۸۴۶۹۱۷
۱ نظر
۵۰۴۸
۱ نظر
۵۰۴۸
پ

احتمال تعطیلی امامزاده صالح و بازار تجریش

فرماندار شهرستان شمیرانات با بیان اینکه مراکز صنفی و خدماتی شمال پایتخت به دنبال بارش ها فردا(دوشنبه) تعطیل شده است، گفت: در صورت تداوم شرایط جوی نامساعد احتمال تعطیلی امامزاده صالح (ع) و مراکز خرید بازار تجریش نیز وجود دارد.

ایرنا نوشت: فرماندار شهرستان شمیرانات با بیان اینکه مراکز صنفی و خدماتی شمال پایتخت به دنبال بارش ها فردا(دوشنبه) تعطیل شده است، گفت: در صورت تداوم شرایط جوی نامساعد احتمال تعطیلی امامزاده صالح (ع) و مراکز خرید بازار تجریش نیز وجود دارد.

سیاوش شهریور عصر یکشنبه در جلسه فوق العاده ستاد مدیریت بحران شمیرانات افزود: با توجه به هشدار سازمان هواشناسی مبنی بر بارش های شدید و احتمال وقوع سیلاب در شهرستان تمامی واحدهای صنفی بویژه رستوران ها، کاخ موزه ها و پیست های اسکی در شمال تهران (دربند، درکه، توچال، لواسان و فشم) که به روددره ها منتهی می شوند فردا (دوشنبه) تعطیل هستند.

رئیس ستاد مدیریت بحران شمیرانات تاکید کرد: توقف در حاشیه رودخانه ها ممنوع است و نیروی انتظامی با تمامی افراد یا واحدهای صنفی که دربرابر تعطیلی مقاومت کنند برخورد جدی خواهد داشت.

به گفته وی همه نیروهای امدادی و خدماتی شمیرانات در آماده باش هستند.

شهریور اعلام کرد: مرخصی تمامی مدیران و مسئولان تا پایان هفته جاری از سوی وزارت کشور لغو شده است و باید در محل خدمت خود حضور داشته باشند.

شهریور اظهارداشت: در صورت احتمال وقوع هرگونه رویداد یا حادثه در مسیرهای شهری و روستایی، راهداری به سرعت اقدام به انسداد جاده ها خواهد کرد.

رئیس ستاد مدیریت بحران شمیرانات ضمن بیان اینکه مناطق پرخطر توسط شهرداری ها همواره رصد می شوند تاکید کرد: ماشین آلات شهرداری منطقه یک از امشب در بالاترین نقطه دربند مستقر شود.

این مقام مسئول با اشاره بر اهمیت فرهنگ سازی خاطرنشان کرد: باید بدون ایجاد نگرانی برای مردم، آنان را از خطرات احتمالی آگاه کنیم تا بتوان با همکاری شهروندان با هر حادثه ای مقابله کرد.

وی هشدار داد: مسافران از سفرهای غیر ضروری به شمال تهران بویژه بخش های لواسانات و رودبار قصران تا مساعد شدن هوا جداً خودداری کنند.

شهرستان شمیرانات با آب و هوایی کوهستانی متشکل از شهر شمیران و دو بخش لواسانات و رودبار قصران با جمعیتی افزون بر ۶۰۰ هزار نفر در شمال و شمال شرقی تهران واقع شده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • کاربر

      یک سر سوزن هم بهشون بر نمی خوره! یه مشت طلافروش دزد غارتگر با قیمت های ۱۰ ها برابر! بوتیک های لباس و ... هم همینطور. بیچاره دست فروشا. خدا جای حق نشسته دزدای روز روشن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج