جاباما
۸۵۰۲۷۰
۴ نظر
۵۰۰۴
۴ نظر
۵۰۰۴
پ

نماینده اهواز: سیل‌زدگان در جنگل به سر می‌برند

جواد کاظمی‌نسب ضمن انتقاد از عملکرد مدیران در مقابله با سیل خوزستان، به حمایت فوری مردم سایر استان‌ها از خوزستان تاکید کرد.

خبرگزاری ایسنا: جواد کاظمی‌نسب ضمن انتقاد از عملکرد مدیران در مقابله با سیل خوزستان، به حمایت فوری مردم سایر استان‌ها از خوزستان تاکید کرد.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از نحوه عملکرد متولیان امر در بحران سیل خوزستان به برنا گفت: به عنوان نماینده اعلام می‌کنم امکانات در شان مردم خوزستان نیست و خیلی ضعیف عمل شده است.

جواد کاظمی‌نسب تاکید کرد: مردم در جنگل‌ها به سر می‌برند و امکانات بهداشتی اعم از سرویس‌های بهداشتی موجود نیست همچنین از نظر تامین غذا مشکلاتی وجود دارد.

وی اضافه کرد: چادرها کافی نیست؛ اقلام کمکی کم است. انتظار داریم مردم سایر استان‌ها به مردم خوزستان کمک کنند. امکانات موجود جوابگو فاجعه خوزستان نیست.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: سه رودخانه بزرگ ایران اعم از رودخانه‌های دز، کارون و کرخه در این استان موجود است و آب وارد روستاها و شهرهای کناری شده است. در حال حاضر روستاهای حاشیه تخلیه شده‌اند اما اکثرا نمی‌دانند کجا بروند.

کاظمی‌نسب تصریح کرد: امکاناتی چون بیل، لودر، بولدوزر وجود ندارد. من به عنوان نماینده مردم از صبح تا شب به دنبال بیل بگردم نمی‌توانم پیدا کنم.

وی با تاکید بر اینکه امکانات در خوزستان بسیار ضعیف است، گفت: نمی‌دانم با کدام مدیر باید برای رفع مشکلات صحبت کنم و کسی جوابگو نیست. وضعیت خوزستان فوق بحرانی است.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: همه روستاهای حاشیه این سه رودخانه سیل‌زده هستند. برخی از این روستا محاصره هستند و امکاناتی ندارند. همچنین برخی از مردم در جنگل‌ها و صحراها به سر می‌برند که چادر و امکانات ندارند.

کاظمی‌نسب ادامه داد: برخی از مردم و بیماران مجبور شدند در روستاهای خود بمانند. شهر حمیدیه و شیبان در محاصره سیل هستند و عین دو که منطقه‌ای از شهر اهواز است حدود سه هزار نفر جمعیت دارد نیز در محاصره است و نیاز به امداد دارد. شهرستان کارون تمام روستاهایش در معرض خطر هستند.

وی با اشاره به اینکه امدادهای استان‌های دیگر کافی نیست، گفت: از مردم و مسئولین انتظار داریم این استان را یاری کنند؛ ما در استان نفت، پتروشیمی، نیشکر، فولاد، بنادر را داریم ولی امکانات موجود در این دستگاه‌ها به استان نرسیده و پیمانکاران این شرکت‌ها سرپیچی می‌کنند.

نماینده مردم اهواز در مجلس اسلامی در پایان عنوان کرد: من به عنوان نماینده التماس می‌کنم که روستای ۱۰۰۰ نفری در معرض خطر و محاصره است کمک کنید. این چه مدیریتی است که نماینده مردم داد می‌زند و راه را برای کمک باز نمی‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خود اقای کاظم نسب مگر کار خاصی کردن.مردم متوجه هستند کی بدردشون میخوره اقای نماینده

    • mahyariiiiiiiiiii

      نماینده شما در کاخ بمان و زندگی کن چکار داری با مردم بدبخت.

    • بدون نام

      علی برکت الله

    • کاک بهرام

      بیشتر مشکلات به خاطر اینکه وزیر کشور واضح صبحت نمیکنه چه اتفاقی افتاده و ویرانیها و مشکلات مردم چگونه است. دائما از امادگی و مدیریت سیل صحبت میکنه و اینکه بزودی از این بحران هم خارج میشویم . آقای وزبر سیل که مسائل سیاسی نیست که پنهان کاری میکنید .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج