۸۴۷۷۹۴
۵۰۱۰
۵۰۱۰
پ

بارش شدید باران در ۱۰استان کشور در روز شنبه

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی همزمان با ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز شنبه، از شدت بارش‌ها در استان‌های آذربایجان شرقی، غرب کرمانشاه، ایلام، کهکیلویه و بویراحمد، شمال استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر و در غرب خراسان رضوی، شرق سمنان و جنوب خراسان شمالی خبر داد.

ایسنا: مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی همزمان با ورود سامانه بارشی جدید به کشور از روز شنبه، از شدت بارش‌ها در استان‌های آذربایجان شرقی، غرب کرمانشاه، ایلام، کهکیلویه و بویراحمد، شمال استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر و در غرب خراسان رضوی، شرق سمنان و جنوب خراسان شمالی خبر داد.

احد وظیفه ضمن تشریح وضعیت جوی کشور طی ۳ روز آینده افزود: روز پنجشنبه با عبور تراز میانی جو علاوه بر دامنه‌های زاگرس در غرب و شمال غرب، دامنه‌های البرز در زنجان، البرز و تهران همچنین در استان‌های کرمان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی نیز رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق رخ می‌دهد.

وی با بیان اینکه صبح جمعه در شمال شرق کشور بارش‌های پراکنده ادامه دارد، افزود: بعد از ظهر جمعه با ورود سامانه بارشی به نوار غربی و جنوب کشور، بارش در کل نوار غربی، شمال خلیج فارس، استان‌های بوشهر کهگیلویه و بویراحمد و فارس آغاز می‌شود و در اواخر وقت گستره بارش دامنه‌های جنوبی البرز در استان‌های زنجان قزوین، مناطقی از جنوب شرق شرق و مرکز کشور را فرا می‌گیرد.

مدیرکل پیش بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه شنبه این سامانه در کل کشور به جز استان‌های سیستان و بلوچستان و هرمزگان فعال است، تصریح کرد: این سامانه در اواخر وقت از کشور خارج می‌شود. در این روز در شرق آذربایجان شرقی، غرب کرمانشاه، ایلام، کهکیلویه و بویراحمد، شمال استان‌های خوزستان، فارس، بوشهر و در غرب خراسان رضوی، شرق سمنان و جنوب خراسان شمالی بارش شدت خواهد داشت.

وظیفه با بیان اینکه در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات زاگرس شمالی در کردستان بارش برف و لغزندگی جاده‌های کوهستانی پیش‌بینی می‌شود، تصریح کرد: یکشنبه با حضور متناوب امواج تراز میانی جو در نوار شمالی دامنه‌های زاگرس مرکزی در غرب و شرق و شمال شرق کشور بارش پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.

وی با اشاره به وضعیت هوای پایتخت طی امروز و فردا نیز گفت: امروز هوای تهران کمی ابری تا نیمه ابری گاهی با بارش پراکنده و وزش باد و حداکثر دمای ۱۹ و حداقل دمای ۱۰ درجه سانتیگراد است. وضعیت جوی تهران فردا نیز کمی ابری در بعدازظهر افزایش ابر همراه با وزش باد با بیشینه دمای ۲۱ و کمیته دمای ۱۱ درجه سانتیگراد پیش بینی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج