۸۴۶۷۷۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

جدیدترین آمار فروش فیلم‌های نوروزی

اکران فیلمهای نوروزی در حجالی وارد هفته دوم شده که فروش سه فیلم رحمان ۱۴۰۰، متری ششو نیم و چهار انگشت به‌صورت محسوسی افزایش پیدا کرده است.

خبرگزاری ایلنا: اکران فیلمهای نوروزی در حجالی وارد هفته دوم شده که فروش سه فیلم رحمان ۱۴۰۰، متری ششو نیم و چهار انگشت به‌صورت محسوسی افزایش پیدا کرده است.

اکران فیلمهای نوروزی از ۲۵ اسفند سال ۹۷ با نمایش ۷ فیلم آغاز شده است و هرچند فیلمهای در حال اکران در هفته اول فروش خوبی نداشتند اما در هفته دوم تعطیلات نوروز استقبال از انها افزایش پیدا کرده است.

جدیدترین آمار فروش فیلم‌های نوروزی

فیلم سینمایی رحمان ۱۴۰۰ به کار گردانی منوچهر هادی به دراختیار داشتن ۱۳۸ سینما به فروشی حدود ۹ میلیاردو ۱۰۰ میلیون تومان دست یافته است و فیلم سینمایی متری شش و نیم به کارگردانی سعید روستایی با در اختیار داشتن ۱۳۸ سینما به فروشی حدود ۶ میلیاردو و ۷۰۰ میلیون تومان دست یافته است متری شش و نیم به دلیل زمان ۱۳۰ دقیقه‌ای از تعداد سانسهای کمتری نسبت به فیلمهای دیگر برخوردار است.

فیلم سینمایی چهار انگشت به کارگردانی حامد محمدی نیز با در اختیار داشتن ۹۰ سالن سینما به فروشی حدود ۲ میلیاردو ۶۰۰ میلیون تومان دست یافته است.

فیلم سینمایی زندانی‌ها ساخته مسعود ده نمکی به در اخیتار داشتن ۱۱۷ سالن سینما به فروشی حدود یک میلیاردو ۳۰۰ میلیون تومان، فیلم پیشونی سفید ۳ به کار گردانی سید جواد هاشمی به در اختیار داشتن ۱۱۴ سالن سینما به فروشی حدود ۷۲۵ میلیون تومان ، فیلم سینمایی ژن خوک ساخته سعید سهیلی با در اختیار داشتن ۶۷ سالن سینما به فروشی حدود ۶۰۳ میلیون تومان، فیلم سینمایی غلامرضا تختی با در اختیار داشتن ۹۲ سالن سینما به فروشی حدود ۵۰۰ میلیون تومان دست یافته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج