جاباما
۸۵۰۰۲۰
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

خبر شیرین آلگری به هواداران یووه در مورد رونالدو

ماکسی آلگری، سرمربی ایتالیای یوونتوس، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار با آژاکس حاضر شد.

ورزش سه: یوونتوس فردا شب و در دیدار رفت مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان در آمستردام مهمان آژاکس خواهد بود و ماکسی آلگری، سرمربی این تیم خبر خوشی به هواداران یوونتوس داد؛ رونالدو فردا در ترکیب ثابت یوونتوس قرار خواهد گرفت.

آلگری گفت: رونالدو فردا در ترکیب ابتدایی یوونتوس قرار خواهد گرفت. همچنین دنیله روگانی در دیدار مقابل آژاکس به عنوان بازیکن ثابت بازی خواهد کرد و این یک فرصت بسیار خوب برای اوست. در این دیدار تنها جورجو کیه لینی و امره جان را در اختیار نداریم و سایر بازیکنان شرایط مساعدی دارند.

خبر شیرین آلگری به هواداران یووه در مورد رونالدو

آژاکس تیم با کیفیتی بوده که نمایشی هم طراز با بایرن مونیخ ارائه داد و در مرحله قبل نیز موفق شد رئال مادرید را حذف کند. مانند همیشه تقابل های آژاکس و یوونتوس از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود و ما باید با تمرکز کامل در این دیدار حاضر شویم، زیرا ممکن است در جریان بازی هر اتفاقی رخ دهد، اما ما نیز با بررسی نقاط قوت حریف، برای این دیدار آمادگی کامل داریم.

دیدار برابر آژاکس با بازی مرحله قبل ما برابر اتلتیکو مادرید بسیار متفاوت است. آژاکس تیمی فیزیکی و هجومی است و ما امیدواریم بتوانیم در خانه این تیم به گل دست یابیم.

دنیله روگانی یکی از بهترین بازیکنان ایتالیا و اروپاست. امره جان نیز در شرایط خوبی قرار داشت و من امیدوارم در بازی برگشت شرایط بازی کردن داشته باشد. داگلاس کاستا نیز از بند مصدومیت رهایی یافته و می تواند در هر دو دیدار نقش آفرینی کند. فردا شب از بین رودریگو بنتاکور و سامی خدیرا یکی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

دیبالا؟ از نظر من او یکی از بهترین بازیکنان دنیای فوتبال است و اخیرا تمرینات فوق العاده ای داشته است. او اخیرا از نظر ذهنی پیشرفت فراوانی داشته و دیبالا زمانی که در اوج باشد بازیکن بزرگی محسوب می شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج