جاباما
۸۴۸۱۰۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پرداخت غرامت کشاورزان سیل زده آغاز شد

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی گفت: نخستین مرحله پرداخت غرامت کشاورزان خسارت دیده سیل در گلستان از روز پنجشنبه آغاز شد.

خبرگزاری صدا و سیما: قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی گفت: نخستین مرحله پرداخت غرامت کشاورزان خسارت دیده سیل در گلستان از روز پنجشنبه آغاز شد.

محمدابراهیم حسن نژاد با بیان اینکه به بهره برداران بخش کشاورزی که محصولات شأن را بیمه کرده بوده اند خسارت پرداخت می‌شود، گفت: طبق قولی که داده بودیم روز گذشته اولین فقره پرداخت از مرحله اول به کشاورزان پرداخت شد.

وی افزود: بیش از ۷۱ هزار مورد غرامت خسارت دیدگان در ۱۶ استان کشور تاکنون توسط کارشناسان، ارزیابی شده است و تلاش می‌کنیم در کوتاه‌ترین زمان خسارت مابقی اراضی و واحدهای تولیدی را نیز ارزیابی کنیم.

حسن نژاد تاکید کرد: میزان خسارات پرداختی به سیل زدگان مطابق با تعهدات بیمه نامه‌هایی که از ما خریداری کرده اند محاسبه و پرداخت می‌شود.

قائم مقام صندوق بیمه کشاورزی با بیان اینکه حجم خسارات بالا است گفت: تا امروز بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان از خسارت جمع بندی شده است و این ارزیابی همچنان ادامه دارد.

بر اساس این گزارش، همچنین به گفته رئیس جهاد کشاورزی استان گلستان، در سیل اخیر ۱۲۰ هزار هکتار از اراضی کشاورزی از بین رفته است و ۳۲۰ هزار هکتار در حدود ۳۰ تا ۵۰ درصد آسیب دیده اند.

مختار مهاجر افزود: ۷۷ هزار هکتار از این اراضی تحت پوشش بیمه است و با حضور قائم مقام صندوق بیمه محصولات کشاورزی پرداخت غرامتهای آنان آغاز شده است.

وی افزود: برای مزارعی که بیمه نشده اند نیز مطابق مصوبه هیئت دولت و متناسب با خسارات وارده تا سقف دو میلیون تومان به ازای هر هکتار، غرامت پرداخت می‌شود که این پرداخت از هفته آینده آغاز خواهد شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج