۸۴۶۹۸۰
۵ نظر
۵۰۳۸
۵ نظر
۵۰۳۸
پ

لباس ابرقهرمانی بر تن خانم بازیگر ۱۹ساله

برک بسینگر ۱۹ ساله در سریال "استارگرل" در نقش ابرقهرمانی کورتنی وایت‌مور ایفای نقش می‌کند.

ایران آرت: شبکه‌ اینترنتی "دی‌سی یونیورس" روز جمعه در "واندرکان" از اولین تصویر "برک بسینگر" در نقش "کورتنی وایت‌مور/استارگرل" (Stargirl) رونمایی کرد. در این پوستر بازیگر فیلم "مدرسه‌ی راک" (School of Rock) با لباس ابرقهرمانی خود که توسط "لورا جین شنون" طراحی شده دیده می‌شود و پشت سر او چیزی که به نظر یک ربات می‌رسد به چشم می‌خورد که باید (S.T.R.I.P.E.) ابرربات ۱۵ فوتی او با هدایت ناپدری‌اش "پت" با بازی "لوک ویلسون" باشد. این سریال به نوشته‌ی "اینترتینمنت ویکلی" باید لحنی طنزآمیزتر از دیگر سریال "دی‌سی یونیورس" یعنی "تایتان‌ها" (Titans) داشته باشد.

لباس ابرقهرمانی بر تن خانم بازیگر ۱۹ساله

این سریال که "جف جانز" را به عنوان شورانر در کنار خود دارد، ماجراهای کورتنی در شهر خیالی "بلو ولی" را دنبال می‌کند. مادر کورتنی به تازگی با "پت" ازدواج کرده و او سرانجام می‌فهمد که ناپدری‌‌اش یکی از همکاران سابق "استارمن" با بازی "جوئل مک‌هیل" در گروه ابرقهرمانی "انجمن عدالت آمریکا" بوده است. او به عضویت گروه درمی‌آید تا به عنوان "استارگرل" الهام‌بخش نسل خود باشد. این شخصیت توسط جانز خلق شده است.

لباس ابرقهرمانی بر تن خانم بازیگر ۱۹ساله

آنطور که سی نما نوشته؛ در سریال "استارگرل" "هنری توماس" در نقش "دکتر مید-نایت"، "لو فرینو جونیور" در نقش "اورمن"، "ایمی اسمارت" در نقش باربارا مادر کورتنی، "مگ دیلیسی" در نقش "سیندی برمن" همکلاسی کورتنی و دختر دشمن دیرینه‌ی انجمن عدالت "دراگون کینگ"، "جین آستین واکر"، "انجلیکا واشینگتن" بازیگر سریال "بی‌شرم"، "نیل جکسون"، "کریستفر جیمز بیکر" بازیگر سریال "کارآگاه واقعی" و "هانتر سنسون" به ایفای نقش می‌پردازند.

سریال "استارگرل" اوایل سال ۲۰۲۰ پخش خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اووووق

    • بدون نام

      این چرت و پرت ها چیه می نویسین !!!!!!اخه این فیلم ها برا فرهنگ ما ساخته نشده که شما هم داریت تبلیغ میکنین !!!!!اینم شد فرهنگ سازی!!!!!فردا پس فردا هم ندای وااسفاها سر میدین که تهاجم فرهنگی اومد!!!!!!!حیف اون اساطیر اصیل ایرانی شاهنامه آریوبرزن آرش سعدی حافظ عطار خیام پروین شهریار دهقان فداکار معلم فداکار آتش نشانان فداکار و تو همین جنگ خانمانسوز عرااق باکری باقری همت جهان آرا فهمیده و..... واقعا باید تاسف خرد به ترویج و اشاعه این فییلم های چرت و پرتذ دختری با سرنیزه جادویی به جنگ ناپدری میرود و با گروه تبهکاران می ستیزد عین فیلم های هندی در یک فاز دیگه !!!!از ماست که بر ماست!!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لایییییییک برادر

      • علی

        مجبورت نکردن بخونی

    • بهزاد

      واقعا ۱۹سالشه؟توو عکس دوم عظمت خاصی داره انگار ۳۰سالشه.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج