۸۵۰۰۳۸
۱ نظر
۵۰۰۷
۱ نظر
۵۰۰۷
پ

وضعیت بحرانی در حسین آباد کالپوش

استاندار سمنان با بیان اینکه از نظر ما روستای حسین آباد کالپوش وضعیتی اضطراری دارد و موضوع رانش زمین موجب نگرانی است، گفت: خانه‌های ناایمن در این روستا تخلیه شوند.

خبرگزاری مهر: علیرضا آشناگر شامگاه سه شنبه در هفتمین جلسه شورای منتخب مدیریت بحران استان سمنان با موضوع بررسی مسائل و مشکلات روستای حسین آباد کالپوش به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه از نظر ما روستای حسین‌آباد کالپوش وضعیت اضطراری دارد و موضوع رانش زمین موجب نگرانی است، ابراز کرد: اولین گزارش مرتبط با رانش زمین در حسین آباد در دهم اسفند ماه سال گذشته به ستاد بحران وزارت کشور ارسال شد و روند رو به افزایش واحدهای در معرض رانش موجب نگرانی بیشتر ما و مردم منطقه است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم تا بنیاد مسکن با استقرار کامل در محل نسبت به تقویت تیم و تسریع در انجام امور اقدام کند، ابراز کرد: هر نقطه‌ای که احتمال تخریب و بروز مشکل برای مردم دارد، هر چه سریع‌تر تخلیه شود.‌

تخصیص زمین و تهاتر با کشاورزان

استاندار سمنان با بیان اینکه بررسی دقیق و کارشناسی از سوی بنیاد مسکن باید انجام شود تا تثبیت واقعی زمین صورت گیرد، گفت: بر اساس گزارش رسیده ۷۰ درصد روستای حسین آباد در معرض خطر است و باید هر چه سریع‌تر به سوی جابجایی روستا گام برداریم.

آشناگر با بیان اینکه زمین ۶۴ هکتاری برای جابجایی روستا پیشنهاد شده است، تاکید کرد: یکی از راهکارها برای جابجایی سریع‌تر روستا، تهاتر زمین با روستاییان است که در صورت موافقت باید هر چه سریع‌تر انجام شود.‌

وی افزود: باید بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، به عنوان متولی مطالعات در روستای حسین آباد معرفی و اقدامات مورد نیاز را به انجام رساند و از سوی دیگر انجام مطالعات زمین‌شناسی، اقدامات در راستای جابجایی روستاییان و مطالعات در خصوص تثبیت زمین مورد انتظار است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بنیادمسکن یا... ؟؟؟!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج