جاباما
۸۴۸۹۸۸
۵۰۰۵
۵۰۰۵
پ

اهدای یادگارها و جوایز مشایخی به موزه سینما

یادگاری‌ها و جوایز جمشید مشایخی به موزه سینما اهدا می‌شود.

ایسنا: نادر مشایخی فرزند جمشید مشایخی گفت: رضا کیانیان پیشنهاد داد تا یادگاری‌ها و جوایز پدرم را به موزه سینما اهدا کنیم که همه خانواده با این پیشنهاد موافق هستند و قرار است به زودی این کار انجام شود.

اهدای یادگارها و جوایز مشایخی به موزه سینما

این هنرمند همچنین گفت: از مردم عزیز و هنردوست ایران تشکر می‌کنم که حضور پرشوری در مراسم وداع با پدرم داشتند. مردم آنقدر مهربان هستند که حتی از شهرستان‌ها با اتوبوس آمده بودند.

وی ادامه داد: در روز تشییع پیکر پدرم در خیابان حافظ سه، چهار جوان آمدند و از من خواستند تا با آنها عکس سلفی بگیرم و دوستانی که همراه من بودند گفتند ایشان سوگوار است و آن جوان‌ها در پاسخ گفتند تنها آقا نادر سوگوار نیست بلکه همه ما هم در غم از دست دادن استاد بزرگ‌مان هستیم.

مشایخی همچنین بیان کرد: از آنها پرسیدم چرا تا این اندازه پدرم را دوست دارید و آنها پاسخ دادند به دلیل اینکه جمشید مشایخی با مرام و وطن پرست بود و من وطن پرستی را از پدرم آموختم.

وی خاطرنشان کرد: از زمانی که پدرم فوت کرد تلفن من به هیچ وجه خاموش نبود دائم تماس می‌گرفتند و تسلیت می‌گفتند. تشکر می‌کنم از حضور بسیار گسترده مردم در مراسم تدفین پدرم و همچنین از ارگان‌ها و نهادهای مختلف که زحمات زیادی برای هماهنگی‌ها انجام دادند. اینکه برای هنرمندان ارزش قائل می‌شوند و آنها را می بینند اتفاق بسیار خوبی است.

این آهنگساز ادامه داد: تشکر ویژه‌ای از آقای احمد مسجد جامعی دارم که کمک زیادی کرد و با ما همراه بود. همچنین از آقای خاتمی که به بودنش افتخار می‌کنیم و هادی خامنه‌ای که با علاقه پیش ما آمد و حضورشان برای ما بسیار با ارزش بود. علی نصیریان که برای خانواده ما سنگ تمام گذاشت، ایرج راد، رضا کیانیان و … که در کنار ما بودند.

نادر مشایخی با قدردانی از شورای شهر برای نامگذاری خیابانی بنام پدرش نیز گفت: این اولین بار است که اسم سینماگری بر خیابانی گذاشته می‌شود که اتفاق بسیار فرخنده و دلگرم کننده‌ای است و جا دارد از مسعود نجفی (مدیر روابط عمومی سازمان سینمایی) که این پیشنهاد را داد، تشکر کنم.

به گزارش ایسنا، جمشید مشایخی 13 فروردین ماه در 84 سالگی درگذشت و مراسم ترحیم این بازیگر سینما،تئاتر و تلویزیون 20 فروردین ماه 16 تا 17:30 در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج