جاباما
۸۵۰۰۹۴
۸ نظر
۵۰۰۵
۸ نظر
۵۰۰۵
پ

جریمه میلیاردی گران‌فروشان و محتکران موبایل

محمدعلی اسفنانی مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار کرد: طرح‌های نوروزی ما از روز ۷ سال ۹۷ اسفند آغاز شد و تا پایان روز ۱۶ فروردین سال ۹۸ ادامه داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان: محمدعلی اسفنانی مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران اظهار کرد: طرح‌های نوروزی ما از روز ۷ سال ۹۷ اسفند آغاز شد و تا پایان روز ۱۶ فروردین سال ۹۸ ادامه داشت.

وی با بیان اینکه گشت‌ها با حضور نمایندگان دادستانی صورت گرفت، افزود: ۸۵۰ اکیپ گشت را به سطح شهر تهران اعزام کردیم و ۵ هزار و ۳۲۲ بازرسی انجام شد.

مدیرکل سازمان تعزیرات حکومتی استان تهران با اشاره به اینکه در این مدت یک هزار و ۲۳ فقره پرونده تشکیل شد، تصریح کرد: متخلفان در مجموع ۸۰ میلیارد ریال جریمه شدند.

اسفنانی با بیان اینکه گشت‌های ما در اکثر رستوران‌ها، مراکز اقامتی و بیمارستان‌ها فعال بودند، اظهار کرد: در برخی اماکن با عرضه گوشت فاسد مواجه شدیم که همگی در محل عرضه امحا شدند.

وی با اشاره به اینکه روزانه بین ۹۰۰ تا هزار تن گوشت مرغ با قیمت مصوب در پایتخت توزیع شد، گفت: در ایام نوروز حدود ۲ تن مواد غذایی فاسد را معدوم کردیم.

اسفنانی با اشاره به اینکه یکی از فروشگاه‌های زنجیره‌ای اقدام به فروش گوشت قرمز فاسد کرده بود، تاکید کرد: ۲۰۰ کیلوگرم گوشت فاسد را امحاء کردیم و قسمت فروش آن فروشگاه نیز پلمپ شد.

مدیر کل تعزیرات استان تهران در خصوص اعلام سقف قیمت بلیط‌های شرکت‌های هواپیمایی گفت: از فعالیت پرواز‌های چارتری جلوگیری شد و خریدار بلیط هواپیما حق دارد بداند چه سقفی برای خرید بلیط هواپیما وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه دو پرونده‌ هم در مورد گوشی‌های تلفن همراه وجود داشت، اظهار کرد: در یک مورد با متخلفان ۵۷ هزار فقره گران‌فروشی برخورد شد و جریمه ۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومانی برایشان وصول شد.

مدیر کل تعزیرات استان تهران ادامه داد: در موردی دیگر متخلفان ۵۰۰ هزار و ۱۸۰ تلفن را گران فروخته بودند که جریمه ۶ میلیارد تومانی برایشان صادر شد.

اسفنانی با بیان اینکه تعزیرات به هیچ عنوان گوشی تلفن همراه را توقیف نمی‌کند و صلاحیت ما در بحث گرانفروشی است، خاطرنشان کرد: بخشی از تلفن‌های کشف شده توسط قوه قضاییه توقیف شده بود که مسئولان مربوطه در حال بررسی پرونده‌ها هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همش جریمه زندان مگر قبلآ موبایل چش بود رجیستری کردید....

    • بدون نام

      جریمه به نفع کی اگه تولید داخلی با کیفیت باشه قاچاقی وجود ندارد که تو جریمه کنی

    • بدون نام

      جریمه باید چندین برابر تخلف باشد و نه درصدی از ان ، تا زمانیکه گرانفروشان مبلغ جریمه را روی کالاها و خدمات خود اضافه میکنند ........عوام فریبی کافیه حیفه نون .

    • بدون نام

      چه فایده اونایی که تونستند با ارز ۴۲۰۰ تومانی کلاهبرداری کنن و موبایل و قطعات اونو با ارز بیست هزار تومانی بفروشند واقعا کلاهی بر سر این ملت گذاشتند و جیبشان را پر کردند

    • افسوس

      حالا جریمه کردید ، آیا مشتری به حق و حقوق خود میرسد، دولت کم کاری کرد و میلیاردها تومان هم جریمه بحسابش مریزند ، اصلا عاقلانه است .

    • بدون نام

      کاش برای مواد غذایی جریمه میذاشتن تا کاسب ها حساب کار بیاد دستشون

    • شهروند

      این مردم چقدر ساده اند اینها خودشان از گرانی بازار سود میبرند وحق و حساب میگیرند

    • بدون نام

      برید واسه اقلام خوراکی و ... نظارت کن و جریمه کن... پیاز میشه ۱۵... چقدر برخورد شد... به بعد مردن خودتون هم فکر کردین ... یعنی شما میتونی موبایل رو سروسامان بدی ولی برنج و شکر و میوه رو نه.... اکثرا هم داخل تولید میشه... .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج