جاباما
۸۴۹۸۸۶
۲۱ نظر
۵۰۱۴
۲۱ نظر
۵۰۱۴
پ

بهنوش طباطبایی: اولین بازیگر زن مدل در ایران هستم

بهنوش طباطبایی می‌گوید اولین بازیگر زن ایرانی است که تصاویرش به‌صورت رسمی به‌عنوان مدل تبلیغاتی روی بیلبوردها رفته است.

ایران آرت: بهنوش طباطبایی، بازیگر ۳۷ ساله سینما، تلویزیون و تئاتر که حدود ۲۰ سال از اولین فعالیت‌هایش در زمینه بازیگری می‌گذرد، در تازه‌ترین گفت‌وگوی خود درباره ورودش به حوزه مدلینگ صحبت کرده و دلیل جالبی را برای ورود به این حوزه عنوان کرده است. این بازیگر می‌گوید بازیگران هالیوود به قصد رونق تولید داخلی با برندها همکاری می‌کنند و او نیز چنین هدفی را دارد.

بهنوش طباطبایی: اولین بازیگر زن مدل در ایران هستم

طباطبایی در این گفت‌وگو درباره انگیزه خود از انتشار تصاویر و ویدئوهایش در حال ورزش کردن هم صحبت کرده و هدف از انجام این کار را هم تأثیرگذاری در بین بانوان جوان و بخصوص میانسال بیان کرده است. در ادامه بخش‌هایی از صحبت‌های این بازیگر درباره مدلینگ، ورزش کردن و بازیگری در گفت‌وگو با مجله فیلم را خواهید خواند.

مدلینگ

مدلینگ در همه جای دنیا یک کار حرفه‌ای و مرسوم است و حتی بازیگران درجه یک هالیوود هم این کار را می‌کنند. دیدگاه من این است که آنها دلسوز صنعت کشورشان هستند و دوست دارند دست همدیگر را بگیرند و با هم بالا بیایند. ما الآن در کشورمان در موقعیتی هستیم که باید از برند و محصول ایرانی حمایت کنیم.

اولین بازیگر زن مدل

من از آغاز فعالیت‌هایم و از همان 17-18 سال پیش پیشنهاد تبلیغاتی داشتم و در یک دوره‌ای هم داشتم به این حوزه ورود می‌کردم و اتفاقاً پیشنهادی که داشتم هم از سوی یک برند پوشاک بود (سال 82)، اما آن زمان کلاً تبلیغات برای بازیگرها ممنوع شد. بعد از آن این مسیر فقط برای آقایان بازیگر باز شد و جدیداً هم برای خانم‌ها. فکر می‌کنم من اولین خانم بازیگری باشم که در این سطح تبلیغات محیطی به‌عنوان مدل فعالیت کرده‌ام.

درآمد مدلینگ

نکته این است که من با برندی همکاری کرده‌ام که خودم شخصاً محصول کارش را می‌پسندم. وقتی آن برند به واسطه چهره من کارش رونق پیدا کند، این یعنی کارگاهی که آن محصول را تولید می‌کند مجبور می‌شود افراد بیشتری را به کار بگیرد و به اشتغال برساند و این یک خیر و برکتی را برای همه ما می‌آورد. من نمی‌خواهم بگویم که صرفاً به خاطر مسئولیت اجتماعی‌ام وارد این عرصه شده‌ام. قطعاً یک قراردادی وجود دارد اما قرارداد من اصلاً در حدی نیست که بخواهد زندگی‌ام را جابجا کند.

شرط همکاری با برندهای خارجی

اگر یک برند خارجی به من پیشنهاد همکاری بدهد، آن را با حساسیت‌های ویژه خودم بررسی می‌کنم. آن برند باید برندی باشد که محصولش در ایران تولید نمی‌شود و ما نیاز داریم آن محصول وارد شود. وقتی آن محصول وارد شود، پس یک سری آدم تربیت می‌شوند و یک سری آموزش می‌بینند که بتوانند تکنسین آن حوزه باشند و بتوانند سرویس‌دهی داشته باشند و بتوانند از محصولی که دارند می‌فروشند پشتیبانی کنند. اینطوری برای خود ایرانی‌ها هم ایجاد کار می‌شود. در این صورت من همکاری با برند خارجی را می‌پذیرم. من از یک برند ترکیه‌ای تولیدکننده محصولات آرایشی و بهداشتی پیشنهاد همکاری داشتم که قیمت‌های خیلی بالایی هم به من پیشنهاد دادند اما نپذیرفتم چون برای من این مسئله مهمتر است که از صنعت خودمان دفاع کنم.

ورزش کردن

اگر در زندگی شخصی‌ام به یک مسئله بربخورم که توانسته من را هدایت درست کند، آن را حتماً با مردم شریک می‌شوم. مثلاً یکی از کارهایی که کردم ورزش کردنم بود. فکر کردم که خانم‌ها دارند یک مقدار از ورزش کردن فاصله می‌گیرند. مخصوصاً خانم‌هایی که از جوانی دارند فاصله می‌گیرند، این ترس و دغدغه را دارند که شاید جذابیت و شادابی از آنها گرفته شود. فکر کردم که من اگر ورزش کردن خودم را نشان بدهم شاید بتوانم تأثیر مثبتی بگذارم.

فضای مجازی

زمانی که اینترنت و فضای مجازی آمد، ابتدا یک گاردی نسبت به آن به‌وجود آمد و از آن استفاده نادرست می‌شد و الآن در دوره گذارش هستیم. به اعتقاد من اگر از اینترنت و فضای مجازی درست استفاده شود، اتفاقاً خیلی هم می‌تواند خوب باشد. من فکر می‌کنم اگر سلبریتی می‌تواند روی حتی چهار نفر هم تأثیر بگذارد، بهتر است از این فضا استفاده کند.

توصیه به علاقه‌مندان بازیگری

به علاقه‌مندانی که به دنبال بازیگر شدن هستند، حتماً راهی که خودم رفتم را توصیه می‌کنم. می‌گویم خیلی مهم است که ببینی چقدر عاشق این کار هستی و چقدر می‌توانی سختی‌هایش را تحمل کنی و آیا اصلاً استعداد داری؟ حتماً باید برای ورود از مکان‌های آموزشی استفاده کنی. ورودش شاید آسان باشد اما ماندگاری در آن سخت‌تر است.

حسرت

هیچ حسرتی در زندگی‌ام ندارم چون برای رسیدن به کیفیت مطلوب زندگی تلاش کرده‌ام. من تلاش خودم را کرده‌ام و یا رسیده‌ام و یا نرسیده‌ام. مهم این است که تلاش کرده‌ام و شاید به یک هدفی که مد نظرم بوده است نرسیده‌ام ولی به واسطه آن تلاش به چیزهای دیگری رسیده‌ام که شاید آنها مسیرهای بهتری را پیش پای من گذاشته است.

آرزو

آرزو دارم که همیشه آرامش داشته باشم و بتوانم آرامشم را به دیگران منتقل کنم. آرزو دارم که تا لحظه آخر تمیز و با کیفیت بالا زندگی کنم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      ازدواج نمیکنی بهنوش خانم اگرخاستی ازدواج کنی بگو من هستم برات یک پیکان 46هم میخرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بیمزه

    • بدون نام

      آفرین به شما

    • Lucy birs

      بانوی جذاب و دوس داشتنی،
      عشق ❤️

    • بی نام

      جونمی

    • افق دور

      من علائم الآخرالزمان تقدم الاراذل وتاخرالافاضل

      پاسخ ها

      • سمانه

        چه بی ربط بود

    • بدون نام

      مرگ برفرهنگ کثیف غرب و وای بر کشوری که مدل شان بی حجابی است ویادشان رفته برای چه انقلاب کردند چرا ترویج فرهنگ بی حجابی میکنید وعادی سازی بی حجابی وای برصدا سیما وسینمای فاسد مان

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بروگمشوبابا

      • سمانه

        توهم خیلی بی ربطی

    • بدون نام

      بی شک که شما میتوانید الگوی زنان ایرانی باشید، همانا که پاکی و انسانیت در شما نمایان میباشد و بدانید طرفداران شما بیشمارند و برای شما بهترین آرزوها رو داریم..

    • بدون نام

      ترلان پروانه نصف سن بهنوش طباطبایی داره سالهاست مدلینگ هم هست . اولین نیستند...

    • هاها

      خوب باش حالا چی؟

    • بدون نام

      چه توهماتی،کلی ساله این همه بازیگرزن تبلیغ میکردند یکی ازقدیمی ترینهاش هم تبلیغ عینک بود و عکساشون همه جابود،بقیه ی موارد که بماند.

    • بدون نام

      فقط خدا کنه عاقبت بخیر بشی

    • بدون نام

      برو بابا...

    • سمانه

      خیلی مصاحبه خوبی بود

    • بدون نام

      خب به ما چه باش
      والا

    • ساره غبامی

      اولین نیستید قطعا ولی خوبه اعتماد به نفس خوبی دارید وبرند خارجی به شما پیش نهادی نخاهند داد خیال مردازی حدی داره. لطفا یه سر به مدل های ب ند دیور و ... بزرگان بزن بعد این صحبت ها رو بکن

    • رز

      راستی شوهرت چی شد.بنده خدادوست داشت.

    • بدون نام

      بگو برکت برای کیسه خودم می خوام نه ملت .... خدا می دونه بابت هر مدل چقدر کیسه تون رو پر میکنن... شما بدنبال رونق تولید داخل هستدید اونوقت همش برندهای درجه یک خارجی استفاده میکنید... کسی که خودشا در حد ستاره های هالیودی می بینه و میخاد مثل اونا رفتار کنه و مثل اونا مدل بشه اونوقت مدل تولید داخلی میشه آخه بگو برای پر کردن کیسه ام این کار رو میکنم اما کلاس هالیودی می ذارم....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج