۸۴۸۸۱۳
۱۰۳ نظر
۵۰۱۸
۱۰۳ نظر
۵۰۱۸
پ

روحانی: اگر تحریم نبود، دلار ۶هزار تومان بود

رئیس جمهور گفت: چند وقت پیش گفتند که پایین بودن قیمت بنزین سبب قاچاق آن می‌شود و عده‌ای پاسخ دادند علت قاچاق بالا رفتن قیمت ارز بوده است در حالی که زمانی که دلار ارزان‌تر بود هم قاچاق انجام می‌شد. مثلاً اگر شرایط ما در حال حاضر عادی بود و تحریم نبودیم به طور طبیعی قیمت دلار به جای ۸۰۰۰ تومان باید حدود ۶۰۰۰ تومان می‌بود اما با چنین قیمتی باز هم قاچاق انجام می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی در مراسم بهره‌برداری همزمان از سه طرح عمرانی در استان تهران با تبریک ایام اعیاد شعبانیه و ابراز خرسندی از افتتاح این سه طرح در تهران، اظهار کرد: خوشحالم که امروز سه پروژه‌ای را افتتاح می‌کنیم که دو مورد آن در وهله نخست مربوط به محیط زیست هستند.

وی با اشاره به تاریخچه طرح ایجاد مترو برای شهر تهران اظهار کرد: این طرح در آغاز انقلاب از جمله مباحثی بود که شاید مردم باور نکنند در مورد انجام شدن یا انجام نشدنش اختلافاتی وجود داشت به این شکل که عده‌ای می‌گفتند این طرح از پیش از انقلاب مطرح شده و چون مربوط به شهر تهران است و همه کشور را دربرنمی‌گیرد نباید از بودجه عمومی برای انجام آن استفاده کرد. عده‌ای دیگر هم می‌گفتند این طرح لوکس است و ما باید به جای آن برای مردم وسایل حمل و نقل عمومی مانند اتوبوس را فراهم کنیم. بخش دیگری می‌گفتند اجرای این طرح ما را به سمت وابستگی می‌برد و با خودکفایی و استقلال ما منافات دارد.

روحانی: اگر تحریم نبود، دلار ۶هزار تومان بود

روحانی در بخش دیگری از صحبت‌هایش با بیان اینکه امروز ما شاهد یک تحول بسیار مثبت برای محیط زیست تهران و حمل و نقل سریع، امن و سلامت هستیم، اظهار کرد: این طرح موجب کاهش مصرف انرژی که از آغاز ساخت مترو تهران به آن رسیده بودیم، شده است و امروز با افتتاح خط ۶ مترو در نهایت با توسعه آن به سمت جنوب این شهر یک طرح توسعه ۳۸ کیلومتری برای شبکه حمل ونقل زیرزمینی عملی می‌شود که یکی از طولانی‌ترین خطوط مترو تهران و به قول دوستان طولانی‌ترین خط مترو منطقه می‌شود.

وی با بیان اینکه یکی از افتخارات جمهوری اسلامی انجام طرح‌های توسعه‌ای در کشور است، تأکید کرد: ما امروز شاهدیم و می‌بینیم که بعد از بارش‌های اخیر که هم رحمت خداوند بود و هم با سیلابی شدنش رنج بندگان خدا را موجب شد به این نکته رسیدیم که طرح‌های توسعه‌ای که در مناطق مختلف کشور انجام شده‌اند، جان هزاران نفر را نجات داد.

وی افزود: اگر سدهای خوزستان نبودند که برای وجود آن‌ها نیز مرهون تلاش‌ها و اقدامات مرحوم آیت‌الله هاشمی هستیم که به امر توسعه کشور بعد از جنگ و به ویژه سدسازی توجه زیادی داشت، آن وقت وضعیت خوزستان امروز چگونه بود؟ اگر سد کرخه، گتوند، کارون‌ها و سد شهید عباس‌پور نبود امروز استان خوزستان چه وضعی پیدا می‌کرد؟

رئیس جمهور افزود: در بارش‌های ۱۲ فروردین گزارشی به دستم رسید که نشان می‌داد سیلاب‌های پر شدتی وارد کرخه می‌شوند و حال اگر کرخه نبود و این آب به زمین خوزستان می‌رسید اوضاع این شهر و شهرستان‌های اطرافش چگونه می‌شد؟

روحانی با تاکید بر اینکه بسیاری از طرح‌ها هست که وقتی راجع به آن قضاوتی انجام می‌دهیم باید دیدگاهی بلندمدت‌تر به نتایجش داشته باشیم، اظهار کرد: سیل امسال یک تحول اساسی برای رفتارهای ماست تا شرایط را برای آزادسازی مسیل رودخانه‌ها انجام دهیم؛ چرا که سیل در هر جایی روان نمی‌شود بلکه در مسیل خود حرکت می‌کند، حال اگر ما مسیل را غصب می‌کنیم و خانه رود را می‌گیریم آن وقت رود هم با سیل خانه ما را می‌گیرد. پس وقت آن است که به حقوق طبیعت احترام بگذاریم.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه گزارش‌هایی به من رسیده که نشان می‌دهد چندین واحد مسکونی در اطراف تهران وسط مسیر رودخانه ساخته شده است، اظهار کرد: انسان وقتی این گزارش‌ها را می‌شنود تعجب می‌کند که چه کسی با چه قانونی بر طبق چه منطقی به این ساخت و سازها مجوز داده است؟ چقدر برای آن پول گرفته است؟ اگر آن دستگاه فاسد هر چقدر هم پول گرفته باشد با جان مردم تهران بازی کرده است. اینجا صحبت از مبادله جان مردم تهران با پول‌های کثیف است. امیدوارم امسال شهرداران و استانداران مخصوصاً شهردار تهران سالی برای آزادسازی طبیعت و محیط اطرافش در شهرهای بزرگ را پیش‌رو داشته باشد.

روحانی با تاکید بر اینکه سیل فروردین صدای رسای طبیعت بود، اظهار کرد: طبیعت با صدای رسا فریاد زد دست از ظلم کردن به من بردارید که ظلم خواهید دید. ما گاهی می‌بینیم که وقتی می‌خواهیم یک پل بسازیم چون به دنبال ارزان تمام کردن آن هستیم دهانه پل را چندان عریض نمی‌گیریم؛ چرا که در بسیاری از مناطق کشور ممکن است در ۱۰ ماه سال هوا خشک باشد و بارانی نبارد، اما این یک نگاه نزدیک‌بینانه است؛ چرا که اگر ناگهان بارش فراوان شود و به دنبال آن سیل هم جاری شود اگر دهانه آن پل‌ها عریض نباشد خراب خواهند شد و آن وقت زندگی مردم نیز خراب می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه همه ما باید بیشتر به مترو و توسعه آن کمک کنیم، اظهار کرد: سرمایه‌گذاری عظیم در زمینه مترو انجام شده است که البته بیشتر کمی است و باید کیفی شود. مثلاً ما در نقاط بسیاری تونل زده‌ایم و شاید در برخی نقاط ریل‌گذاری هم انجام شده اما مابقی امور به طور همزمان رخ نداده است؛ حال اینکه این اتفاق درست است یا نه بحث دیگری است چون معمولاً دستگاه‌های اجرایی همین طور کاری را تحمیل می‌کنند. به شکلی که اگر انجامش ندهیم یک جور حرف و حدیث به دنبال دارد و نیز باعث تلف شدن سرمایه‌های اولیه در آن طرح می‌شود و اگر بخواهیم انجامش دهیم چون معمولاً بودجه‌ای نیست با سختی مواجه است.

روحانی با تاکید بر اینکه به ازای استفاده هر شهروند تهرانی از مترو نیم لیتر بنزین صرفه‌جویی می‌شود، اظهار کرد: اگر این نسبت که آن را در گزارشی می‌خواندم درست باشد یک صرفه‌جویی مفید برای سوخت فسیلی که ارزشمند است و متأسفانه فعلاً تقریباً مجانی در اختیار قرار گرفته است را به دنبال دارد که هم جلوی آلوده شدن محیط زیست را می‌گیرد و هم سبب می‌شود یک سرمایه عظیم و ارزشمند ملی انقدر راحت از دست نرود و در نهایت نیز تفاوت قیمت آن با کشورهای حاشیه موجب قاچاق این ماده را فراهم نکند.

رئیس جمهور افزود: چند وقت پیش گفتند که پایین بودن قیمت بنزین سبب قاچاق آن می‌شود و عده‌ای پاسخ دادند علت قاچاق بالا رفتن قیمت ارز بوده است در حالی که زمانی که دلار ارزان‌تر بود هم قاچاق انجام می‌شد. مثلاً اگر شرایط ما در حال حاضر عادی بود و تحریم نبودیم به طور طبیعی قیمت دلار به جای ۸۰۰۰ تومان باید حدود ۶۰۰۰ تومان می‌بود اما با چنین قیمتی باز هم قاچاق انجام می‌شود. پس ما می‌توانیم برای جلوگیری از قاچاق بنزین و کاهش مصرف انرژی، آن را صادر کنیم تا سود آن شامل همه مردم شود.

وی با تاکید بر اینکه توسعه مترو می‌تواند هم در کاهش مصرف انرژی و هم رفاه و سلامت محیط زیست سودمند باشد، اظهار کرد: متأسفانه راجع به انقلاب و اقدامات انجام شده در طول آن ظلم‌های بزرگی انجام می‌شود و حرف‌های ناروایی بر زبان‌ها رانده می‌شود. مثلاً همین موضوع جنگل‌کاری اگر انقلاب نمی‌شد آیا به همین شکل صورت می‌گرفت؟ یا مثلاً سدهای امروز را با سدهای پیش از انقلاب مقایسه کنید یا توان یا نیروی برق را با گذشته بسنجید. همین مترو تهران ۴۰ سال پیش در بسیاری از کشورهای توسعه یافته وجود داشت ولی در ایران اثری از آن دیده نمی‌شد ولی امروز ما شاهد ساخت ۷ خط مترو در شهری بزرگ هستیم که بسیاری از کمبودهای آن را جبران کرده است که البته این مسیری است که باید برای رفاه حال مردم ادامه پیدا کند.

در صورت پخش نشدن ویدئو بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

روحانی: اگر تحریم نبود، دلار ۶هزار تومان بود

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خخخخخخ

      اصلا خودت فهمیدی چی گفتی؟

      تمام مشکلات اقتصادی مملکت رو ول کردی و چه حرف های سطحی و چرت و پرتی زدی

      مردم دارن نابود میشن

      پاسخ ها

      • بدون نام

        طبیعت حرف سطحیه؟

      • بدون نام

        البته تیتر رو عوض کرد تا شماها رو جذب کنه.برید بیشتر تخریب کنید و سیل که اومد ننه من غریبم بازی دربیارید

      • ترسو

        اينو بگو كه چرا تحريم شديم و كيا باعث و بانيش هستن ، دكترِ حقوقدانِ

      • بدون نام

        اینقدر زخم به نمک مردم نزن آقای پرزیدنت

      • علی

        روحانیو بیخیال ،این کلا فلسفه ی زندگیش بر اساس باید و اگه هست،خودمون باید یه کاری کنیم

      • بدون نام

        دلار ۷ تومانی زمان شاه چی شد

      • hassan.h

        اگر را کاشتند و کاشکی درو کردند
        هنوز هم نگاه ایشان متوجه خارج است

      • بدون نام

        خیلی پررو تشریف داری.چرا بدون تحریم باید 6000 تومن باشه دلار؟؟؟؟؟؟؟ قبل از این تحریم ها جدیدقیمت دلار 3000بوده؟؟؟ واقعا بی شرفی هم حدی داره

    • بدون نام

      طبیعت هر بلایی سرتون بیاره حق داره.امبدوارم بیشتر هم بلا سرتون بیاره تا بفهمید تخریب کردن چه تبعاتی داره. البته ترجیح ام اینه که بیشتر بلاها سر ویلاسازها و معاملات ملکی ها و طمعکارهای پول دوست بیاد ولی خب خشم طبیعت تر و خشک رو با هم می سوزونه

      پاسخ ها

      • مهدی

        اولا دلار نزدیک ۱۳۵۰۰ هست و ۸۰۰۰ تومن نیست... دوما دوستان یادتون هست که اون موقع که دلار رفت بالا گفتن علتش تحریم های ظالمانه آمریکاست...جدا یادتون هست؟حالا میگه در شرایط طبیعی باید دلار ۶۰۰۰ تومن(نرخ دولتیش)باشه یعنی نرخ غیر رسمیش همون ۱۳۰۰۰ تومنی که الان هست...نابودمون کردی تو یه نفر

    • بدون نام

      همه شمال رو تبدیل کردید به ویلا .همه جنگلهای میلیون ساله رو از بین بردید و در این تخریب بومی و مهاجر و دولت دست به یکی کردید.دیگه چی رو می خواهید درست کنید؟ از این به بعد فقط باید با تبعات اقداماتتون مواجه بشید.

    • بدون نام

      در میان این نمایشهای متظاهرانه نیکوکاری برای سیل زده ها من طرفدار طبیعتم. جنایتی که در نابودی جنگلهای هیرکانی کردید پاک شدنی نیست.همه کسانی که در این جنایت نقش داشتند باید تاوان دهند

    • بدون نام

      خوبه براي هر سو مديريتي يه توجيح آبكي داريد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای روحانی، من به عنوان جوان این مملکت به هیچ عنوان از عملکرد دولت شما راضی نیستم جوانی ما رو دارید به باد فنا می دید. اصلا انگار مملکت رو ول کردید.این بود نهایت حمایتتون از جوانان این مملکت؟؟

      • بدون نام

        توجيه

      • بدون نام

        ۱۷:۳۵
        شما ساده دل هستى عزيز

    • بدون نام

      طبیعت چهل سال است که به حال خود رها و آزاد شده است. خسته نباشید

    • 110

      سال چرت و پرت خواهد بود!

    • رسول

      ای بابا این چرا اینقدر حرف میزنه. خدایا کاری کن که حرف نزنه که اوضاع بدتر نشود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نهايت هنر اينها حرف زدن و روضه خونيه. چه انتظار ديگرى ازشون دارى اى بينوا

    • بدون نام

      دونرخیش بکنین مثل دلار! طبیعت 4200 تومانی ! و طبیعت آزاد !

      پاسخ ها

      • ترسو

        طبيعت فردايي ، طبيعت افشار ، طبيعت هرات !!!! طبيعت نقدي ، طبيعت دستوري ! و ...........

      • بدون نام

        بنده خدا راست میگه اگه تحریم ها نبود پیاز وسیب گوجه مجانی بود اگه تحریم ها نبود اصلا سیل نبود اصلا چیزی به اسم پراید تو ایران وجود نداشت ماملت بدبخت ساده شما با هر آهنگی مارا میرقصنید

      • بدون نام

        تو شرایط تحریم پارسالم که برادران افغان پیاز زعفران و قاچاق میکردن و موبایلهای سرقتی ایرانیها رو میبردن کشورشون و برادران عراقی گوسفند و گوجه رو قاچاق میکردن اینکه مرزهای ایران و اینطور بی اعتنا رها کردنم تقصیر تحریمه چطور میتونن پول خرج محور مقاومت کنن از مرزها اینطور غفلت میکنن که برادران افغانی و عراقی ایران و غارت کنن

    • بدون نام

      خوش به حالت با این همه مشکلاتی که به وجود آوردی باز هم این همه حرف زدی ! ضعف جنابعالی در مدیریت از اینجا مشخص میشه که دائم در حال فرافکنی برسر این و آن هستی ! همه بدن غیر از جنابعالی و وزراتون !

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب لطفا بیایید کاری کنیم که تحریم نشویم.

    • بدون نام

      خوب فرض کنیم تحریم ها نیست . چرا بازم دلار سه تومنیو میگی باید شش تومن.علت همین سه تومن گرونی چیه حاج حسن اقای کلیددار

    • بدون نام

      جناب روحانی با این حرف نکنه میخوایید بگید قرار نیست دلار به پنج هزارتومن برسه

    • محسن خوزستان

      آقای روحانی شما که گفتی رئیسی بیاد دلار میشه ۵ هزار تومان

      پس اگر تحریم نبودیم شما دلارو ۶ هزار تومان میکردی تا کاسبی کنی واسه جیب دولت مطبوعت

      پس قبول داری ۲۴ میلیون نفرو گول زدی

      یعنی اگر تحریم نبودیم میخواستی دلارو ۶ هزار تومان کنی

      پس چرا دروغ گفتی اگر رئیسی بیاد دلار ۵ تومن میشه البته رلست میگفتی ها میخواستی خودت بیای ۶ تومن کنیش

      پاسخ ها

      • سعید

        احسنت

      • آرش

        آفرین به این نظرت

    • زهرا

      دلار 3800 بوده شما می خواستی بکنیش 6000؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

      پاسخ ها

      • آرش

        همین رو بگو

    • بدون نام

      تو که میگفتی تحریم بر نمیگرده با کدخدا مذاکره میکنیم حالا چی شد ؟؟؟

    • مراد نظری

      آقا روحانی عزیز اگر تحریم نبود دلار دوقلو دوهزار زایید چرا
      در طول سالها همه دولتها بر گرانی افزودند یکی از دولتها نبود نگاهی به گفته های خود بکند که در زمان جنگ بنزین
      چقدر بود وحالا در آمدتان چی میشود در آمدتان یک میلیون برابر شده وآسایش در فشار گرانی چرا چرا چرا

    • بدون نام

      اقای روحانی امریکا اگه دشمنه ما هم دشمن امریکاییم چرا میگی تحریمها موفق بوده و دشمن شاد میکنی کمی دیپلماتیک حرف بزنید و اشتباهات خودتون و توجیه نکنید به جای شعار کمی بلند مدت فکر کنید چکونه یک کارگاه کوچک میتونه ماهی چهار صد هزارتومان به کارگراش اضافه پرداخت کنه اونی که کار نداره چیکار باید بکنه با کمال وقاحت مرغ و کردین کیلویی 11.5 با صف عواملتون یک روز پیاز یک روز گوشت یک روز گوجه فرنکی و... گران میکنند مردم برده نیستند .. نجیبن و فعلا صبور

    • بدون نام

      اگه خودت نبودی الان دلار 3800 بود

    • بدون نام

      اگه خودت نبودی الان دلار 3800 بود

    • بدون نام

      شما نقدينگي را از سال 92 از 450 هزار ميليارد به 1700 ميليارد افزايش داديد يعني حدود 3.5 برابر لذا دلار هم 3.5 برابر شد و قيمت الان آن هيچ ربطي به تحريم ها ندارد و همش سو مديريت و نبود توليد و چاپ پول بدون حساب و كتاب بوده ....پس بهتره از تحريم ها سو استفاده نكنيد .....!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • بدون نام

      نفرین 80میلیون نفر تا ابد بدرقه راهت باشه انشا ا...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        الهیییییییییییییییییی آمیییییییییییییییییین

    • بدون نام

      اگر اگر اگر اگر
      تمام وجودت با اگر اگر سرشته شده، اندازه یه ارزن کار مفید نکردی

    • جناب خان

      تحریم ها که هیچ اثری نداشت چی شد ییهو

    • بدون نام

      دلار باید زیر 100 تک تومانی باشه نه 13000 تومان جانم

    • بدون نام

      زحمت کشیدی دلار شش تومان خیلی رو داری بخدا

    • بدون نام

      اصلان تحریم ربطی به گرانی نداره اینها از بی عرضگی مسئولان هست که بلد نیستند چگار کند

    • بدون نام

      باز این حرف زد ....

    • علی ر

      جناب شیخ چقدر اگر مگر بابا تو رو وجدانت کار کن فکر نکن ما هم گاگولیم برو آشیخ کار کن بسه دیگ

    • حمید هجری

      بابا واقعا این دولت چکار می کنه؟خب مرد حسابی شما که همه مشکلات افزایش قیمت ها رو به افزایش نرخ ارز و تحریم گره زدید،خب اگه تحریم نبود که دلار توی همون سه هزار تومن بود چرا شش هزار تومان؟

    • بدون نام

      اگه تحریم نبود میشد ۶۰۰۰تومن؟!!!!!!+
      ینی ۶۰۰۰هزار تومن در شرایط کاملا نرمال کمه ؟!!!!!!
      واقعا که

    • ف.خ

      جناب دکتر روحانی ، رئیس جمهور محترم ، چرا شما همش میگی قیمت بنزین در کشورهای منطقه اینقدره ، نمیگی حقوق کارگر و کارمند در کشورهای منطقه اینقدره ، شما قدرت خرید مردم رو ببر بالا ، اشتغال ایجاد کن ، من حاضرم ۲۰۰۰۰۰۰٪ بهتون اطمینان بدم ، کسی قاچاق نکنه و همه هم مالیات پرداخت کنند

    • بدون نام

      ببین مردم گوش دراز نیستن
      اصلا بلدنیستی کارکنی

    • بدون نام

      پس چرا میگید تحریم اثر نداره ؟
      چرا بیخودی و بی اثر میگید مرگ بر امریکا ؟
      مگه ما چند بار زندگی میکنیم ...

    • s

      در اگر نتوان نشست.

    • بدون نام

      برجامت پس چیکاره اس؟

    • مجید

      یعنی دلار ۶۰۰۰ تومانی ارزان محسوب میشه.نخیر هر وقت دلار شد ۷ تومان اون وقت قیمت واقعی

    • بدون نام

      آقا اگر کاشتن در نیامد .
      منم اگه دختر بودم هزار هزار خواستگار پولدار درب خونمون از پاشنه میکندن برای ازدواج با من

    • بدون نام

      شما میگویید تحریم تاثیر ندارد

    • بدون نام

      با خوندن كامنتها متوجه سدم كه چه عشق و علاقه وافري بين مردم و مسئولين وجود دارد ؟!!!!!!!!!

    • علی

      یعنی میخواهید بگویید عامل تحریم هم ملت هیچکاره ایران هستند ...

    • بدون نام

      چرا دلار سه هزاروهفتصدتومان بایستی شش هزار اعلام شود!!!!؟

    • بدون نام

      شما که گفتی تحریم اثر نداره.

    • بدون نام

      اگر دولت شما نبود الان 3هزار تومان بود از وقتی که آمدید گند زده شده به اقتصاد لطفا نظر ندهید که گرانتر می شود

    • بدون نام

      باشه تو راست ميگي

    • محمدی فر

      چرا ۶۰۰۰ تومن مگه ۶ تومن تحویل گرفت؟؟؟؟؟؟؟؟؟

    • شهروند

      کیو دوران احمدی نژاد همین تحریم بود دلار1300 بود

    • بدون نام

      چه خبر از گلابی برجام پوسیده... چاپ بشه

    • پرسپولیس

      تو رو خدا تو دیگه هیچ نگو ، سنگین تری

    • metti

      زمانی که اوباما رو کار بود تو اوج تحریما دلار بالاتر از چهارهزار تومن نرفت حالا این که آقایون تونستن به سیزده تومن برسوننش واقعا معجزه ایه واسه خودش

    • بدون نام

      .. اونزمان که مملکت تحویل گرفتی وعده دروغ میدادی که بالای دوهزارتومان بود همه در امن واسایش بودند

    • بدون نام

      دلار هشت هزار تومانی رو تو رو خدا به ما نشون بده

    • بدون نام

      تحریم رو ما اثر نداشت که پس چی شد؟

    • m

      شش تومن؟؟؟؟؟ شش تومنم زیاده عجب رویی داری

    • مهدی

      مطمئن باش اگر تو وامثال تو نبودید .دلار زیر سه هزار تومان بود.

    • بدون نام

      اگر این اگرها نبود دلار پانصد توان بود .

    • بدون نام

      بهانه های اول برای توجیه بی کفایتی نا لایقی، دولت قبل بود؛ بعد شد برجام، حالا هم FATF و CFT.

    • ...

      اصلا چرا دلار باید بشه ۶۰۰۰ ... ؟؟؟ چرا پول ملی باید بی ارزش بشه

    • امیرشون

      حس استنداپ کمدی بهم دست داد جوک میگفتش

    • بدون نام

      خوبه برای هر بلابی که سر مردم ایران میاد دلیل قانع کننده ای داری ... سیل را هم آمریکا فرستاد ایران خبر داشتی پر فسور

    • انتقاد منطقی

      جناب روحانی . ظهرا از آب گل آلود دارید ماهی میگیرید . قبل از تحریم ۳۷۰۰ بود که . چجوری اگر تحریم نبود میشد ۶ هزارتومن . کمی ارقام و تاریخهارو با دقت نگاه کنید .

    • کامران

      تو که راست میگی !؟
      ایران امیر کبیر می خواهد یا مصدق نه امثال تو ظریف ابتکار نوبخت وجهانگیری!!؟؟
      فعلا باخودرا برای هفت پشت ببنندید.

    • بدون نام

      تا ١٤٠٠ بهانه
      دريغ از يك بار احساس مسوليت كردن همه عالم و هستي مشكل دارن جناب رئيس جمهور و كابينه هيچ مشكلي ندارن فقط بايد ازشون تعريف و تمجيد

    • بدون نام

      اگه توهم نبودی دلار۶۰۰۰تومان بودوبارفتن توباز۶۰۰۰تومان میش وسرچشمه اینهاخودتی

    • بدون نام

      حالا ١٢ ارديبهشت كه معافيت نفتي تمام بشه ،ميرسه به ٢٠ تومن ،يه فكري كنيد واسه اونموقع البته قبلش يه فكري به حال اين سيل زده ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خودت سوال میکنی خودت جوابت ومیدی بادرس غلط دادن زمان خودت خانوم ابتکارریس محیط زیست به هرکس وناکسب اجازساخت وسازغیرمجازگسترده دادوحتی کارمندانش به اینکارش تحصن واعتراض کردن گفتن به هرکسی اجازساخت وسازغیرمجازنمیدیم خانوم ابتکارپول میگیرواجازه میده واسنادومدرکش هم هست خودتلوزیون ۲۰/۳۰نشان دادچرااون موقع این حرفهارونمیزدی والان بایدجوابگوخرابی وضرروسیل به ایران باشین

    • بدون نام

      زمان احمدی‌نژاد که میگفتی ربطی به تحریم نداره.
      مشکل مدیریت هست.

    • بدون نام

      میگن: آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب.
      شما ملت ایران را با بی ارزش کردن ریال به دلیل فروش گرانتر دلار و یورو و پوند خفه کردید. حالا وعده دلار 6000 تومانی میدین که آبرو بخرین یرای خودتان

    • بدون نام

      میگن: آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب.
      شما ملت ایران را با بی ارزش کردن ریال به دلیل فروش گرانتر دلار و یورو و پوند خفه کردید. حالا وعده دلار 6000 تومانی میدین که آبرو بخرین یرای خودتان

    • بدون نام

      میگن: آب که از سر گذشت چه یک وجب چه صد وجب.
      شما ملت ایران را با بی ارزش کردن ریال به دلیل فروش گرانتر دلار و یورو و پوند خفه کردید. حالا وعده دلار 6000 تومانی میدین که آبرو بخرین یرای خودتان

    • بدون نام

      اگر بی عرضگی مدیریتی نبود دلار نمی تونست هیچ جولانی تو ایران بده!!!!!!!!!!!!!

    • م

      بعدتحریم تازه دلار۳۰۰۰تومان وبعد۴۲۰۰تومان جهانگیری شد حالامیگی اگه تحریم نبوددلار۶هزارتومان بود معلومه توحال خودت نیستی ببین کی شده رییس جمهوریه ملت اونم دودوره اگه تحریم نبوددلارحداکثرباید۳۵۰۰تومن میشدنه ۶۰۰۰تومان برویه طناب بگیرخودتوملتوخلاص کن

    • احد

      چی شد حسن؟

    • Siavash

      آقای رئیس جمهور
      خواهشمندیم دیگر حرف نزنید و بیشتر از این نظم جامعه را به هم نزنید ومردم را مسخره نکنید ، همچنین موجبات خنده و شادی دشمنان را فراهم نفرمایید. آیا امکان دارد ؟؟؟

    • بدون نام

      ارز سه هزار بود تو آن را دو برابر می کنی و به بانک هم دستور دادی امروز از اول سال نرخ دلار چون ثابت بوده آن را افزایش دهد کسی هم نیست تو این مملکت به تو تذکر بدهد که فکر مردم باشی

    • س

      واقعا خجالت بکش مردم ایران تو هر کاری سنگ تمام گذاشتند اما تو یکی خیلی بد هستی؟

    • بدون نام

      مردمى كه به تو و اون رقيبت راى دادند هر بلايى به سرشون بيارى حقشونه. ارزششون بيشتر از اين نيست. به درك هر بلايى ميخواهيد سرشون بياريد. هيچ اهميتى نداره

    • بدون نام

      خدایا یعنی باید به زور دو سال دیگه این رو تحمل کنیم؟؟؟ اون موقع احتمال جمعیت کشور به نصف رسیده... با چه زبونی بگن مردم که غلط کردند.

    • بدون نام

      از اگر گذشته

    • محمدرضا

      دلار ۳۵۰۰ تومتی رو بردنش بالا بالا حالا میگن اگ تحریم نبودیم ۶۰۰۰ تومن بود منتشم باید بکشیم سختیشم ک باید بکشیم کسی ک اون بالا نشسته درد مارو ک نمیفهمه

    • بدون نام

      اگر هم رییسی بود شاید در بدترین شرایط ۵هزارتومن...

    • بدون نام

      اگر اون اتفاق نمی افتاد امروز دلار حداکثر ۷ تا تک تومنی بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج