جاباما
۸۴۹۴۱۶
۸ نظر
۵۰۰۸
۸ نظر
۵۰۰۸
پ

توصیه سردار سلیمانی به دولت درباره سیل

فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دولت می‌تواند همین کار‌های جزئی که مردم الان می‌کنند را به شکل اساسی‌تر بعداً انجام دهد که در دراز مدت سیل‌هایی انبوه‌تر از این سیل هم نتواند اثر بگذارد.

خبرگزاری ایسنا: فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دولت می‌تواند همین کار‌های جزئی که مردم الان می‌کنند را به شکل اساسی‌تر بعداً انجام دهد که در دراز مدت سیل‌هایی انبوه‌تر از این سیل هم نتواند اثر بگذارد.

سردار قاسم سلیمانی در خوزستان در جمع مردم اظهار کرد: همه سپاه و نیرو‌های مسلح و دولت با تاکید مقام معظم رهبری در خدمت این مردم هستند و تردیدی وجود ندارد.

وی ادامه داد: مردم ایران هم احساس می‌کنند به مردم خوزستان و لرستان بدهکار هستند؛ لذا همه مردم ایران با عشقی می‌آیند و کمک می‌کنند.

سلیمانی خاطرنشان کرد: این سیل ده روز دیگر نیست. باید برای بحران‌های دیگر پیش‌بینی کرد که مردم دچار بحران نشوند. باید چنین اتفاقاتی که از یک طرف رحمت الهی است و از طرف دیگر ممکن است موجب مشکلاتی بشود، ساماندهی کرد؛ باید پیش بینی را در این زمینه داشت.

وی ادامه داد: دولت می‌تواند همین کار‌های جزئی که مردم الان می‌کنند را به شکل اساسی‌تر بعداً انجام دهد که در دراز مدت سیل‌هایی انبوه‌تر از این سیل هم نتواند اثر بگذارد. در هر صورت بستان، سوسنگرد، حمیدیه، اهواز، خرمشهر و آبادان و امثال آن دژ‌های اساسی و پادگان‌های این کشور هستند. باید استحکامشان بالا باشد؛ ان‌شاءالله دولت در این زمینه فکر می‌کند و انجام می‌دهد.

سلیمانی همچنین گفت: باید لایروبی انجام شود، دژ‌ها باید استحکام پیدا کند و دژ‌های احتیاطی را باید ایجاد کرد. کسی پیش بینی چنین سیلی را نمی‌کرد؛ نمی‌شود کسی را مذمت کرد. ان‌شاءلله در فرصت‌های بعدی باید این کار‌ها انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • صالحی

      درود خدا بر مرد شریف وبزرگوار حاج قاسم خدا نگهدارتان باشد با احترام از اهواز صالحی

    • موسی ازمسجدسلیمان

      سلام این اتفاقات اخیربایدتجربه یادرسی بشه برادولت که مسیررودخانهارو میسلهارو یامسیرابراهاروطوری بسازندتاجاییکه اب ازکشورخارج میشه که هیچ ابی نتونه به بیرون از مسیرش مثلاخیابان یاروستایامحل سکونت مردم یازمین کشاورزی رخه پیداکنه حالایادیوارهای بلند بطول حداکثراب موجودی که الان خرج شده از سدهایاخروجی اب برای ترازسدها خلاصه بایدطوری درست کنند که حتی سدها هم خداناکرده خراب بشند نتونند زیان به باربیارن بایدمدیریت بشه درست حسابی مردمردونگی خرج بدین واسه کشور همونطور درزمان جنگ ایستادگی کردین انوقت میشه دهن دشمنانتون بست خونهای خصارت دیده مردم بایددرست شوند لرستان بایددرست شودخوزستان باید درست شودرودخانه کارون بایدسیلبند زدشود ساحلیش که هیچ سط ابی نتونه وارد شهربشه،حالا تامسیرش هرکجاختم میشه

    • R B

      درود بر سردار شجاع ومردمی،خدا لعنت کند کسی را که بین مردم ومسئولین جدایی وتفرقه افکنی میکند

    • ادیبی

      سلام و دورود خدا بر سردار عزیز کشورمان سردار سلیمانی. انشاالا وجود نازنینش را از جمیع بلایا حفظ کند

    • علی

      دژ؟ دژ چه ربطی به سیل داره؟

    • بدون نام

      پیش گبری میکرددولت اینهمه ضررنمیزدوقتی خانوم ابتکارمجوزمیدادبه ساخت وسازهاکه باعث سیل شده وکسی نتونست جلوش بگیروخودکارمندانشون اعتراض وتحسن کردن ولی بی نتیجه موند

    • بدون نام

      متانت وعدم توهین بدیگران ، درسخن سردارراهمه بیاموزند......

    • حجت

      عزیزدل مردمی سردار خدا قوت خسته نباشی ,,,کشورعزیزمان به سردار سلیمانی افتخار میکنه انشاالله پایدارباشی مرد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج