۸۵۰۰۵۲
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

فال روزانه ۲۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۲۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

فال روزانه چهارشنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 21 فروردین به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! همه شما را به عنوان فردی با شخصیتی کاریزماتیک می شناسند. شما شخصی با وقار، مؤدب، جسور، با انرژی، واقع بین، متواضع و با مسئولیت هستید. شما اعتقادات مذهبی محکمی دارید و همین باعث احساس آرامش شما می شود. با این همه خودتان هم خوب می دانید که برای پیشرفت شخصیتتان برخی ریزه کاری ها ضروری هستند. امسال از لحاظ سلامتی برای شما به خوبی سال قبل نخواهد بود و بدنتان نسبت به همیشه ضعیف تر شده و زودتر از معمول مریض می شود، اما خوشبختانه مجبور به دست و پنجه نرم کردن با مشکلات جدی نخواهید بود. اگر می خواهید سالم بمانید باید به رژیم غذایی خود توجه بیشتری داشته باشید و از مصرف دخانیات نیز خودداری کنید. در زمینه ی مسائل مادی ستاره ی بخت شما خواهد درخشید و می توانید خیلی بیشتر از سال قبل پول در بیاورید و پس انداز کنید. سرمایه گذاری روی املاک و یا طلا با موفقیت همراه خواهد بود. در شراکت با دیگران تا جای ممکن به هیچ کس اعتماد نکنید! تا جای ممکن از پول قرض دادن و قرض گرفتن خودداری کنید تا خودتان را به دردسر نیندازید. از لحاظ حرفه ای اگر در زمینه ای تخصصی فعالیت می کنید با مشکلات حرفه ای زیادی روبرو خواهید بود که اگر نمی خواهید شغلتان را از دست بدهید باید با دقت و سیاستی بیشتر از همیشه با آنها روبرو شوید. اگر به اندازه ی کافی به رابطه ی عاطفی خود توجه نداشته باشید فشار کاری زیادی که به شما وارد می شود ممکن است رابطه تان را تحت تأثیر قرار دهد. فروردین، تیر، آبان و دی ماه بهترین ماه های سال خواهند بود.

فال روزانه ۲۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز مجبور خواهید بود تماس های تلفنی زیادی گرفته و کارهای اداری و کاغذ بازی های خسته کننده ای را به انجام برسانید. یکی از دوستان و همکارانتان می تواند در انجام این کارها به شما کمک کند تا کارهای نیمه تمامی که خودتان وقتی برایشان ندارید را تکمیل کنید. از این که هیچ کاری را نیمه تمام رها نکرده اید اطمینان حاصل کنید، چون بعدا سرتان شلوغ تر هم خواهد شد و وقتی برای انجام آنها نخواهید داشت و همین موضوع برایان مشکل ساز خواهد شد. اگر خسته شدید و احساس کردید تحت فشار هستید به موفقیتی که در انتظارتان است فکر کنید و به خودتان انرژی و انگیزه بدهید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز روشی که در برقراری ارتباط با دیگران مورد استفاده قرار می دهید از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. رفتار منطقی و عمل گرایانه و صراحت کلام شما می تواند بسیار تأثیرگذار باشد. همه شما را به عنوان فردی موفق می شناسند که وقتی دیگران شکست خورده و تسلیم می شوند بی آن که کوتاه بیاید و یا خم به ابرو بیاورد تا زمانی که به هدف نرسیده است دست از تلاش برنخواهد داشت. آنهایی که در رقابت با شما هستند هم این واقعیت را می دانند که نمی توانند به سادگی شما را از میدان به در کنند. فکر کردن به این واقعیت ها به شما انرژی و اعتماد به نفس لازم برای دنبال کردن اهدافتان را خواهد داد، هرچند که این اهداف دور از دسترس به نظر برسند.

فال روزانه ۲۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

اگر نگران این هستید که این اواخر بیش از اندازه ولخرجی کرده باشید، باید این مژده را به شما بدهیم که با توجه به شرایط کیهانی موجود دیگر نیازی نیست که نگران این موضوع باشید. فرصت های فوق العاده ای در راه هستند که به شما اجازه خواهند داد با کسب درآمدی خیلی بیشتر از قبل این کمبودهای مالی را جبران کنید. شاید حتی فرصتی برای شروع یک شغل جدید و یا آغاز فعالیت حرفه ای در زمینه ای کاملا متفاوت برای شما فراهم شود. تماس های تلفنی که امروز با شما گرفته می شوند و یا پیام هایی که دریافت می کنید اخبار مربوط به این فرصت ها را برای شما به همراه خواهند داشت. مواظب باشید هی فرصتی از چشمتان دور نماند.

فال روزانه ۲۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز می تواند آغازگر مرحله ی جدیدی در زندگی حرفه ای شما باشد. تحقیقات و کارهایی که برای پیشرفت حرفه ای خود و انجام پروژه های کاری که به عهده دارید انجام داده اید دارند به نتیجه می رسند. شما عملکرد بسیار خوبی از خود به نمایش خواهید گذاشت که تحسین و توجه مقامات بالا دستتان را برای شما به همراه خواهد داشت. زیاد خودتان را درگیر جزئیات نکنید، بعدا برای رفع مشکلات کوچک احتمالی به اندازه ی کافی وقت خواهید داشت. امروز حتما برای شخصی که دوست دارید به اندازه ی کافی وقت بگذارید؛ در غیر این صورت او فکر خواهد کرد که دیگر اهمیت قبل را برایتان ندارد و این می تواند آغازگر مشکلات بسیاری باشد.

فال روزانه ۲۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

باور داشته باشید که حضور شما تأثیر ملموسی روی دنیای اطرافتان دارد و اجازه ی اینکه حتی برای لحظه ای نسبت به ارزش وجود خودتان دچار تردید شوید را به خودتان ندهید. انرژی مثبت فوق العاده ای که در درونتان دارید را با سخاوت تمام با اطرافیانتان به اشتراک بگذارید تا شاهد باشید که خیلی سریع این انرژی مثبت همه را در بخواهد گرفت. امروز برای اینکه در دنیای اطرافتان نقشی داشته باشید نیازی به استعدادهای عجیب و مهارت های فوق العاده نخواهید داشت. همین که خودتان را باور داشته باشید کافی است تا هر موقعیت دشواری را در بهترین جهت ممکن پیش ببرید. خودتان و تأثیری که وجودتان دارد را دست کم نگیرید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

شما اینطور فکر می کنید که اگر برای برنامه های امروزتان به اندازه ی کافی برنامه ریزی داشته باشید و به اندازه ی لازم تلاش کنید دیگر هیچ چیزی نخواهد توانست مانع رسیدن شما به هدفتان بشود، اما متأسفانه همیشه همه چیز همان طوری که خودمان می خواهیم پیش نمی رود. حتی دقیق ترین برنامه ریزی ها هم ممکن است با مشکلاتی مواجه شوند و تجزیه و تحلیل های حرفه ای هم نمی توانند مانع بروز چنین موقعیت هایی شوند. قبول کنید که نمی توانید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید و خودتان را برای رویارویی با مشکلات و موانع مختلف آماده کنید. پذیرش ناشناخته ها و داشتن جسارت کافی برای پیش رفتن کلید موفقیت شما خواهد بود.

فال روزانه ۲۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز از وقتی بیدار می شوید خودتان را برای سر و کله زدن با چند کار مختلف به طور همزمان آماده کنید. نگران نباشید و به توانایی خود در به انجام رساندن تمام کارهایی که باید انجام شوند اطمینان داشته باشید. اگر یک برنامه ریزی دقیق با ریتمی منظم داشته باشید می توانید تمام کارهای غیر ضروری که روند پیشرفتتان را کند می کنند حذف کرده و کارهای اصلی و ضروریتان را به انجام برسانید. یادتان باشد که خودتان را به خاطر دست اندازهای کوچکی که ممکن است در مسیرتان قرار بگیرند ناراحت نکنید، زیرا شما با چنان مهارتی از پس آنها برخواهید آمد که اطرافیانتان حتی متوجه پیش آمدن چنین موقعیت هایی نخواهند شد.

فال روزانه ۲۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

شما امروز حساسیت فوق العاده ای به جزئیات دارید و در انجام هر کاری که توجه به جزئیات بخشی از آن باد موفق خواهید بود. شاید دیگران هر سیری که سر راهشان قرار بگیرد را با چشم هایی بسته ادامه دهند، اما شما باید با چشم هایی باز به همه چیز دقت کنید و همین حساسیت به جزئیات پاداشی بسیار بزرگتر از آنچه انتظارش را دارید برای شما به همراه خواهد داشت. اجازه ندهید واکنش های دیگران شما را خجالت زده یا پشیمان کند و همان کاری را انجام دهید که خودتان درست می دانید. اگر یک نفر از اطرافیانتان که از مدت ها قبل او را می شناخته اید امروز به شما ابراز علاقه کرد تعجب نکنید و به پیشنهاد او خوب فکر کنید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز صبح وقتی در آینه به خودتان نگاه می کنید باید یک چیزی را به خودتان یادآوری کنید، اینکه هر چقدر سبکبارتر سفر کنید سرعت پیشرفتتان بیشتر خواهد بود، از مناظر اطرافتان بیشتر لذت خواهید برد و در نتیجه از سفرتان لذت بیشتری خواهید برد. زندگی نیز همین طوری است، اگر دست هایتان را با چمدان هایی مملو از چیزهای به دردنخور پر کنید و کوله باری از خاطرات زجر آور را به دوش بکشید نخواهید توانست از زندگیتان آن طور که باید و شاید لذت ببرید و گذشته از آن، نمی توانید از موقعیت هایی که برایتان فراهم می شوند به بهترین نحو بهره مند شوید. همین امروز هر چیزی که به دردتان نمی خورد و فقط سرعتتان را کم می کند دور بیندازید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز صبح که از خواب بیدار می شوید با فر کردن به رویاهای شب گذشته تان خاطره ای از روزگاران دور و یا نگرانی هایی که سعی در فراموش کردن آنها داشته اید دوباره به سراغتان خواهند آمد و به این سادگی ها هم دست از سرتان برنخواهند داشت. اگر می خواهید با این وضعیت برخوردی منطقی داشته باشید بهترین کاری که می توانید بکنید این است که بپذیرید کنترل برخی چیزها از دست شما خارج است و بعضی چیزها را نمی توانید تغییر دهید. تنها کاری که از دست شما برمی آید این است که با ذهنی باز سعی کنید انرژی های منفی را از خود دور نگه داشته و دور و برتان را با انرژی ها و افراد مثبت پر کنید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز بد نیست یک جفت چشم هم پشت سرتان داشته باشید. اینکه بدانید یک دوست عزیز یا همکاری مهربان هوایتان را دارد فوق العاده است، اما اگر تنها پرواز می کنید باید خیلی بیشتر حواستان به خودتان و دور و برتان باشد. خوشبختانه در حال حاضر حس ششم شما خیلی قوی عمل می کند و می توانید به راحتی از پس تمام آنهایی که نیت بدی دارند و یا انرژی منفی از خودشان ساطع می کنند بایستید. شاید چالش هایی که پیش رویتان قرار گرفته اند سخت باشند، اما شما هم به همان اندازه و حتی بیشتر سر سخت و قدرتمند هستید. اگر همین امروز تمام قدرتتان را به کار بگیرید تا شب گره های زیادی را باز خواهید کرد.

فال روزانه ۲۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

امروز مکالمه ای با یک نفر از اطرافیانتان خواهید داشت که هر چند زیاد طول نخواهد کشید اما برای مدتی طولانی ذهن شمارا به خود مشغول خواهد کرد. داشتن صداقت خیلی وقت ها بهترین کار ممکن است، اما گاهی لازم است واقعیت ها را با ملایمت بیشتری بیان کرد. با این حال، یکی از اطرافیانتان بدون در نظر گرفتن احساسات شما حرف هایی زده که باعث ناراحتی تان شده اند. این نکته را به خودتان یادآوری کنید که قرار نیست تمام رابطه ها کامل و بی عیب و نقص باشند. هر چقدر انتظارتان را از اطرافیانتان کمتر کنید مجبور به تحمل درد و رنج کمتری خواهید بود. دیگران را همان طوری که هستند بپذیرید و سعی نکنید آنها را بر اساس ایده آل های خودتان تغییر دهید.

فال روزانه ۲۱/ ۰۱/ ۱۳۹۸

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج