جاباما
۸۴۹۰۰۵
۶ نظر
۵۰۰۷
۶ نظر
۵۰۰۷
پ

افزایش سهمیه گوشت و مرغ مناطق سیل‌زده

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اولویت ما حمایت از تولیدکنندگان است، گفت: جلسه کارگروه و کمیته بحران حدود شش روز پیش برای کمک بیش‌تر به آسیب دیدگان از سیل در استان خوزستان فعال شد.

خبرگزاری ایسنا: معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه اولویت ما حمایت از تولیدکنندگان است، گفت: جلسه کارگروه و کمیته بحران حدود شش روز پیش برای کمک بیش‌تر به آسیب دیدگان از سیل در استان خوزستان فعال شد.

سید شریف حسینی که به نمایندگی از وزیر صنعت، معدن و تجارت در بازدید از مناطق سیل‌زده استان خوزستان است، گفت: با توجه به مأموریتی که این وزارتخانه در سه مقطع قبل از سیل، زمان سیل و بعد از سیل دارد و با توجه به سال رونق تولید که رهبری به آن تاکید داشتند، اولویت اصلی ما حمایت از تولیدکنندگان است که علاوه بر اینکه آن‌ها در سیل دچار مشکل و کاهش تولید نشوند، شرایطی را ایجاد کنیم که رونق اقتصادی هم نمود داشته باشد.

وی افزود: در این بازدید شهرک‌های صنعتی را بررسی کردیم که با توجه به اقداماتی که پرسنل ما در استان خوزستان انجام دادند، هیچ یک از شهرک‌های صنعتی دچار مشکل نشده‌اند. امروز از شهرک صنعتی چوئبده اهواز بازدید کردیم که تولید انجام می‌شد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با تاکید بر اینکه تنظیم بازار در چنین شرایطی نباید از دید ما خارج باشد، عنوان کرد: در شرایط موجود بازار باید ثبات خودش را حفظ کند. در استان خوزستان شاهد هستیم که بازار دچار هیچ گونه نوسانی نشده است و کالاها به وفور در دسترس است.

افزایش سهمیه گوشت و مرغ مناطق سیل زده استان خوزستان

حسینی کمک به مردم سیل زده را از دیگر اولویت‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت دانست و گفت: طبیعی است در کنار اولویت اصلی باید کمک‌هایی به مردم سیل زده داشته باشیم که با موافقت وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت تاکنون ۲۵۰ هزار کیسه برای پر کردن و ایجاد سیل بند به مردم استان خوزستان تحویل شده است.

حدود ۲۰۰ تن سهمیه مازاد گوشت و ۲۰۰ تن مرغ به غیر از سهمیه دولتی به مناطق سیل زده استان خوزستان اضافه شده است. همچنین گوشت مورد نیاز آشپزخانه‌هایی که برای سیل زدگان غذا تهیه می‌کنند تأمین شده است.

بنا بر اعلام وزارت صنعت، وی از تشکیل جلسه کارگروه و کمیته بحران در استان خوزستان خبر داد و افزود: این کارگروه حدود شش روز پیش برای کمک بیشتر به آسیب دیدگان از سیل در استان خوزستان فعال شد. در تهران هم با دستور وزیر محترم صنعت، معدن و تجارت ستاد بحرانی تشکیل شده است که متشکل از معاونین و مسئولین مربوطه است.

این ستاد تصمیماتی که در استان‌ها گرفته می‌شود را پشتیبانی کرده و کمک‌ها برای استان‌ها ارسال می‌شود. امیدوارم در روزهای آتی شاهد از بین رفتن خسارت‌های این حادثه باشیم و مردم این استان‌ها به زندگی عادی بازگردند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      وا، مگه مناطق دیگه ی ایران بغیر از تهران سهمیه مرغ و گوشت داشتن؟ شما که فقط به فکر تهران بودین

    • عباس گلدوست

      به این میگن کار مثبت

    • محک

      من فکرمیکنم مسئولین خواب میبینن که مرغوگوشت توضیع میکنند چوماکه توشهرستانهااینطورچیزا نمیبینیم شایدم درست میگن خونه های مردومو مثل خونه خودشون فرض میکنن حرمشون بشه انشاالاه

    • بدون نام

      بابا..این حداقل کارها رو که باید انجام بدید دیگه توی بوق و کرنا کردن نداره..بجای زرت و زرت خبر دادن و مصاحبه کردن، کار انجام بدید. کی میخواهید بفهمید که این مردم عقل و شعور دارند..چشم و گوش دارند می بینند و می شنوند و رفتار و عملکرد شماها رو زیر نظر دارند.اگه چیزی نمی گن از نجابتشونه

    • بدون نام

      وعده ی بیجا وبیخود ندهید اینها دروغی بیش نیست

    • بدون نام

      ای داد وبیداد چه کار بزرگی کردید مرغ وگوست تو چی درست کنند اونها نه گاز دارند نه خونه هم هیچ ویران شده

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج