۸۵۰۲۷۸
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

نویل: چهار بازیکنی که یونایتد باید واگذار کند

درحالیکه منچستریونایتد امشب در یک دیدار بزرگ در اولدترافورد به مصاف بارسلونا می‌رود، گری نویل، اسطوره این باشگاه از چهار بازیکن این تیم نام می‌برد که به قول او یونایتد می‌تواند آنها را واگذار کند.

ورزش سه: درحالیکه در اردوی منچستریونایتد همه نگاه‌ها به جدال بزرگ امشب شیاطین سرخ و بارسلونا در بازی رفت مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا دوخته شده و شاگردان اوله گنار سولسشر امیدوارند بتوانند در مقابل مسی و همبازی‌هایش موفق ظاهر شده و انتقام شکست تلخ از بارسا در فینال چمپیونزلیگ ۲۰۱۱ را بگیرند، گری نویل اسطوره این باشگاه با نیم‌نگاهی به فصل نقل و انتقالات تابستانی از چهار بازیکن نام می‌برد که به گفته او واگذاری‌شان، در فصل آینده به نفع یونایتد خواهد بود.

گری نویل در این باره گفت:" منچستریونایتد بازیکنان زیادی دارد که باید درباره آینده آنها تصمیم بگیرد. اگر از من بپرسید که برای مثال اگر دارمیان باشگاه را ترک کند اتفاق بدی خواهد بود؟ نظر من منفی است".

اسطوره باشگاه منچستریونایتد در ادامه گفت:" آنتونیو والنسیا یکی دیگر از بازیکنانی است که می‌تواند باشگاه را ترک کند. او بارها با مصدومیت مواجه شده و به نظر من یونایتد به جای او به یک دفاع راست خوب نیاز دارد".

گری نویل در ادامه گفت:" رابطه باشگاه با خوان ماتا و هررا هم به نظر من جالب است. چون این دو نفر بازیکنانی هستند که باشگاه‌های دیگر خواهان به خدمت گرفتن‌شان هستند. به اعتقاد من اگر این دو نفر باشگاه را ترک کنند دنیا به آخر نخواهد رسید".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج