جاباما
۸۵۰۲۱۰
۵۰۰۴
۵۰۰۴
پ

افزایش احتمال مربیگری مورینیو در لوشامپیونه

یک رسانه فرانسوی از رؤیت شدن آقای خاص در یکی از شهرهای فرانسه خبر داده است.

خبرگزاری تسنیم: نشریه فرانسوی «انترپرندره» اعلام کرد که ژوزه مورینیو روز گذشته (سه‌شنبه) در فرودگاه شهر لیون رؤیت شده و این اتفاق در حالی رخ داده است که از چندی پیش شایعاتی درباره احتمالی مربیگری آقای خاص در تیم لیون شنیده می‌شود.

مورینیوی ۵۶ ساله از ماه دسامبر که از مربیگری منچستریونایتد برکنار شد تا الان بدون تیم بوده و به عنوان مفسر شبکه ورزشی beIN Sport فعالیت داشته است.

او اما در یکی از مصاحبه‌های اخیرش اعلام کرد که تابستان امسال مربیگری را از سر خواهد گرفت و اخیراً گفته شده که او ممکن است جانشین برونو جنسیو، سرمربی لیون شود.

لیون تنها تیمی نیست که گفته می‌شود احتمال دارد مقصد بعدی مورینیو باشد. از پاری‌‌سن‌ژرمن اینتر و رم هم به عنوان تیم‌های دیگری که ممکن است به مورینیو پیشنهاد کاری بدهند نام برده شده است و به نظر می‌رسد که در میان آنها لیون پیش‌قدم شده است.

لیون در فصل جاری با هدایت جنسیو نتوانست پاری‌سن‌ژرمن را به چالش بکشد و اکنون با ۲۵ امتیاز اختلاف نسبت به پاریسی ها در رده سوم جدول قرار دارد.

گمانه‌زنی‌ها درباره پیشنهاد لیون به مورینیو در حالی است که ژان میشل اولا، رئیس این باشگاه اخیراً احتمال مربیگری آقای خاص را در این تیم رده و گفته بود که نه تنها او قصد ندارد یک سرمربی غیرفرانسوی استخدام کند بلکه حقوق درخواستی مورینیو برای لیون بیش از اندازه سنگین خواهد بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج