جاباما
۸۴۹۰۴۴
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

کشف ۱۶قطعه کبک زنده از شکارچیان در زنجان

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان گفت: از آغاز سال تاکنون و در جریان دو پرونده ۱۶ قطعه کبک زنده از شکارچیان در زنجان کشف شده است.

خبرگزاری فارس: اسماعیل قلی‌زاده امروز در گفت‌و‌گویی اظهار کرد: برخورد با متخلفان در حوزه محیط زیست به صورت مستمر توسط یگان حفاظت محیط زیست انجام می‌شود.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه از آغاز سال‌جاری و با توجه به افزایش حضور مردم در طبیعت نظارت بر حیات وحش استان زنجان نیز افزایش یافته است، گفت: در این ایام یک مورد پرونده تخریب مراتع در استان زنجان تشکیل شده است.

وی با اشاره به اینکه در ایام نوروز دو مورد تحویل پرندگان زنده توسط اهالی روستا به محیط زیست انجام شده است، افزود: این پرندگان که به اشتباه وارد محیط زندگی انسان‌ها شده بودند پس از تحویل در طبیعت رهاسازی شدند.

قلی‌زاده با بیان اینکه در ۱۷ روز گذشته از سال‌جاری دو مورد پرونده زنده‌گیری پرندگان در استان زنجان تشکیل شده است، عنوان کرد: شکارچیان در حال شکار کبک بودند که توسط ماموران یگان حفاظت دستگیر شدند.

فرمانده یگان حفاظت اداره کل حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به اینکه در یک فقره پرونده زنده‌گیری پرندگان سه قطعه کبک کشف شده است، بیان کرد: در جریان این پرونده سه نفر دستگیر شدند.

وی با اشاره به کشف ۱۶ قطعه کبک در دیگر پرونده تشکیل شده در سال‌جاری اضافه کرد: یک شکارچی نیز در این زمینه دستگیر شده است.

قلی‌زاده با اشاره به کشف و تشکیل پرونده برای یک مورد حمل سلاح غیر در ایام نوروز گفت: متخلفان مذکور برای طی مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اینهمه جنگل در حال نابودی هست و هیچ خبری منتشر نمیشه، ولی خبر کشف ۱۶ کبک خیلی مهمه؟؟ همه اصل هارو تو زندگیمون ول کردیم و با چیزهای کم اهمیت سرگرم هستیم..

    • xxx

      خدایا چقدر بدبختیم ملت روآب و هوا آویزونن اینا دنباله شکارچیه کبکن

    • بدون نام

      کبک به این کوچکی را پیدا کردین ولی اختلاسگران را نه دکل های نفتی گم گشته را نه خسته نباشید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج