۸۴۹۷۵۲
۹ نظر
۵۰۱۰
۹ نظر
۵۰۱۰
پ

بازتاب سپاهی شدن نمایندگان در «آسوشیتدپرس»

خبرگزاری آمریکایی «آسوشیتدپرس» به اقدام نمایندگان مجلس شورای اسلامی در پوشیدن لباس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و شعار مرگ بر آمریکا در جلسه امروز سه شنبه مجلس واکنش نشان داد.

خبرگزاری فارس: یک رسانه سرشناس آمریکایی گزارشی درباره اقدام نمایندگان مجلس شورای اسلامی ایران در رد موضع خصمانه دولت آمریکا علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و پوشیدن لباس سپاهی توسط قانونگذاران ایرانی منتشر کرد.

یک روز بعد از اقدام خصمانه جدید دولت آمریکا علیه ایران و «تروریستی» خواندن سپاه پاسداران انقلاب اسلامی توسط دونالد ترامپ، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز سه شنبه انزجار خود را از استکبار جهانی با شعارهای «مرگ بر آمریکا» و همچنین پوشیدن لباس سپاه نشان دادند. نمایندگان مجلس همچنین از سپاه پاسداران حمایت کردند.

خبرگزاری «آسوشیتدپرس» در واکنش به جلسه امروز مجلس شورای اسلامی ایران گزارش داد: «به دنبال تصمیم کاخ سفید در شناسایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک سازمان تروریستی خارجی، قانونگذاران ایرانی جلسه علنی پارلمان را با شعارهای "مرگ بر آمریکا" شروع کردند».

این رسانه آمریکایی به پوشیدن لباس سپاه توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی هم اشاره کرد و نوشت: «بسیاری از قانونگذاران (ایران) به نشانه حمایت از سپاه، یونیفرم سپاه را پوشیدند.

آسوشیتدپرس در ادامه این گزارش هشدار داد: «اقدام روز دوشنبه آمریکا یک اعلامیه بی سابقه علیه یک کشور خارجی است و شاید سبب تلافی‌جویی (ایران) شود و کار آمریکا را برای کار کردن با متحدانش در منطقه را سخت‌تر کند».

این رسانه آمریکایی افزود: «ایران در پاسخ به اقدام آمریکا همه نیروهای آمریکایی را تروریست خوانده و به ایالات متحده لقب "حامی تروریسم" داده است».

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      کاش امروز ۲۲بهمن بود آنوقت امریکای خبیث میفهمید سپاه وسپاهی کیست ویعنی چه این جرثومه نجس نحس هنوزملت ایران رانشناخته است

    • بدون نام

      بجای پوشیدن لباس سپاه بهتر بود یک متر آب و گل کف مجلس میریختن تا نمایندگان محترم مجلس بهتر درک کنند که سیل زدگان چه می کشند

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من اینجا پیام‌گذاشته بودم.وبه سپاهیان افتخار کرده بودم.حرف ممیزی نزده بودم.چرا پیاما گذاشته نمیسه اگه قراره میلی رفتار کنید .این بخش دیدگاهها رو حذف کنید.بی جنبه ها

    • امیر حسین

      به کوری چشم همه رسانه های آمریکا و بی بی سی واقعا نماینده ها کار خوبی کردن باید نماینده ها مخالف FATF هم بشوند تا به مردم ایران خوبیشون اثبات بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        احمق

    • rm

      من باتمام وجودم یک پاسدار هستم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ما همه پاسداریم

      • سمانه

        منم یه پاسدارم

    • رضا

      ما همه پاسداریم ناموس و خاک خود هستیم مرگ بر متجاوزان

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج