جاباما
۸۴۷۳۵۹
۷ نظر
۵۰۰۳
۷ نظر
۵۰۰۳
پ

خاتمی: جنگ اقتصادی دشمن برای تغییر نظام بود

آیت‌الله سید احمد خاتمی در حرم امامزاده هلال بن علی (ع) شهرستان آران و بیدگل در سخنانی به مناسبت روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند و بر آرمان خود مبنی بر جمهوری اسلامی ماندند؛ نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر و دشمن هم دنبال تغییر شعار مردم است.

ایسنا نوشت: آیت‌الله سید احمد خاتمی در حرم امامزاده هلال بن علی (ع) شهرستان آران و بیدگل در سخنانی به مناسبت روز جمهوری اسلامی اظهار کرد: مردم به جمهوری اسلامی رأی دادند و بر آرمان خود مبنی بر جمهوری اسلامی ماندند؛ نه یک کلمه بیشتر و نه یک کلمه کمتر و دشمن هم دنبال تغییر شعار مردم است.

وی افزود: دشمن همچنان که در طول تاریخ حتی زمان پیامبر اسلام (ص) دنبال تضعیف و شکست اسلام بود، از زمان پیروزی انقلاب تاکنون با جنگ‌های مختلف دنبال سرنگونی نظام اسلامی ایران بوده، ولی وحدت مردم با نظام و مسئولین همه این نقشه‌ها را نقش بر آب کرده است.

وی تصریح کرد: دشمن در ۶ جبهه برای تغییر و سرنگونی جمهوری اسلامی برنامه ریزی کرده، اولین جبهه برای رسیدن به اهداف خود را جنگ نظامی قرار داد و چون از اعتقاد مردم به خدا خبر نداشت تاکنون ضربه سختی خورده است، هر چند به ظاهر در جنگ‌های تحمیلی ۸ ساله، غائله کردستان، ترکمن صحرا، خلق عرب و دیگر جنگ‌های قومیتی جمعی از بهترین عزیزان، به شهادت رسیدند.

امام جمعه موقت تهران ادامه داد: جنگ فرهنگی با تهاجم بی‌سابقه به حوزه‌های فرهنگی که علیه نظام و رهبری بود به راه افتاد، برنامه ریختند و به شبیخون فرهنگی تعبیر شد و در موارد متعدد در فضای مجازی برای از بین بردن نظام دینی برنامه‌های متعددی ریختند. ولی مردم ما در مقابل این جبهه مقاومت کردند و هنوز هم در حال مقابله با توطئه‌های ناجوانمردانه دشمنان هستند و این سخت‌ترین جبهه برای ثبات نظام اسلامی است.

وی بیان کرد: جنگ سیاسی، جنگ روانی، جنگ رسانه‌ای و در پایان جنگ اقتصادی جبهه دشمن برای تغییر نظام در طول عمر پر برکت انقلاب در طول ۴۰ سال بود که مردم همگام با مسئولین و حتی جلوتر از آن‌ها در تمام جبهه‌ها حضور موثر و مفیدی داشتند و توانستند درخت نظام را برای رشد و نمو کمک کنند و با حضور حد اکثری خود در تنگناهای انقلاب با بصیرت و همدلی درس بزرگی به دشمن و حتی برخی مسئولین دادند که با اتحاد می‌توان از همه مشکلات عبور کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      الان پیاز چنده ؟

    • ir..

      بود نه بگید هست

    • بدون نام

      جنگ اقتصادی شما هم برای بدبخت کردن مردم

    • بدون نام

      خوب جنگ به کجا رسید؟!
      الان پیروز شدین؟

    • بدون نام

      هست و ادامه دارد

    • محسن

      جنگ اقتصادی کار مسعولین خود کشوره نه امریکا

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرگ بر دشمن پررو.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج