جاباما
۸۴۸۵۷۱
۵ نظر
۵۰۰۳
۵ نظر
۵۰۰۳
پ

مراغه‌چیان: مداخله گران باید از استقلال دور شوند

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: دلایل نتایج ضعیف استقلال به مسایل روحی مربوط است و برای بهبود شرایط باید جلوی افرادی که همیشه در کار سرمربی دخالت می کنند گرفته شود.

ایرنا: سعید مراغه چیان، پیشکسوت آبی ها با اشاره به شرایط استقلال گفت: در دربی با وجود اینکه استقلال نتیجه را واگذار کرد اما عملکرد فنی قابل قبولی داشت اما در بازی با سایپا ما هیچ چیز از این تیم ندیدیم.

وی افزود: بازیکنان استقلال به راحتی از کنار موقعیت هایی که به دست می آورد می گذرد و بازیکنان تمرکز لازم را برای گلزنی ندارند. مرتضی تبریزی در این مسابقه سه موقعیت قطعی گل را از دست داد و می توانست با یک ضربه سر ساده بازی را به نفع استقلال در بیاورد که نتوانست ساده ترین کار را هم انجام دهد. این نشان از این مساله دارد که اصلا روی برخی موضوعات در تمرینات کار نمی شود.

مراغه‌چیان: مداخله گران باید از استقلال دور شوند

پیشکسوت استقلال اضافه کرد: اگر استقلال می توانست بازی مقابل سایپا را با پیروزی پشت سر بگذارد شانس زیادی برای قهرمانی داشت. در شرایط فعلی قهرمانی بسیار دشوار است و به اعتقاد من پرسپولیس شانس اول قهرمانی است.

وی در مورد اخراج قائدی از استقلال هم خاطرنشان کرد: واقعا مگر او چه کسی است که اردو تیم بزرگ استقلال را ترک می کند؟ وقتی یک بچه به راحتی پیراهن استقلال را به دست می آورد نباید وضعیت بهتر از این باشد. به اعتقاد من باید چنین افرادی را هرچه سریعتر از استقلال برای همیشه اخراج کنند.

کاپیتان پیشین استقلال خاطرنشان کرد: مشکل دیگر این است که جلوی برخی دخالت ها باید در تیم گرفته شود. من 9 سال کاپیتان استقلال بودم و به خودم اجازه ندادم کوچکترین دخالتی در کارفنی مربی داشته باشم چه برسد بخواهم پنالتی زن را عوض کنم. شفر باید جلوی این موضوع را در تیم بگیرد تا حاشیه به وجود نیاید.

وی اضافه کرد: من شنیدم قبل از دربی بازیکنان نزد فتحی مدیرعامل باشگاه رفتند و درخواست پول کردند. آقای بازیکن باید اول بازی می کردی بعد سراغ پولت را می گرفتی؟ علاقه به تیمیتان چه می شود؟ ما به عنوان پیشکسوت تیم از هواداران خجالت می کشیم و نمی توانیم پاسخگوی آنها باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      آقای مراغه چیان عزیز استقلال یک خانه تکانی کلی نیاز دارد واقعا آنهایی که دلشان به حال استقلال می سوزد باید بیاین میدان وآنها یی که بدرد استقلال نمی خورند بریزن بیرون

      پاسخ ها

      • بدون نام

        با این حساب کل اجمعین باید برن

    • بدون نام

      بخدا قسم دلیل بازیهای پر نوسان استقلال فقط بی تعصبی وبی غیرتی بازیکن هاست بازیکنی که از اول باهاش اتمام حجت نمیکنن وبازور پول جذب تیمش میکنن هیچ شرط وشروط اخلاقی هم باهاش نمیذارن اخرش این میشه که تو هر شرایطی که تیم داشته باشه بازیکن اول دنبال زنده کردن پولشه نه به فکر هوادارانه که دارن پول میلیاردی اون بازیکن وخانوادش رو پرداخت میکنن نه به فکر اعتبار تیم هستن به نظر من تو تیم استقلال یکی مثل رضا حسن زاده باید بالا سر تیم باشه یا یکی مثل پیروز قربانی یا حسین کاظمی که رختکن تیم رو جمع کنه وتو دهن بازیکن های پر مدعا بایسته

    • بدون نام

      زارت پیروزی قهرمان میشه .دیگه قهرمانی چرت پلیس و استفراق تموم شده .از این به بعد فقط به تراکتور کبیر احترام بزارید .

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازکدوم پارک جنس خریدی
        آدرس لطفا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج