکا که در سال ۲۰۱۸ با نیک جوناس، خواننده ۲۶ ساله آمریکایی ازدواج کرده است، چیزی نزدیک به ۵۰ فیلم سینمایی را در کارنامه‌اش دارد و کاملاً مشخص است از حضور در این فیلم‌ها، ثروت هنگفتی نصیب‌اش شده است.

حتی اگر به فیلم‌های هندی علاقه نداشته باشید باز هم به احتمال زیاد سریال کوانتیکو (Quantico) که محصول شبکه ای. بی. سی است را دیده‌اید و خوب می‌دانید که پریانکا چوپرا علاقه زیادی به بازی در نقش‌های پرهیجان و جسارت‌آمیز دارد.

پریانکا از کودکی عاشق موتورسیکلت بوده است و برای اینکه عشق‌اش به موتورسیکلت‌سواری را ثابت کند در سال ۲۰۱۴ یک دستگاه موتورسیکلت هارلی دیویدسون سوپرپلو (Harley-Davidson Superplow) صورتی‌رنگ خریداری کرد. جالب اینجاست که پریانکا به راحتی از عهده کنترل این هارلی دیویدسون بزرگ و قدرتمند بر می‌آید و علاقه‌مندان تاکنون بار‌ها پریانکا را به همراه همسرش، نیک جوناس در حال موتورسواری مشاهده کرده‌اند.

تریشا هلفر

سلبریتی‌های زنی که عشق موتورسیکلت دارند!

تریشا هنرپیشه و مدل ۴۴ ساله کانادایی است که نقش‌آفرینی چشم‌گیری در مجموعه تلویزیونی ناوبر فضایی گالاکتیکا (Battlestar Galactica) داشت. اگر این مجموعه تلویزیونی را ندیده باشید باز هم بدون شک تریشا هلفر را می‌شناسید و خاطره خوبی از سریال‌هایی مانند آبی تیره (Dark Blue)، زنان قاتل (Killer Women) و لوسیفر دارید.

تریشا هلفر از آن دسته سلبریتی‌های زن هالیوودی است که از هر فرصتی برای موتورسواری استفاده می‌کند و چندین دستگاه موتورسیکلت تراز اول را در گاراژ خود دارد. اگر از طرفداران دوآتشته تریشا هلفر باشید حتماً به‌خوبی می‌دانید که او رفاقت دیرینه‌ای با کتی سکف (Katee Sackhoff) دارد و از آنجایی که کتی نیز عشق موتورسواری را در سر دارد این دو سلبریتی تصمیم گرفته‌اند سفری دور و دراز با موتورسیکلت از لس‌آنجلس به نیو اورلئان داشته باشند و از این سفر فیلمی مستند تهیه کنند. بعید به نظر می‌رسد دو سلبریتی زن نام آشنا، تنها سوار بر موتورسیکلت به جاده بزنند، اما در اینکه تریشا هلفر از هر فرصتی برای موتورسواری استفاده می‌کند هیچ شکی نداریم.

مایلی سایرس

سلبریتی‌های زنی که عشق موتورسیکلت دارند!

حتماً به‌خوبی می‌دانید مایلی سایرس از آن دسته سلبریتی‌هایی است که از سن و سال کم به شهرت و آوازه‌ای جهانی رسید و داستان مشهور شدن او به سریالی با نام هانا مونتانا محصول سال ۲۰۰۶ باز می‌گردد. انصافاً باید اعتراف کرد مایلی سایرسی که در هانا مونتانا دیدیم با مایلی سایرس این روز‌ها فرق‌های زیادی کرده و دیگر خبری از معصومیت‌های مایلی سایرس نیست و با سلبریتی پرحاشیه‌ای طرف هستیم که هر از گاهی خبر‌های شیطنت‌های مایلی سایرس در رسانه‌ها دست به دست می‌شود.

جالب است بدانید مایلی سایرس از طرفداران دوآتشه موتورسواری است و به همین دلیل پدرش در سال ۲۰۱۳ یک دستگاه موتورسیکلت کم‌ام اسپایدر (Cam-Am Spyder) را به او هدیه داد. این موتورسیکلت که قیمتی حدود ۲۴ هزار دلار دارد به جای ۲ چرخ، چهار چرخ دارد و به همین دلیل نیز مایلی سایروس به‌راحتی می‌تواند سوار آن شود و یکی از دوستانش را نیز در ترک موتور سوار کند و به گردش و تفریح بروند. در کنار این موتورسیکلت، مایلی یک دستگاه موتورسیکلت کلاسیک هارلی دیویدسون نیز دارد و اگر کنسرت‌های مایلی سایرس را تماشا کرده باشید حتماً او را سوار بر این موتورسیکلت دیده‌اید.

آلانیس موریست

سلبریتی‌های زنی که عشق موتورسیکلت دارند!

آلانیس از آن دسته خواننده‌هایی است که چندین آلبوم بسیار موفق و پرفروش عرضه می‌کنند و به‌ناگاه دیگر خبری از آن‌ها نمی‌شنویم. در این زمینه می‌توان به اولین آلبوم آلانیس با نام قرص کوچک دندانه‌دار اشاره کرد که در سال ۱۹۹۵ منتشر شد و به‌سرعت تعداد ۳۰ میلیون نسخه از این آلبوم به فروش رسید. آلانیس این روزه نزدیک به ۴۵ سال سن دارد و موتورسواری را در سن ۳۰ سالگی از یکی از دوستانش یاد گرفت و به‌سرعت عاشق موتورسواری شد.

به همین دلیل نیز هست که آلانیس موریست یک دستگاه دوکاتی اس.۴. آر. اس را در گاراژ شخصی‌اش دارد و مدعی است از سواری با این موتورسیکلت و شتاب و قدرت زیادی که دارد واقعاً لذت می‌برد. آلانیس در مصاحبه‌ای گفت سواری با موتورسیکلت را به این دلیل دوست دارد که آزادی بیشتری به او در جاده‌ها می‌دهد و وقتی موتورسواری می‌کند ترانه‌های زیادی به او الهام می‌شوند.

طرفداران آلانیس به‌خاطر دارند که این خواننده کانادایی در سال ۲۰۰۲ رابطه‌ای را با رایان رینولدز شروع کرد و این رابطه در سال ۲۰۰۴ به نامزدی کشید تا اینکه در سال ۲۰۰۷، این زوج سلبریتی رسما از برهم زدن نامزدی و جدای‌شان خبر دادند. جالب است بدانید در زمانی که آلانیس و رایان با یکدیگر رابطه داشتند، این زوج سلبریتی را زیاد سوار بر موتورسیکلت می‌دیدیم. ناگفته نماند این روز‌ها آلانیس کمتر سوار بر موتورسیکلت دیده می‌شود و بیشتر وقت خود را به خانواده‌اش اختصاص می‌دهد، اما با توجه به شناختی که از آلانیس داریم بدون شک هر وقت که سرش خلوت شد باز هم با موتورسیکلت به دل جاده‌ها خواهد زد.

گل گدوت

سلبریتی‌های زنی که عشق موتورسیکلت دارند!

به احتمال زیاد شما هم مثل ما اولین بار چهره زیبای گل گدوت را در فیلم سریع و خشن ۴، محصول سال ۲۰۰۹ دیدید. جالب است بدانید گل گدوت ۲ سال در ارتش خدمت کرده و مهارت‌های نظامی او در کنار چهره زیبایش باعث شد تا در فیلم‌های سریع و خشن هنرنمایی چشمگیری داشته باشد و همین فیلم‌ها بود که راه را برای تبدیل گل گدوت به فوق‌ستاره‌ای جهانی باز کرد. گل گدوت با ایفای نقش زن شگفت‌انگیز ثابت کرد که تنها نان چهره‌اش را نمی‌خورد و واقعاً بازیگر توانایی است.

گل گدوت با توجه به روحیه‌ای که دارد عاشق سواری با موتورسیکلت است و یک دستگاه بوگاتی مانستر اس. آر. ۲ را در سال ۲۰۰۶ خریداری کرده و بار‌ها او را سوار بر این موتورسیکلت دیده‌ایم.

اگر زندگی شخصی گل گدوت را دنبال کرده باشید حتماً به خوبی می‌دانید که ۲ فرزند با نام‌های آلما و مایا دارد و از زمانی که بچه‌هایش به دنیا آمده‌اند کمتر گل گدوت را سوار بر موتورسیکلت می‌بینیم. به این ترتیب احتمال می‌دهیم زمانی که بچه‌های گل گدوت از آب و گل بیرون آمدند و بزرگ‌تر شدند زن شگفت‌انگیز دنیای سینما را بیشتر سوار بر موتورسیکلت ببینیم.

پاملا اندرسون

سلبریتی‌های زنی که عشق موتورسیکلت دارند!

محال است سریال بی واچ را دیده باشید و مجذوب زیبایی پاملا اندرسون نشده باشید، این سریال نقش سکوی پرتاب را برای پاملا بازی کرد و راه صد ساله را در یک شب پیمود و به یکی از معروف‌ترین سلبریتی‌های زن دنیا تبدیل شد. پاملا اندرسون در چیزی حدود ۲۰ فیلم و سریال بازی کرده و در کنار این فیلم‌ها درآمد زیادی نیز از حواشی زندگی خود بدست آورده است.

پاملا اندرسون که این روز‌ها ۵۱ سال دارد در سال ۱۹۹۶ نقشی چشمگیر در فیلم سیم‌خاردار بازی کرد و اگر این فیلم را دیده باشید حتماً سواری پاملا اندرسون با موتورسیکلت را به خاطر دارید. پاملا در کنار موتورسواری در این فیلم، در زندگی شخصی نیز علاقه زیادی به موتورسیکلت دارد و یک دستگاه موتور هوندا والکیر رون (Honda Valkyrie Rune) را در سال ۲۰۰۴ خریداری کرد.

این هنرپیشه و سلبریتی پرآوازه، در یک موزیک ویدئو نیز سوار بر موتور سیکلت دیده شده است و از آن دسته موتورسوار‌هایی است که در حین رانندگی اهمیت زیادی به نکات ایمنی می‌دهند و همیشه با کلاه‌ایمنی و رعایت مسائل امنیتی سوار بر موتورسیکلت می‌شود.

جوئل

سلبریتی‌های زنی که عشق موتورسیکلت دارند!

جوئل کلیچر که در محافل هنری او را با نام جوئل می‌شناسیم یکی از خواننده‌ها و بازیگران آمریکایی است که تاکنون ۳ بار نامزد دریافت جایزه گرمی شده است. اگر به موسیقی غربی علاقه زیادی ندارید، اما فیلم‌های هالیوودی را تماشا می‌کنید احتمالاً فیلم سواری با اهریمن با بازی توبی مگوایر و جوئل را دیده‌اید.

جوئل با تای مورای (Ty Murray) ازدواج کرده است و از قرار معلوم تای هم علاقه زیادی به موتورسیکلت دارد، به همین منظور در سال ۲۰۱۰ این زوج مسافرتی طولانی را با موتورسیکلت در آمریکا به راه انداختند. جوئل در زمینه مسافرتی که با موتورسیکلت داشت به سی. ان. ان گفت سواری با موتورسیکلت را خیلی دوست دارد و موتورسواری از آن دسته تفریحات خاص و ناب برای او به‌حساب می‌آید. جالب اینجاست که جوئل به سواری با موتورسیکلت‌های بی. ام. ایکس علاقه زیادی دارد و به‌رغم اینکه به ۵۰ سالگی نزدیک می‌شود، اما هنوز هم از هر فرصتی برای موتورسواری استفاده می‌کند.

جیمی الکساندر

سلبریتی‌های زنی که عشق موتورسیکلت دارند!

جیمی الکساندر را اولین بار با بازی در سریال سی. اس. آی: میامی شناختیم و هنرنمایی او در سریال کایل‌ایکس‌وای، جیمی را به سلبریتی موفقی تبدیل کرد. جیمی الکساندر در سریال‌های استخوان‌ها و فیلادلفیا همیشه آفتابی است نیز حضور داشت و در فیلم ثور در کنار ستارگانی مانند آنتونی هاپکینز و ناتالی پورتمن درخششی فراموش نشدنی داشت. اگر هیچکدام از این فیلم‌ها و سریال‌ها را ندیده باشید باز هم مطمئن هستیم جیمی الکساندر را در سریال جذاب نقطه‌کور (Blindspot) دیده‌اید و به‌خوبی می‌دانید که این هنرپیشه عاشق هیجان و صحنه‌های پر زد و خورد است.

برای اثبات این ادعا کافی است به این قضیه اشاره کنیم که بیشتر صحنه‌های هیجان‌انگیز سریال نقطه‌کور را جیمی الکساندر شخصاً انجام داد و هیچ کمکی از بدل‌کاران نگرفت. در قسمت‌هایی از سریال نقطه‌کور، جیمی الکساندر سوار بر موتورسیکلت می‌شود و صحنه‌های جذابی را به نمایش می‌گذارد. جیمی در شبکه‌های اجتماعی لذت موتورسواری در این صحنه‌ها را با طرفداران در میان گذاشت و از هر فرصتی برای تعریف و تمجید از موتورسواری استفاده می‌کند.

از قرار معلوم موتورسواری در سریال نقطه‌کور به‌اندازه‌ای برای جیمی الکساندر جذاب بود که مدتی بعد یک دستگاه موتورسیکلت هارلی دیویدسون صورتی را خریداری کرد و عکس‌های زیادی را از جیمی سوار بر موتورسیکلت‌اش در حساب کاربری او در شبکه‌های اجتماعی شاهد هستیم.

ماریسا میلر

سلبریتی‌های زنی که عشق موتورسیکلت دارند!

ماریسا میلر از آن دسته مدل‌های باسابقه‌ای است که بیشتر او را با مدلینگ برای برند‌های معتبری مانند ویکتوریا سکرت می‌شناسیم. این مدل ۴۰ ساله قراردادی با شرکت موتورسیکلت‌سازی معروف هارلی دیوید‌سون دارد و به همین دلیل نیز عکس‌های زیادی را از ماریسا میلر سوار بر هارلی دیویدسون شاهد هستیم. به این ترتیب ممکن است باخود فکر کرده باشید ماریسا میلر تنها به دلیل تبلیغات سوار بر موتورسیکلت می‌شود، اما جالب است بدانید علاقه ماریسا میلر به موتورسیکلت تنها جنبه تبلیغات ندارد و این سلبریتی واقعاً عاشق موتورسواری است.

به همین دلیل نیز هست که یک دستگاه موتورسیکلت نایت‌استر در میان کلکسیونی از خودرو‌های ماریسا میلر به چشم می‌خورد. این مدل پرطرفدار که مدتی است از صحنه‌های مدلینگ کناره گرفته و بیشتر وقت خود را به ترتیب فرزند سپری می‌کند در گذشته در کنار تبلیغات برای برند هارلی دیویدسون، سخنگوی این برند نیز بود و با این حساب می‌توان گفت بعید می‌دانیم عشق ماریسا میلر به موتورسیکلت پایانی داشته باشد و بدون شک در آینده نیز این مدل کهنه‌کار بدون شک باز هم سراغ موتورسواری خواهد رفت.

کیت هادسون

سلبریتی‌های زنی که عشق موتورسیکلت دارند!

گلدی هان (Goldie Hawn) یکی از هنرپیشه‌های قدیمی هالییود است و در سال ۱۹۸۳ با بیل هادسون ازدواج کرد. ماحصل این ازدواج، دختر زیبایی با نام کیت است، این دختر راه مادر را در پیش گرفت و در بزرگسالی شاهد درخشش کیت هادسون در پرده نقره‌ای بودیم. کیت هادسون نه تنها چهره زیبایی دارد بلکه از استعداد خوبی در هنرپیشگی نیز برخوردار است و تاکنون یک بار نامزد دریافت جایزه اسکار بهترین بازیگر زن شده است.

کیت هادسون که بیشتر او را در فیلم‌های عاشقانه کمدی می‌بینیم در تجارت نیز دستی دارد و مدتی پیش برند پوشاک و لباس ورزشی خودش را افتتاح کرد. علاقه کیت هادسون به ورزش باعث شد به موتورسواری نیز گرایش پیدا کند و بازی در فیلم «چگونه مردی را در ۱۰ روز از دست بدهیم» کیت هادسون را وادار کرد تا موتورسواری یاد بگیرد. وی در خصوص تجربه خود از فراگیری موتورسواری به هوادارانش گفت که ابتدا یادگیری موتورسواری را با راندن یک موتور یاما‌ها که مخصوص جاده‌های خاکی بود شروع کرد و بعد به سراغ موتورسیکلت‌های بزرگ‌تری مانند هارلی دیویدسون ۸۸۰ رفت. کیت هادسون تجربه سواری با موتورسیکلت‌های تریومف را نیز دارد، اما در کنار تمام این موتورسیکلت‌های بزرگ که کنترل آن‌ها نیز دشوار است ترجیح می‌دهد موتور‌های مخصوص جاده‌های خاکی که وزن کمتری دارند را سوار شود.

کاپریس بُرِی

سلبریتی‌های زنی که عشق موتورسیکلت دارند!

در بالا به سریال بی‌واچ اشاره کردیم و برای شما گفتیم که این سریال تاچه اندازه در موفقیت پاملا اندرسون تأثیر داشت. کاپری بری نیز یکی دیگر از ستاره‌هایی بود که در این سریال حضور پیدا کرد و همین سریال باعث موفقیت او شد. کاپریس بری این روز‌ها ۴۷ سال دارد و هنوز هم زیبا است، اما جالب است بدانید در دورانی که جوان‌تر بود طرفداران برای او سر و دست می‌شکستند و در دهه ۹۰ میلادی تصویر کاپریس روی بیشتر از ۲۵۰ مجله در آمریکا چاپ شد.

کاپریس که ید طولایی در مدلینگ نیز دارد تاکنون بار‌ها سوار موتورسیکلت دیده شده است و در گاراژ شخصی‌اش تا دلتان بخواهد هارلی دیویدسون و موتورسیکلت‌هایی از این دست دارد. کاپریس بری مدتی است از صحنه‌های مدلینگ و سینما دوری گرفته و خط تولید محصولات آرایشی و بهداشتی خودش را راه‌اندازی کرده و وقت زیادی را برای این کار اختصاص می‌دهد. با این حساب، هواداران مدتی است کمتر کاپریس را سوار بر موتورسیکلت می‌بینند، اما باتوجه به سابقه‌ای از کاپریس سراغ داریم هیچ بعید نیست زمانی که سرش دوباره خلوت شد به جمع سلبریتی‌های موتورسیکلت‌سوار بپیوندد.

میشل رودریگز

سلبریتی‌های زنی که عشق موتورسیکلت دارند!

میشل رودریگز در سال ۲۰۰۰ در فیلمی با نام «نبرد دختران» (Girlfight)، حضور پیدا کرد و یک سال بعد شاهد بازی او در اولین نسخه از مجموعه فیلم‌های سریع و خشن بودیم. این بازی بی‌عیب و نقص میشل رودریگز در این فیلم‌ها به همراه چهره جذاب و شخصیت قوی که داشت باعث شد تا نزدیک به ۳۰ فیلم بلند سینمایی در کارنامه رویدریگز به چشم بخورد.

جالب است بدانید زمانی که میشل رودریگز برای بازی در فیلم‌های سریع و خشن انتخاب شد، گواهینامه رانندگی نداشت و مجبور شد تا ابتدا گواهینامه بگیرد و سپس در نسخه اول این فیلم‌ها پشت‌فرمان بنشیند. رانندگی خودرو‌های پرسرعت در فیلم‌های سریع و خشن باعث شد تا میشل رودریگز عشق زیادی به سرعت پیدا کند و به همین منظور نیز در گاراژ این سلبریتی شاهد چندین دستگاه خودروی بسیار سریع و چابک هستیم.

میشل رودریگز در کنار علاقه زیادی که به خودرو دارد، عاشق موتورسیکلت نیز هست و موتورسیکلت‌های جذابی را در گاراژ شخصی‌اش ردیف کرده است. هواداران این سلبریتی بار‌ها او را سوار بر موتور دوکاتی دیده‌اند که در خیابان‌های لس‌آنجلس جولان می‌دهد.

السا پاتاکی

سلبریتی‌های زنی که عشق موتورسیکلت دارند!

اسلا پاتاکی هنرپیشه اسپانیایی است که ممکن است به لحاظ تعداد فیلم، هم‌ردیف دیگر سلبریتی‌های این فهرست قرار نگیرد، اما پاتاکی افتخار بازی در چهار نسخه از فیلم‌های سریع و خشن را دارد، از طرف دیگر جالب است بدانید پاتاکی همسر کریس همسورث و از این سلبریتی ۳ فرزند نیز دارد.

السا پاتاکی در فیلم‌های سریع و خشن نقش پلیسی با نام النا را بر عهده دارد و در این فیلم‌ها صحنه‌های تعقیب و گریز زیادی را از پاتاکی شاهد نبودیم، اما در دنیای واقعی، پاتاکی یکی از طرفداران سرسخت موتورسواری است و عشق خاصی به دوکاتی دارد. مدتی پیش نیز پاتاکی به همراه همسرش، کریس همسورث راهی هندوستان شدند و در این کشور تا جایی که دل‌تان بخواهد موتورسواری کردند.

پاتاکی در خصوص تجربه موتورسواری در هندوستان به رسانه‌ها گفت موتورسواری در جنگل‌های کشور هفتاد و دو ملت واقعاً شور و هیجان خاصی داشته و این کار دیوانه‌وارترین کاری بود که تاکنون انجام داده‌ام. روحیه و جسارت السا پاتاکی باعث شد تا پس از حضور در فیلم‌های سریع و خشن به عضوی از این گروه در بیاید و در فیلم‌های بعدی سریع و خشن نیز شاهد حضور السا پاتاکی باشیم.

پینک

سلبریتی‌های زنی که عشق موتورسیکلت دارند!

آلیشیا بث مور که در دنیای موسیقی او را با نام پینک می‌شناسیم از سال ۱۹۹۷ تاکنون در صحنه‌ها می‌درخشد و هر روز هم ستاره‌اش پرفروغ‌تر می‌شود. اگر از طرفداران پینک باشید حتماً به خوبی می‌دانید که خواننده جسوری است و کنسرت‌های بزرگ و موفق زیادی را اجرا کرده است. وی در مصاحبه‌ای نیز از جسارت خود پرده برداشت و به مخاطبین گفت دختران زیادی عاشق طلا و جواهر هستند، اما من عاشق آهن و فولادم و در همین راستا نیز چندین دستگاه موتورسیکلت در گاراژ دارم.

پینک به اندازه‌ای عاشق موتورسیکلت است که در سال ۲۰۰۷ با کری هارت، یک موتورسوار بسیار معروف ازدواج کرد تا به بهانه همسرش هم که شده دائماً با دنیای موتورسیکلت‌سواری در ارتباط باشد. جالب است بدانید کری هارت به بهانه تولد دومین فرزندشان به پینک یک دستگاه موتورسیکلت کروکی ایندین (Chrokee Indian)، هدیه داد. کری هارت این موتورسیکلت را شخصاً برای پینک شخصی‌سازی کرد و ویژگی‌های خاصی را در این موتورسیکلت جذاب تعبیه نمود.

پینک در کنار این موتورسیکلت، یک دستگاه تریومف بونویل تی ۱۰۰ و هارلی دیویدسون اسپرتستر ایکس. ال آیرون ۸۸۳. ان نیز دارد. ناگفته نماند بچه‌داری این روز‌ها پینک را از موتورسواری دور نگه داشته است، اما با توجه به شناختی که از او داریم مطمئن هستیم بچه‌ها که بزرگ‌تر شدند، باز هم پینک را سوار بر موتورسیکلت خواهیم دید.

جیلیان مایکلز

سلبریتی‌های زنی که عشق موتورسیکلت دارند!

جیلیان مایکلز مربی بدنسازی است که پس از حضور در چند برنامه در شبکه ان. بی. سی به شهرت رسید. این سلبریتی ۴۵ ساله که دستی در نویسندگی و تجارت نیز دارد یکی از طرفداران دوآتشه موتورسیکلت‌های هارلی دیویدسون است و به همین منظور نیز این برند معروف یک دستگاه هارلی دیویدسون وی‌راد (Harley Davidson V-Rod) را با ظرفیت پیشرانه ۱۲۵۰ سی‌سی به جیلیان مایکلز هدیه داده است.

این موتورسیکلت اسباس سرگرمی و تفریح جیلیان را فراهم کرد و عشق او را به موتورسیکلت‌سواری بیشتر کرد تا اینکه باخبر شدیم جیلیان یک دستگاه یاما‌ها اف. زی. وان را نیز به گاراژ شخصی‌اش اضافه کرد. جیلیان مدت زیادی سوار بر این موتور یاما‌ها می‌شد تا اینکه در سال ۲۰۱۰ این موتورسیکلت جذاب و گران‌قیمت را در یک حراجی خیریه به نفع زلزله‌زدگان هائیتی به فروش رساند. پس از فروش این موتورسیکلت، جیلیان مایکلز دوباره به سواری با هارلی دیویدسونی که هدیه گرفته بود پرداخت و هر از گاهی عکس‌هایی از خودش و این موتورسیکلت شیک و زیبا را با هوادارانش در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک می‌گذارد.

کاترین بل

سلبریتی‌های زنی که عشق موتورسیکلت دارند!

کاترین لیزا بل که ما او را با نام کاترین بل می‌شناسیم از پدری اسکاتلندی و مادری ایرانی به‌دنیا آمده و از سه سالگی با مادرش که مینا نام دارد در آمریکا زندگی می‌کند. کاترین بل در فصل اول سریال JAG حضور پیدا کرد و نقشی که به او واگذار کرده بودند را به‌اندازه‌ای تأثیرگذار بازی کرد تا تهیه‌کنندگان این سریال برای ۹ فصل دیگر نیز به کاترین بل پیشنهاد بدهند. کاترین بل در این سریال نقشی پر زد و خورد را ایفا کرد و به خوبی توانست هیجان لازم را به تماشاچی منتقل کند.

جالب است بدانید کاترین در زندگی معمولی نیز دختر پر شور و نشاطی بود و از ۱۷ سالگی موتورسیکلت سوار می‌شد. مدتی بعد نیز کاترین بل را در سریال «همسران نظامی» (Army Wifes) شاهد بودیم. او در این سریال نقش یک زن پرستار را بازی می‌کرد که هر روز با موتورسیکلت‌اش به محل کار می‌رفت.

این موارد باعث شد تا کاترین بل عشق زیادی به موتورسواری پیدا کند و ۹ دستگاه موتورسیکلت خرید. مدتی بعد کاترین بل بچه‌دار شد و دردسر‌های مادر بودن باعث شد تا کلکسیون موتورسیکلت‌های او از ۹ دستگاه به ۳ دستگاه کاهش پیدا کند. این روز‌ها کاترین بل چیزی حدود ۵۰ سال سن دارد، اما هنوز هم عاشق موتورسواری است و هر از گاهی این سلبریتی سوار بر موتورسیکلت در خیابان‌ها دیده م‌شود.

آنجلینا جولی

سلبریتی‌های زنی که عشق موتورسیکلت دارند!

آنجلینا از آن دسته سلبریتی‌هایی است که تا دل‌تان بخواهد در فیلم‌های پر زد و خورد بازی کرده و صحنه‌های زیادی را از آنجلینا جولی سوار بر موتورسیکلت در فیلم‌ها شاهد بوده‌ایم. در این زمینه می‌توان به فیلم‌های «مهاجم مقبره» (Tomb Raider) و سلت (Salt) اشاره کرد.

آنلینا در زندگی معمولی نیز علاقه زیادی به موتورسواری دارد و مدتی پیش آنجلینا به همراه برد پیت در کلمبیا حسابی موتورسواری کردند. این دو سلبریتی در سفری که به هندوستان داشتند نیز سوار بر موتورسیکلت شدند. آنجلینا نیز مانند چند سلبریتی دیگری که در این فهرست به آن‌ها اشاره کردیم این روز‌ها نسبت به گذشته کمتر کار می‌کند و بیشتر وقت خود را به بچه‌داری اختصاص داده است، اما با توجه به روحیه‌ای که از آنجلینا جولی سراغ داریم بعید نیست در آینده دوباره او را روی زین موتورسیکلت ببینیم.

کتی سکف

سلبریتی‌های زنی که عشق موتورسیکلت دارند!

در بالا برای شما از رابطه دوستی کتی سکف و تریشا هلفر گفتیم و اشاره کردیم که این دو سلبریتی علاقه زیادی به موتورسیکلت‌سواری دارند. کتی سکف که متولد سال ۱۹۸۰ است و اولین بازی خود را در سال ۱۹۹۸ شروع کرد در سریال‌های معروفی حضور داشته که در بین آن‌ها می‌توان به قانون و نظم، تئوری بیگ‌بنگ و سی. اس. آی لاس‌وگاس اشاره کرد. او در فصل هشتم از سریال ۲۴ نیز حضور داشت و یک دستگاه موتورسیکلت هوندا ایکس. ال ۶۰۰. آر اندورو (Honda XL۶۰۰R Enduro) را برای خودش شخصی‌سازی کرده است.

این موتورسیکلت به لحاظ ظاهری شباهت‌هایی به طراحی موتور‌های هارلی دیویدسون دارد و طراحی‌هایی از کاواساکی، تریومف و دیگر برند‌های موتورسازی معتبر را در موتورسیکلت شخصی‌سازی شده کتی سکف شاهد هستیم. کتی سکف از هر فرصتی برای سواری گرفتن از این موتورسیکلت بهره می‌گیرد و بدون شک این موتورسیکلت بهترین وسیله نقلیه است که کتی از آن استفاده می‌کند.

در این قسمت به پایان فهرست سلبریتی‌های خانمی رسیدیم که از هر فرصتی برای موتورسواری بهره می‌گیرند، با توجه به اینکه موتورسواری لذت خاص خودش را دارد و مطمئن هستیم شما هم خاطره‌های خوشی از موتورسیکلت دارید، پیشنهاد می‌کنیم در قسمت نظرات این خاطره‌ها را با ما و سایر کاربران به‌اشتراک بگذارید.

منبع: hotcars

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بعد اینجا دخترا اسکولا میگن چرا موتور تو نمیفروشی ماشین بخری عشق ماشینن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انقدر ساده لوح نباشید که تا یه مطلب میخونید
        انقدر سطحی نتیجه گیری کنید!
        همه این افراد چندین ماشین دارن و در کنارش موتور سیکلت دارن!اینطوری نیست که همه جا با موتور سیکلت رفت و آمد کنن که!

      • بدون نام

        احمق جوون براي اينه كه اينجا دخترا حق دوچرخه سواري هم خدارند چه برسه به موتور

    • بدون نام

      موتورا شون شاهه ایران بودن باید طرح هوندا داغون سوار میشدن نهایت اپاچی هندی همیشه هم در تحریم قطعات کم و گرون باید تو گمرک پرسه میزدن پیدا کنند همون بهتر تو امریکا زندگی میکنند

    • بدون نام

      اكثر اينا فقط با موتور عكس يادگاري داشتند

    • بدون نام

      والا ما عاشق موتوریم

    • بدون نام

      گل گدوت در ارتش اسراييل خدمت مي كرده حالا هي باز قربون صدقه ش بريد عوضياي خودفروخته

      پاسخ ها

      • بدون نام

        عوضی تویی اطرافیانت

      • بدون نام

        چقدر متعصب و بی فکر!
        هیچکس دست خودش نیست تو چه کشوری بدنیا بیاد

      • بدون نام

        دست خودش ميست كجا بدنيا مياد ولي مجبور نيست جنايتاي كشورش رو تاييد كنه! شما هم هي قربون اين عوضي و اسرائيل بريد ببينم براتون چي كار مي كنن اسكولا

      • بدون نام

        احمق چ ربطی داره
        مزدور

      • بدون نام

        بازم عوضی و اسکول خوودتی و خوودت روان پریش

      • بدون نام

        خدايا به حماقت اين وطن فروشا مارو گرفتار اسرائيل نكن ولي فهم و شعور اينارو هم بالا ببر كه بفهمند در چه دنيايي زندگي مي كنيم

    • بدون نام

      خود فيلم زن شگفتزانگيز يه فيلم مزخرف و مسخره بود ديگه قدرت بازيگري چيه كه توو اين فيلم ثابت شده؟:))))

      پاسخ ها

      • بدون نام

        تو برو رحمان ۱۴۰۰ رو ببین چ میفهمی فیلم چیه

      • بدون نام

        ١:٤١
        اتفاقا تو بايد بري رحمان ١٤٠٠ ببيني كه فرق فيلم واقعي و فيلم ساخته شده بر اساس يه بازي كامپويتري با يه داستان مزخرف رو نمي فهمي

      • بدون نام

        هم رحمان 1400 و هم زن شگفت انگیز مزخرف اند.در این روزگار زنی شگفت انگیزه که بتونه بر تمام کلیشه های جنسیتی غلبه کنه نه با جنسی ترین حالت ممکن ادای بازیگرهای اکشن رو در بیاره

      • بدون نام

        ١٣:٣٣
        لايك

    • بدون نام

      انوقت ما تو ایران حسرت دوچرخه سواری داریم

    • حمیدرضا

      فقط گل گدوت...

    • بدون نام

      فائزه هاشمي:)))

    • زن

      مرگ بر گل گدوت مرگ بر اسرائیل
      درود بر موتور.منم موتور می خوام:(

      پاسخ ها

      • بدون نام

        وقتی بی خودی برای بنده های خدا آرزوی مرگ میکنی لایق یه چوب کبریتم نیستی

      • بدون نام

        بیخودی؟؟ بنده های خدا؟؟ احمقی یا مزدور اسرائیل؟

      • بدون نام

        ١٧:٠٨
        ولشون كن اين احمقاي ساده لوح رو! اينا خط فكريشون رو از همين شبكه هاي مزدور اسرائيل مي گيرند فكر مي كنند اگه به دشمن لبخند بزنند جوابشون رو با لبخند ميده! نمي دونن كه اين چرنديات رو به خورد ماها ميدن ولي مردم خودشون رو با كينه بزرگ مي كنن

    • بدون نام

      که چی!!!!!!!!!!!! مثلا وسط این سیل و بدبختی و مصیبت این یعنی چه!!!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        یعنی تنوع و سرگرمی برا ملت

    • بدون نام

      حالا زنان ایران

      پاسخ ها

      • بدون نام

        زنان ناتوان ایران که برای خوشایند مردها مدام در مطب های جراحان پلاستیک و سالن های زیبایی هستند هر چی که لیاقتشونه دریافت کردند

      • بدون نام

        تو عوضي خفه شو!

      • بدون نام

        ١٧:١٠
        كاش ننه ي تو هم به جاي پس انداختن تو همين كارو كرده بود و وقتش رو صرف زيباتر شدن كرده بود

    • بدون نام

      اينايي كه هي زن ايراني رو با غربي مقايسه ميكنند در واقع خودشون رو زير سوال مي برند! فكر كردين مرد ايراني دغدغه ش چيه؟ چند سال پيش كه هنوز مريم ميرزاخاني هنوز نوبل رياضي رو نبرده بود هي قيافه و ظاهرش رو مسخره مي كردند بعدش يهو يه عده شون جزء طرفدارانش شدند

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج