جاباما
۸۴۶۵۹۴
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

تراکتور امروز صدرنشین می‌شود؟

اگرچه هواداران فوتبال علاقه ای به پایان نتیجه دربی با تساوی ندارند اما اعضای تیم تراکتورسازی بسیار امیدوارند که چنین اتفاقی رخ بدهد.

ورزش‌سه: تراکتورسازی تبریز از نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر با حضور جورج لیکنز نتایج فوق‌العاده‌ای کسب کرده و توانسته یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لیگ هجدهم شود. سرخپوشان فوتبال آذربایجان از ۷ مسابقه گذشته خود در لیگ برتر ۱۷ امتیاز کسب کردند و ۳ بازی حساس با مدعیان یعنی استقلال، سپاهان و پدیده را نیز با برد پشت سر گذاشتند تا در جدول رده بندی خیلی خوب به صدرنزدیک شوند.

تیم تحت امر جورج لیکنز در نیم فصل دوم هیچ شکستی در کارنامه اش ثبت نشده تاقدرتش مشخص شود. آنها حالا که تا اینجا خود را بالا کشیده اند، در ادامه مسابقات لیگ هم قطعا کارشان را با همین قدرت انجام می دهند تا بتوانند به صدر و در نهایت عنوان قهرمانی برسند. اتفاقی که با توجه به شرایط تیم های دیگر لیگ کار دشواری است اما تحقق آن می تواند پرشورها را به آرزوی دیرین خود برساند.

امروز تراکتورسازی در حالی در اهواز با استقلال خوزستان دیدار می کند که شانس خوبی برای صدرنشینی در لیگ دارد. در حال حاضر در جدول رده بندی پرسپولیس با ۴۵ امتیاز صدرنشین است و استقلال، سپاهان و تراکتورسازی با ۴۳ امتیاز در تعقیب این تیم هستند. از آنجایی که بازی سپاهان در هفته بیست و سوم فردا برگزار می شود و استقلال و پرسپولیس دو مدعی مسابقات لیگ باهم دیدار رودررو دارند، شانس خوبی در اختیار تراکتورسازی قرار دارد تا بتوانند به صدرجدول تکیه بزند. اتفاقی که لازمه اصلی اش برد تراکتور مقابل استقلال خوزستان است و فقط با تساوی دربی پایتخت محقق می شود.

اگر دربی با تساوی به پایان برسد پرسپولیس ۴۶ امتیازی و استقلال ۴۴ امتیازی خواهند شد. در این صورت تراکتور اگر با هر نتیجه ای استقلال خوزستان را ببرد، جمع امتیازاتش به ۴۶ می رسد و با تفاضل گل بهتر نسبت به شاگردان برانکو ایوانکوویچ در رده اول جدول قرار می گیرد. البته یک احتمال دیگر هم برای صدرنشینی تراکتورسازی وجود دارد. اگر استقلال دربی را با اختلاف خفیف ببرد و تراکتورسازی مقابل استقلال خوزستان گل های زیادی به ثمر برساند، آنوقت بازهم سرخپوشان تبریزی صدرجدول را از آن خود می کنند.

البته همه این گمانه‌زنی‌ها می تواند فقط تا فردا ادامه داشته باشد. در صورتی که سپاهان مقابل نفت مسجدسلیمان به برد برسد، می تواند همه معادلات را برهم بزند و شاهد اتفاقات جدیدی در صدرجدول رده بندی باشیم. مجموعه این مسائل دو روز هیجان انگیز را در کورس قهرمانی رقم می زند که جذابیت را به اوج خود می رساند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شتر در خواب بیند پنبه دانه

      پاسخ ها

      • لنگی کبیر

        لایک

      • Araz

        پس بخواب تا خواب پنبه ببینی

    • بدون نام

      یاشاسین تراکتور

    • بدون نام

      به امید خدا انشاءالله امسال نوبت تراکتوره قهرمان بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حتی توی خواب هم قهرمان نمیشد تا زمانی که سرورتان هستش

    • ملکان

      تیراختتتتتتتور یاشاسین

    • بدون نام

      عشق است تراکتور کبیر

      پاسخ ها

      • بدون نام

        این تراکتور با خرج میلیاردی و طرفداران به ی
        ک حساب پر شور قهرمان نمیشه چون تیم هایی مثل کشاورز و استیل اذین قهرمان نشدن به امید قهرمانی پرسپولیس

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج