۸۴۶۸۰۸
۳ نظر
۵۰۰۰
۳ نظر
۵۰۰۰
پ

دستور تخلیه منازل به ۲۳هزار شهروند دورودی

سرپرست فرمانداری دورود گفت: دستور تخلیه به بیش از ۲۳ هزار شهروند شهری و روستایی این شهرستان داده شده است.

سرپرست فرمانداری دورود گفت: دستور تخلیه به بیش از ۲۳ هزار شهروند شهری و روستایی این شهرستان داده شده است.

فریبا بهاری اظهار کرد: با توجه به فعال شدن سامانه بارشی به احتمال وقوع سیلاب بیش از ۲۳ هزار شهروند دورودی باید خانه‌هایشان را ترک کنند.

وی عنوان کرد: به ساکنان ۱۵ منطقه در معرض سیل در دورود اطلاع‌رسانی‌ها به طور کامل انجام شده است.

سرپرست فرمانداری دورود بیان کرد: با استفاده از همه ابزارهای اطلاع‌رسانی مانند صدا و سیما، فضای مجازی، رادیو، مطبوعات، حضور خانه به خانه و اطلاع رسانی از طریق بلندگو به همه شهروندان ساکن در مناطق در معرض سیل به طور کامل اطلاع‌رسانی شده است.

بهاری با اشاره به اینکه هم اکنون نمی‌توان آمار دقیقی از میزان تخلیه ساکنان شهری اعلام کرد، افزود: سری ساتی، بحرین، منوچهری، صفا، عزت‌آباد، قلعه ضرغام، بلوار آیت‌الله بروجردی، کوی همت، کوی کارمندان سیمان، کوی شهرداری، فرهنگیان و الغدیر مناطق شهری هستند که ساکنان آن‌ها باید خانه‌هایشان را تخلیه کنند.

وی با تاکید بر اینکه ۷۰ تا ۸۰ درصد ساکنان سه روستا خانه‌هایشان را تخلیه کرده‌اند، گفت: همچنین دستور تخلیه به ساکنان ۸ روستا در بخش مرکزی داده شده است.

سرپرست فرمانداری دورود تصریح کرد: در مجموع ۱۸ هزار و ۸۰۰ نفر در مناطق شهری، ۳۵۰۰ نفر در بخش مرکزی و حدود یک‌هزار نفر در بخش سیلاخور باید خانه‌هایشان را تخلیه کنند.

بهاری از فراهم‌سازی ظرفیت اسکان ۱۲ نفری در دورود خبر و ادامه داد: همچنین صنایع دفاع و کارخانجات برای اسکان شهروندان اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات ما در روستاها این است که روستاییان تخلیه خانه‌ها را منوط به استقرار احشام در کنار محل اسکان خود می‌دانند، حال آنکه انجام این خواسته آن‌ها امکان‌پذیر نیست.

سرپرست فرمانداری دورود در ادامه از آغاز بارش‌ها در این شهرستان خبر و ادامه داد: خوشبختانه بارندگی‌ها تاکنون سیلابی نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      روستایی داروندارش دام واحشام است اگربخواهندطبق خواسته شمارهایشان کنندآیا درصورت تلف شدنشان وایجادخسارت به روستایی بیچاره،شما خسارتشان رامیدهید؟!چندین سال خسک سالی باعث بیخیالی مسئولان شده وهیچگونه آینده نگری درارتباط با سیل صورت نگرفته،حال دوران خشک سالی وبیخیالی شما تمام شده وازاین پس بایدبه فکرچاره برای سالهای آینده باشید

    • بدون نام

      معلوم نیست روستاییان بیچاره کجا باید برن؟ با چی باید برن؟ غذاشون چی میشه؟ وسایل و خونه زندگی‌شون رو چکار کنن؟ بیماران و سالخوردگان چه‌کار کنن؟ مدیریت بحران به سبک مسئولین ما
      l

    • حمیدرضا

      شدیم مثل بازی مار پله، از یه پله که بالا نرفتیم تو این سال های اخیر،چون تمام پله های ترقی رو برداشتند و فقط مارهای زیادی انداختن به جون ملت و هر روز دارن به هر طریقی مردم رو نابود میکنند...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج