جاباما
۸۴۷۳۸۶
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

آب ۶۲۰روستای لرستان قطع است

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: در اثر جاری شدن سیل آب شرب ۶۲۰ روستای استان به دلیل شکستگی خطوط انتقال و یا تخریب زیرساخت ها قطع شده است.

ایرنا: مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب روستایی لرستان گفت: در اثر جاری شدن سیل آب شرب ۶۲۰ روستای استان به دلیل شکستگی خطوط انتقال و یا تخریب زیرساخت ها قطع شده است.

علیرضا کاکاوند روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: بیشترین خسارت در شهرستانهای استان به تاسیسات پلدختر، خرم‌آباد، چگنی و کوهدشت رسیده است.

وی افزود: اکیپ‌های عملیاتی این شرکت از عصر روز گذشته و صبح امروز به مناطق سیل‌زده استان اعزام شده و برای رفع مشکل این روستاها در تلاش هستند.

کاکاوند گفت: شرکت آبفار استانهای آذربایجان غربی، اصفهان، البرز، فارس، سیستان و بلوچستان و یزد برای خدمت‌ رسانی به مناطق سیل‌زده اعلام آمادگی کرده‌اند.

وی اظهار داشت: اکنون تانکرهای آبرسان به صورت موقت به مناطق سیل‌زده اعزام شده‌اند تا در اسرع وقت نسبت به تامین آب شرب این مناطق اقدام‌ شود.

مدیر عامل آبفار لرستان گفت: به دلیل حجم بالای خسارات و عدم وجود راه دسترسی، امکان برآورد دقیق خسارت وجود ندارد.

بارش شدید باران که از روز یکشنبه در لرستان آغاز شد، موجب بروز سیل و طغیان رودخانه ها در چهار شهرستان این استان شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمدرضا بختیار

      مسئولین ما بد نیست الگو برداری را از کشورهایی مانند ژاپن در مورد سیل لحاظ کنند که در مواقع چنین نه مردم مضطرب شوند و نه اهالی ساکن جاهای پرخطر جانشان تهدید شود و نه خود مسئولین بحران زده شوند در کشور تعریف صریح وظایف قانونی هر بخش و ارگان و فرد بسیار بسیار لازم و ضروری است!!!!

    • بدون نام

      خسارت جانی نباشد خسارمالی راانشاالله مردم ودولت جبران میکنندواین راهم بدانید باران هدیه خداوند است ولی ما کوعقلی کردیم ودر بستر رودخانه تاسیسات زدیم والان هم ازدولت طلبکار نباشیم مثل ان بنده خدا که به روحانی میگفت گرانی شد کمبود گوشت شد سیل را چرا اوردی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج