جاباما
۸۴۸۷۵۴
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

پخش فصل جدید Better Call Saul از ۲۰۲۰

طبق گزارشی که Vulture به انتشار آن پرداخته است، ظاهرا طرفداران باید طولانی‌تر از آنچه انتظارش را داشتند، برای سریال‌های محبوبشان یعنی Better Call Saul، اسپین‌آف سریال Breaking Bad از شبکه‌ی AMC منتظر بمانند. the network اعلام کرده است که این سریال تا سال ۲۰۲۰ بازنخواهد گشت.

سینما گیمفا: طبق گزارشی که Vulture به انتشار آن پرداخته است، ظاهرا طرفداران باید طولانی‌تر از آنچه انتظارش را داشتند، برای سریال‌های محبوبشان یعنی Better Call Saul، اسپین‌آف سریال Breaking Bad از شبکه‌ی AMC منتظر بمانند. the network اعلام کرده است که این سریال تا سال ۲۰۲۰ بازنخواهد گشت.

پخش فصل جدید Better Call Saul از ۲۰۲۰

در مصاحبه‌ای که با سارا برنت (Sarah Barnett) رئیس بخش سرگرمی شبکه AMC و رئیس سابق بی بی سی آمریکا انجام شد، وی اظهار داشت این شبکه ترجیح می‌دهد که به نویسندگان زمان بیشتری بدهد، تا بتوانند برای فصل بعدی پیشرفت داشته باشند. تا اینکه به دنبال دستیابی هر چه سریع‌تر به فصل جدید باشند.

همچنین او اضافه کرده است:

این به مهارت‌های افراد بستگی دارد، که اگر خوب نباشد ما تاثیر مثبتی در سریال نخواهیم دید.

اگرچه او در نگه داشتن رازهایی راجع به آینده‌ی این سریال، بسیار قوی عمل کرد، اما برنت اقرار کرد که فصل جدید فیلم به زودی خواهد آمد، و فصل جدید هم حول جنایت‌های جیمی مک‌گیل (Jimmy McGill) یا همان ساول گودمن (Saul Goodman) می‌چرخد.

در فصل چهارم سریال Better Call Saul که از اوت تا اکتبر سال ۲۰۱۸ ادامه داشت، باب ادنکریک (Bob Odenkirk) در نقش جیمی یا همان سول گودمن، قدم‌های بزرگی در دنیای جنایتکاران برداشت، که در آینده او را به یک وکیل دادگستری تبدیل می‌کند. رابطه‌ی او با کیم (Kim) که ریا سیهورن (Rhea Seehorn)، نقش او را بازی می‌کند در خطر است. چرا که چاک (Chuck)بازی بازی مایکل مک‌کین (Michael McKean)، توسط شریکش، هاوارد (Howard) که پاتریک فابیان (Patrick Fabian) نقش او را بازی می‌کند و همینطور کیم، به قتل می‌رسد. این امر سبب شد که این دو در مقابل برادران مک‌گیل قرار گیرند.

این درام توسط پیتر گولد (Peter Gould)، وینس گلیگان (Vince Gilligan)، مارک جانسون (Mark Johnson)، ملیسا برنستین (Melissa Bernstein)، توماس اسچنز (Thomas Schnauz) و جنیفر هاچیسون (Gennifer Hutchison) تهیه‌کنندگی اجرایی شده است. از افتخارت سریال هم می‌توان به بردن جایزه‌ی Peabody در سال ۲۰۱۸، ۲۳ بار نامزد شدن در مراسم Emmy و ۳ بار نامزد شدن برای جایزه‌ی Golden Globe، دو بار برنده شدن در Writers Guild، همچنین ۳ جایزه‌ی Critics' Choice، دو جایزه از AFI برای بهترین «برنامه‌ی تلویزیونی سال» و بسیار افتخار دیگر نام برد. از ستارگان این سریال می‌توان به باب ادنکریک، جاناتان بنکس (Jonathan Banks)، ریا سیهورن (Rhea Seehorn)، پاتریک فابیان، مایکل ماندو (Michael Mando) و جیانکارلو اسپوسیتو (Giancarlo Esposito) اشاره کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج