جاباما
۸۴۶۷۱۹
۲ نظر
۵۰۰۵
۲ نظر
۵۰۰۵
پ

الهامی فایتر تایلندی را ناک اوت کرد

مازیار الهامی در نخستین مبارزه خود موفق شد در چارچوب مسابقات MMA در سازمان WMO ژاپن، فایتر تایلندی را ناک اوت کند.

خبرگزاری فارس: مازیار الهامی کاپیتان سابق تیم ملی کاراته کشورمان که این روزها در رشته MMA به صورت جدی فعالیت می‌کند، امروز(شنبه) در چارچوب لیگ و تورنمنت بزرگ ژاپنی WMO به رقابت‌ پرداخت. این تورنمنت ژاپنی امروز شنبه ۱۰ فروردین ماه در کشور تایلند برگزار شد و الهامی در این رقابت‌ها به مصاف فایتر کشور میزبان رفت و حریف تایلندی خود را ناک اوت کرد.

موفقیت الهامی در این رقابت‌ها باعث شد که وی به بازی‌های لیگ ژاپن دعوت شود. طبق قانون این رقابت‌ها هشت نفره برتر به لیگ اصلی ژاپن راه خواهند یافت.کاپیتان سابق تیم ملی کاراته کشورمان در وزن ۹۰- کیلوگرم در این رویداد وارد رینگ شد.

الهامی فایتر تایلندی را ناک اوت کرد

مازیار الهامی پس از شکست حریف تایلندی خود در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: طبق برنامه ریزی که از قبل انجام شده بود، قرار بر این بود که در نخستین بازی من به مصاف فایتر کانادایی بروم اما پس از حضور در تایلند به من اعلام کردند که قرار است با نماینده کشور میزبان مبارزه کنم! دلیل این اتفاق را نمیدانم، اما چندان برای ما اهمیت نداشت، چون هدفم شکست حریفم بود، حالا برایم فرقی نداشت که با فایتر کدام کشور مبارزه کنم.

وی در ادامه گفت: خوشبختانه موفق شدم فایتر تایلندی را با یک ضربه کاری ناک اوت کنم. اینکه بتوانم در تایلند نماینده کشور میزبان را شکست دهم اتفاق بسیار مهمی است. خوشحالم از اینکه با شکست این فایتر به لیگ اصلی ژاپن دعوت شدم. این اتفاق خوبی برای من در این مسیر است.

خوشحالم که با این پیروزی پرچم سه رنگ کشورمان را به نمایش گذاشتم و عیدی خوبی را به همه هموطنانم دادم. در پایان نیز تشکر میکنم از دکتر جوادفرد و مجموع تجهیزات پزشکی دکتر پن که در این مدت حامی بنده بوده بودند. من با حمایت مالی آنها موفق به حضور در این رقابت‌ها شدم.

الهامی تقریبا نزدیک به سه سال است در رشته MMA به صورت حرفه‌ای تمرین می‌کند. این ورزش یک رشته ترکیبی از کشتی، بوکس و جوجیتسو است. البته او تقریبا یک سال است در مسابقات کامبت کاراته نیز فعال شده، او سال‌های زیادی به عنوان کاپیتان تیم ملی کاراته مدال‌های زیادی را در مسابقات جهانی و آسیایی کسب کرده‌ و تنها کاراته‌کایی است که از سال ۲۰۰۲ تا سال ۲۰۱۲ در ۶ دوره مسابقات جهانی شرکت کرده‌ است. کامبت کاراته رشته بسیار معتبری است، رشته‌ای مثل MMA اما فقط کشتی ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دمت گرم قهرمان. پرچمت بالاست

    • سعید سالک هاشمی

      درود بر تو قهرمان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج