جاباما
۸۴۹۱۲۹
۱۹ نظر
۵۰۲۳
۱۹ نظر
۵۰۲۳
پ

مهام:

شبکه سه با غلتک از شبکه‌های ماهواره‌ای رد شد

مهام در پاسخ به سوالی درباره ارتباط حاشیه‌های شبکه سه با تغییر قصه بیان کرد: کمی با رسانه ملی دوست باشیم شبکه سه امسال با غلتک از شبکه‌های ماهواره‌ای رد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان: نویسنده، کارگردان، تهیه‌کننده و بازیگران سریال «زوج یا فرد» ساعاتی پیش در واحد (۱۶۲) روابط عمومی صدا و سیما حاضر و از نظر مخاطبان درباره این سریال آگاه شدند.

سریال «زوج یا فرد» با زبانی طنز بخشی از مشکلات جامعه را در زمینه اشتغال جوانان و عواقب رشوه‌خواری و مال حرام مطرح می‌کرد.

مرجانه گلچین، هدایت هاشمی، ناهید سلیمی، سپند امیرسلیمانی و مهران رجبی از جمله بازیگرانی هستند که امروز برای پاسخگویی به مخاطبان آمدند.

پس از آن نشست خبری عوامل سریال زوج یا فرد برگزار شد

مهرام مهام درباره گفتگو با مخاطبان در واحد ۱۶۲ گفت:بسیار تجربه خوبی است که با مخاطب خود صحبت می کنیم.دستمزد واقعی این است که با مردم صحبت کردیم و مخاطبان تقاضای ساخت سری دوم را از من داشتند.

مهام پیرامون ممیزی این سریال گفت: در این سریال تعریف درست آقا زاده مطرح شد و مردم هم صحه گذاشتند. آقازاده کسی است که لقمه حلال می خورد و باید بگویم سانسوری صورت نگرفت؛آقازاده پسر کارگری است که پدرش با زحمت خود پول به خانه می برد .

امیرعباس پیام نویسنده سریال درباره نگارش این سریال گفت:وظیفه اولیه ما قصه گویی و ایجاد لحظات شاد برای مخاطبان است.

وی افزود:از روز اولی که واژه ژن خوب و آقا زاده به گوش من خورد، کهیر زدم اما چرا واژه آقا زاده اکنون تغییر کرده است؟ البته تا آنجایی که اجازه داشتیم به آن پرداختیم،هر چه قدر واژه ها معنای درست خود را بازیابی کنند می توانیم با هم مهربان تر باشیم و جامعه قابل قبول داشته باشیم.

مهام درباره ساخت فصل دوم سریال «زوج یا فرد» گفت: سریال دردسرهای عظیم یک و دو ساخته شد و طرح سری سوم آن هم آماده بود اما به خاطر کار جواد عزتی در سینما ساخته نشد.
درخواست ۹۵ درصدی سریال «زوج یا فرد»

وی افزود:هیچ کدام از سریال ها برای فصل های بعدی ساخته نمی شود مگر اینکه روش درست ساخت دوم را داشته باشد. امروز بالای ۹۵ درصد درخواست برای ساخت دوم را داشتیم، می توانیم بسازیم اما قول آن را نمی دهم.

در ادامه هدایت هاشمی گفت: بهترین و بالاترین دستمزد ما اقبال مردم بود و دستمزد خود را از مردم گرفتیم؛زمانی که شخصیت ها حال و هوای سیاسی دارند با دشواری زیادی مواجه هستیم.

مهام در پاسخ به سوالی درباره ارتباط حاشیه های شبکه سه با تغییر قصه بیان کرد: کمی با رسانه ملی دوست باشیم شبکه سه امسال با غلتک از شبکه های ماهواره ای رد شد.

روشن روان بیان کرد: با توجه به تجربه ۱۶ سال من در مدیریت، در زمان نگارش سریال فکر می کردم خیلی از اینها پخش نمی شود اما همه سکانس ها پخش شد.

هاشمی:بازی کردن در نقش های سیاسی سختی های خاص خود دارد

هدایت هاشمی درباره حضور در این سریال گفت:بازی کردن در نقش هایی که حال و هوای سیاسی دارند سختی های خاص خود را دارد چون با ممیزی هایی رو به رو هستید و مثل حرکت کردن روی لبه تیغ می ماند.

من اینجا یک معاون وزیر بودم که قرار بود از سمت خود برکنار شود و پیش از این هم در سریال چک برگشتی بازی کردم اما برای بازی این دو نقش تفاوت هایی در گویش و حرکت دست ها ایجاد کردم. امیدوارم این نوع ترکیب بندی بازیگرها را بیشتر در تلویزیون شاهد باشیم چون برای تلویزیون مثل کشف است همانطور که برای ما نوعی کشف بود.

وی افزود: وقتی سیل آمد همه عوامل با مردم ابراز همدردی کردند. ما ایرانی ها دست به سوگمان خوب است و به بهترین مدل ممکن عزاداری می کنیم همین امروز تماسی داشتیم که یک فرد سیل زده شمال گفت دلخوشی ما دیدن این سریال بود.

مهام پیرامون تکراری بودن بازیگران بیان کرد: سریال بدون این دو نفر مهران غفوریان و یوسف تیموری ساخته نمی شد. این سوال درباره حضور این دو نفر خیلی پرسیده شد که بخشی از آن شیطنت است.

نجف زاده ادامه داد: یوسف تیموری در این سریال پوست اندازی داشت و با اینکه مهران غفوریان مشکلات جسمانی داشت با این حال در این سریال حضور یافت.

سپند امیرسلیمانی گفت:یوسف تیموری، مهران غفوریان و مرجانه گلچین جزو رای های اول این سریال هستند و به رای مردم احترام بگذارید.

گلچین پیرامون کارهای اخیر خود گفت: من دوست ندارم فقط به عنوان بازیگر کمدی شناخته شوم و همیشه گفته ام که منتظر پیشنهاد خوب هستم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • Htc

      مسخره با موضوع های پیش پا افتاده و....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا میفرماییدچرا شبکه سه در فرستنده های ماهواره ای (کددارشده است)

    • بدون نام

      چرت ترین سریال ممکن بود زوج و فرد همش تبلیغ ازدواجای عجیب غریب و دکتر مملکت با پرستار و کارگر خونه و تازه پسرشم لقمه بگیره واسه دختر طرف
      از اول سریال میشد اخرشو حدس زد مجموعا تو مهمونی عید یه ساعتشو دیدم
      اونم شبکه دو که پیر زنه مال و اموالشو داد به پسره
      همین کارا توقع مردا و خانواده هاشونو میبره بالا و همش تو تخیلاتشون که یه روز همچین موردی واسشون پیش میاد

    • سعید رحیمی

      با ِغلطک رد شد!!!
      ی سریال مزخرف و سفارشی،بازهم آدم خوبه اون ریش دارس و کلیشه های همیشگی

    • بدون نام

      با اون برنامه ها خخخ

    • بدون نام

      شما با غلطک از رو خودتون رد بشین با اون برنامه هاتون

    • بدون نام

      مگه کسی هنوز صدا و سیمای میلی رو میبینه؟

    • بدون نام

      باشگاه خبرنگاران به ظاهرجوان، مردم ازروی بی‌کاری نگاه کردند ولی خرنشدند، این‌ها بدل زدن به افکار عمومی است مثل زمانی که مردم نسبت عملکرد نظام تظاهرات کردند، بلافاصله بدل سازمان یافته با شعارهای کلیشه ای «مرگ برگرانی» وشعارهایی برعلیه دولت تشریفاتی، اعتراضات مردمی راخنثی کردند، هرسه سریال پخش شده سفارشی هم وبرای تطهیر عملکرد

    • farhadzand

      شبکه 3 هه
      زرشک
      عادل روحذف کردن حتما باقلتک ردشدن
      تف ب این صدا وتف ب این سیمای بدون 90
      صدتاگلزارو خانی بیادم باید برن جلو بوق بزنن

    • شيشه

      توهم زدن

    • بدون نام

      خخخخخخخخخ. اینا چی زدن؟

    • بدون نام

      ....

    • بدون نام

      با برنامه های مزخرفش

    • بدون نام

      از چی حرف میزنه ! مگر مخاطب هم داره !

    • بدون نام

      دقیقا فازتون چیه؟ خودتون از این اراجیف گفتن ها خسته نشدین؟؟؟

    • انتقاد منطقی

      ما که نه ماهواره میبینیم نه تلویزیون خودمون . ماهواره که کلا چرته . تلویزیون خودمون هم که فقط کم مونده هنرپیشه بیان اخبار سیاسی و ورزشی و وضعیت هوا بگن . کلا رسانه شده آش شعله قلم کار که اصلا ......................

    • بدون نام

      خیلی به خاطر همین بود مردم دیشهایشون را از پشت بام پرت کردن پایین چرا خود را گول میزنید آن هم شبکه سه با آن مدیر بی لیاقت و بی کفایتش

    • بدون نام

      چرا ناراحتین؟ شماها برین ماهواره ببینین حالا سریال های ترکیه ای خیلی قشنگه ادم عقش میگره. دیگه ماهواره هم داره از چشم میفته همش میخوان با رقص و هرزگی بیننده جذب کنن. مخصوصا کانالهای فارسی زبان

      پاسخ ها

      • انتقاد منطقی

        تو بشین عصر جدید ببین . هر کی میرسه یه باد گلو میزنه و میره فینال . ابن برنامه هارو برای تو ساختن . برو شرکت کن حتما برنده میشی . خخخخخخخخخ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج