۸۴۸۶۷۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

جهانبخش دعوا کرد، تشویق شد و حذف شدند!

ستاره ایرانی برایتون در شب باخت تیمش مقابل منچسترسیتی ۷۰ دقیقه بازی کرد و از سوی تماشاگران تشویق شد.

ورزش سه: در نخستین مسابقه مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس، تیم برایتون که مثل هفته‌های قبل علیرضا جهانبخش را در ترکیب و به‌عنوان وینگر در اختیار داشت، از ساعت ۲۱ امشب در استادیوم ومبلی لندن به مصاف تیم منچستر سیتی رفت.

شاگردان پپ گواردیولا بازی را توفانی آغاز کردند و در حالی که هنوز ۴ دقیقه از بازی نگذشته بود، روی ارسال کوتاه کوین دی بروین از جناح راست زمین و ضربه سر شیرجه‌ای گابریل ژسوس به گل رسیدند.

در ادامه یاران جهانبخش روی ارسال از جناحین و منچستر سیتی با شوت‌های راه دور، سانتر از کرنر و پاس‌های پیاپی ایجاد موقعیت کردند ولی نتوانستند به گل برسند تا در نهایت این مسابقه با تک گل ابتدای بازی ژسوس و با برتری یک بر صفر سیتیزن‌ها پایان پیدا کند و این تیم با غلبه بر برایتون راهی فینال جام حذفی انگلیس شود.

علیرضا جهانبخش که نوزدهمین بازی فصل خود را برای برایتون انجام می‌داد، در دقیقه ۳۲ با سرعت بالای خود قصد داشت اجازه ندهد توپ از خط عرضی زمین به بیرون برود و تلاش می‌کرد از سد کایل واکر عبور کند و در موقعیت گلزنی قرار گیرد، اما در نبرد تن به تن با او، ضربه‌ای به پشت مدافع منچستر سیتی زد که همین اتفاق و بر زمین افتادن واکر، با واکنش این بازیکن به ستاره ایرانی مواجه شد و این دو با یکدیگر درگیری لفظی داشتند.

جهانبخش دعوا کرد، تشویق شد و حذف شدند!

در این صحنه که واکر ضربه سر آرامی هم به سمت جهانبخش زد، تیلور داور مسابقه از VAR برای بازبینی برخورد دو بازیکن کمک گرفت تا در صورت شدت ضربه سر مدافع سیتیزن‌ها، او را با کارت قرمز جریمه کند ولی این اتفاق نیافتاد و در نهایت جهانبخش و واکر بخاطر این درگیری اخطار گرفتند.

جهانبخش که در این مسابقه ۱۰ پاس سالم، ۲۶ لمس توپ، یک تکل، دو ضربه سر، دو توپ‌گیری و هیچ شوتی نداشت، در دقیقه ۷۰ تعویض شد که در زمان بیرون رفتن از زمین، بخاطر تلاش زیادی که مقابل منچستر سیتی انجام داده بود، از سوی تماشاگران برایتون تشویق شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • اوسیراک

      باید دماغشو خرد میکرد علی جهانبخش

      پاسخ ها

      • بدون نام

        علیرضا اسمشه

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج