جاباما
۸۴۸۳۷۰
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

بازگشت ۹۵درصد مسافران نوروزی

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که حدود پنج تا ۱۰ درصد مسافران نوروزی هنوز به شهرهای خود بازنگشته‌اند.

خبرگزاری ایسنا: رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا اعلام کرد که حدود پنج تا ۱۰ درصد مسافران نوروزی هنوز به شهرهای خود بازنگشته‌اند.

سرهنگ نادر رحمانی دراین باره گفت: طرح نوروزی پلیس در جاده‌ها از ۲۵ اسفندماه آغاز شده و در جریان آن تمامی عوامل پلیس راه و راهور در آمادگی کامل بوده و در طول مسیرها، گردنه‌ها و نقاط حادثه خیز مستقر شدند.

وی با بیان اینکه طبق پیش بینی‌ها بین ۹۰ تا ۹۵ درصد مسافران نوروزی به شهرهای خود بازگشته‌اند، خاطرنشان کرد: حدود پنج تا ۱۰ درصد مسافران نیز هنوز به شهرهای خود بازنگشته‌اند که پیش بینی می‌شود طی امروز و فردا سفر این افراد نیز به پایان برسد.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی ناجا با بیان اینکه آمادگی ماموران پلیس همچنان ادامه دارد، گفت: موج بازگشت از سفرهای نوروزی روز گذشته و همزمان با آخرین روز از تعطیلات به پایان رسید اما آمادگی ماموران راهور ادامه دارد.

رحمانی درباره وضعیت معابر مناطق سیل‌زده نیز گفت: توصیه پلیس این است که شهروندان از سفر به این مناطق خودداری کنند، یکسری از راه‌ها و معابر نیز مسدود است و پلیس در هماهنگی با ستاد مدیریت بحران کشور آمادگی کامل برای اجرای تدابیر ترافیکی در این مناطق را نیز داراست.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج