۸۴۶۶۶۰
۹ نظر
۵۰۰۰
۹ نظر
۵۰۰۰
پ

برانکو: هنوز خیلی مانده تا قهرمان شویم

برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ارزش پیروزی در دربی هشتادونهم تهران را برای سرخپوشان بیش از سه امتیاز دانست.

خبرگزاری تسنیم: برانکو ایوانکوویچ، سرمربی پرسپولیس پس از برتری یک بر صفر شاگردانش مقابل تیم فوتبال استقلال در دربی ۸۹ اظهار داشت: طبیعی است که بابت برد دربی خیلی خیلی خوشحال هستیم. این سه امتیاز بیش از سه امتیاز ارزش دارد. این بازی برای ما و هواداران‌مان بسیار بسیار مهم بوده و هست. از طرفی به دلیل موقعیت تیم‌ها در جدول، اهمیت بیشتری داشت و تقریباً می‌توانیم بگوییم که ما و استقلال در یک سطح بودیم، اما با این برد اختلاف‌مان را به پنج امتیاز رساندیم.

هدف ما این است که تا پایان فصل تمام بازی‌ها را ببریم

وی افزود:‌ بابت خواست، تمرکز و برد به بازیکنانم تبریک می‌گویم. از هواداران که در تمام مدت زمان بازی از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم. اطمینان دارم آنها تا پایان فصل همین‌طور از ما حمایت خواهند کرد تا امتیازات را جمع کنیم. همان‌طور که پیش از این هم گفتم، هدف ما این است که تا پایان فصل همه‌ی بازی‌ها را ببریم. البته کار راحتی نداریم، چون بلافاصله باید به مصاف پیکان برویم که نتیجه نامعلوم خواهد بود، اما می‌خواهیم با کسب برد مقابل پیکان، مهر تأییدی روی سه امتیازی بزنیم که از استقلال گرفتیم. بار دیگر به بازیکنانم و هواداران پرسپولیس این برد را تبریک می‌گویم.

برانکو: هنوز خیلی مانده تا قهرمان شویم

اعتراض بازیکنان به بی‌عدالتی طبیعی است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره اعتراض‌های بازیکنان دو تیم به تیم داوری و اینکه چه صحبتی با بازیکنان خودش خواهد کرد تا به این حد اعتراض نکنند، گفت: آنها بازیکن هستند و شرایط خاصی دارند. فشار روی آنهاست و در زمین هم برای برد انگیزه دارند و طبیعی است بخواهند مقابل بی‌عدالتی اعتراض کنند. البته من فکر می‌کنم که عدم اعتماد به داوری‌ها باعث شدت گرفتن این اعتراض‌ها شده است.

می‌دانند شرکت در دربی چقدر مهم و پرمعناست

برانکو در واکنش به طرح این موضوع که مهدی شیری با تیم ناهماهنگ بود و ظاهراً جو اولین دربی روی عملکرد او تأثیر گذاشته بود، اظهار داشت: قبل از هر چیزی باید بگویم استقلال تیم خوبی دارد. آنها هم کیفیت لازم را دارند که کاری از پیش ببرند. استقلالی‌ها بازیکن خطرناکی به اسم ایسما داشتند. از طرفی طبیعی است که در تیم ما هم بازیکن جدید خودش را با تیم تطبیق بدهد و این اولین دربی شیری هم بود. همه می‌دانند شرکت در این مسابقه چقدر مهم و پرمعناست. همه‌ی این شرایط می‌تواند ترمز کوچکی برای او و همه بازیکنان داشته باشد. فکر می‌کنم دربی به لحاظ احساسی هم تأثیر خودش را داشت.

هنوز خیلی مانده است تا خودمان را قهرمان بدانیم

وی در واکنش به سؤالی مبنی بر اینکه بسیاری دربی 89 را فینال لیگ می‌دانستند و آیا می‌توان پرسپولیس را با پیروزی مقابل استقلال قهرمان دانست یا لیگ همچنان ادامه دارد، گفت: بابت این سؤال تشکر می‌کنم. ما استقلال جدا شدیم، اما هنوز خیلی خیلی مانده است تا ما خودمان را قهرمان بدانیم. حتی یک ذره هم به پایان لیگ نزدیک نشده‌ایم. ما با تراکتورسازی و سپاهان بازی داریم و همین‌طور با پیکان و سایپا.

واقعاً نمی‌توان گفت کدام بازی سخت‌تر از آن یکی است. در تمام این بازی‌ها جنگ خواهد بود تا پایان مسابقه و این را در نشست خبری قبل از بازی هم گفتم که برای اولین بار است که سه تیم مدعی بیش از 31 امتیاز در نیم‌فصل اول گرفته‌اند. شاید در فصل‌های قبل 60 امتیاز برای قهرمانی کافی بود، اما با توجه به امتیازاتی که تیم‌ها در این فصل گرفتند، باید بیش از 60 امتیاز گرفت.

دربی به هر شکلی جذاب است و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی دارد

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص عقب‌نشینی تیمش پس از گل برتری و اینکه آیا این عقب‌نشینی دستور تاکتیکی بود یا تیمش ناخودآگاه رو به دفاع کردن آورد، تصریح کرد: دربی شرایط خاص خودش را دارد. فلسفه کاری ما این است که وقتی گل اول را می‌زنیم، دنبال گل دوم باشیم نه اینکه بازی را ببندیم. البته تیم حریف هم اینجا مطرح است و روی روش بازی تأثیر می‌گذارد.

در 15 دقیقه اول نیمه دوم ما روی بازی کنترل داشتیم و موقعیت‌هایی هم خلق کردیم، اما نمی‌توان این انتظار را داشت که بازی در 90 دقیقه در یک سطح فنی خوب باشد. دربی به هر شکلی جذاب است، اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی دارد، بازی مجهولی است، بازیکنان عصبی می‌شوند و تصمیمات غیرمنتظره می‌گیرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اگه اون پنالتی گل میشدقضیه برعکس میشدشانسکی بردن تخصص داری

    • تراختورچی

      تراختور قهرمان

    • بدون نام

      تراختور ایشالله پنجر میکنه همتون آماده باشید اگه داورها جانبداری و خیانت نکنن...

    • بدون نام

      نمیتونین یعنی

    • بدون نام

      اگرچشمت ضعیف است شماره عینکت چند شماره ببر بالا بااین حرفها همیشه جوتیمای دیگه به هم می زنی یکم ازروباه صفتی خوت کم کن

    • amir

      اخ آخ چقد سوزش میبینم ...
      پماد بزنین عزیزان ..

      پاسخ ها

      • بدون نام

        حرف حق زدیم سوزش شما زیا د شد شما ببرید هم میسوزید چون اگر توی داربیهای که بالابی نه بود فکر نکنم شما با پماد این چیزها سوزشتون کم می شد

    • صالح

      برانکو عزیز برای ما همین الان هم قهرمانی .

    • بدون نام

      اگه مهاجمین ما بخوان اینجوری بازی کنند شانسمون خیلی کمه تو بازی دیروز بودیمیر که درار سر خیار بود نه هد میزد نه درگیر میشد نه میدوید انگار همه حمالشن بمونه توپ رو بدن بهش تعجب میکنم چرا اینقدر طولانی تو زمین بود علیپور هم که نا نداشت حرکت کنه دوبار میتونست با یه پاست مهاجم بغلیش رو با دربازبان تک به تک کنه نکرد اینقدر لفت داد تا دفاع های استقلال جمع شدند هیچ حرکتی هم ازش ندیدیم امیدوارم به خودشون بیان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج