جاباما
۸۵۰۲۸۶
۸ نظر
۵۰۰۴
۸ نظر
۵۰۰۴
پ

جزئیات بازداشت پیمانکار آزادراه تهران - شمال

حاجی رضا شاکرمی دادستان البرز در روزهای گذشته از صدور دستور جلب برای یکی از پیمانکاران آزاد راه تهران – شمال خبر داد و گفت پرونده‌ای برای رسیدگی به اتهامات او تشکیل شده است.

رویداد ۲۴: حاجی رضا شاکرمی دادستان البرز در روزهای گذشته از صدور دستور جلب برای یکی از پیمانکاران آزاد راه تهران - شمال خبر داد و گفت پرونده‌ای برای رسیدگی به اتهامات او تشکیل شده است.

آنگونه که شاکرمی گفته فردی که جلب شده، پیمانکار آزادراه در بخش سرخ دره بوده زیرا اقدامات او باعث شده سیل به سمت یکی از روستا‌ها برود. به گفته دادستان البرز، پیمانکار آزادراه تهران - شمال در منطقه سرخ دره، با بیل مکانیکی شرکت را در اختیار افراد محلی قرار داده و بستر رودخانه را تصرف می‌کردند.

بررسی ها نشان می‌دهد پیمانکاری که جلب شده، یکی از پیمانکاران بنیاد مستضفعان بوده است. این پروژه از سال ۷۵ آغاز شده و از سال ۹۴ بنیاد مستضعفان اجرای پروژه را برعهده گرفته است. سعیدی کیا رئیس بنیاد مستضعفان پیش از این گفته بود در منطقه یک آزادراه ۱۱ پیمانکار مشغول کار هستند.

یک مقام مسئول در بنیاد مستضفعان درباره دستور جلب پیمانکار آزاد راه تهران شمال می‌گوید: در آزادراه تهران شمال تعداد زیادی پیمانکار مشغول فعالیت هستند و پیمانکار ما پیمانکار دیگری را استخدام کرده، زیرا قسمت‌های مختلف بتن ریزی، آماتور بندی و ایمن سازی و ... هر کدام افراد متخصص خود را می‌خواهد.

این مقام مسئول گفته پیمانکار آزادراه تهران شمال با توجه به بارندگی‌های اخیر با بخشدار آسارا به مشکل برخورد کرده بود و زمانی که بخشدار از او تقاضای بیل مکانیکی می‌کند که متعلق به پیمانکار دست دوم بوده، او راضی نشده و باعث عصبانیت بخشدار می‌شود و به علت عدم همکاری تقاضای بازداشت نامبرده را می‌کند که در پی آن با تشکیل جلسات متعدد و همکاری‌های دیگری که صورت گرفته، موضوع منتفی شده و بازداشتی صورت نمی‌گیرد.

بنیاد مستضعفان همچنین گفته پیمانکار منطقه به پیمانکار دسته دوم خود تذکر می‌دهد که در ادامه همکاری‌های متعددی با بخشدار آسارا انجام می‌شود؛ از جمله برای بازگشایی مسیر انتقال آب بین تونل‌های دوم و سوم جاده چالوس در حاشیه سد امیر کبیر که خارج از حوزه فعالیت شرکت قرار گرفته، یک دستگاه بیل مکانیکی پیکور دار و یک دستگاه لودر در اختیار بخشداری قرار می‌دهد و یک لودر نیز برای بازگشایی مسیرهای روستایی به همراه دو دستگاه کمپرسور در اختیار بخشدار قرار گرفته است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اخه بنیاد که اینکاره نیست واقعنکه ...

    • بدون نام

      معلوم نیست کدوم بدبخت رو یقه کردن وگرنه اینا عرضه گرفتن یقه بالایی ها و کسایی که بهشون وصلن رو ندارن

    • فرشید

      بنیاد مستضعفان به عنوان یک پیمانکار پروژه رو تحویل گرفته بعد داده به یه پیمانکار دیگه اون هم باز پروژه رو داده به یه پیمانمار دوم !!!!!!!!!؟؟؟؟
      به خاطر همینه که پروژه از سال 75 شروع و هنوزم تموم نشده
      چه بخور بخوری هم شده اون وسط

    • آب از سر چشمه گل آلوده

      جالب اینجاست که از سال 75 آغاز شده و از سال 94 دوباره آغاز شده!!
      19 سال در حال ساخت !! چقد هزینه شده و این پولا کجا رفته خدا بزنه به گردن خودشو زنو بچشون.

    • metti

      بنیاد مستضعفان هم مگه کار پیمانکاری میگیره؟!

    • بدون نام

      خود سعیدی کیا باید جواب پس بده

    • بدون نام

      بنیادهایی که برای کمک به مردم مستضعف بوجود آمدن حالا کارشان شده چاپیدن ملت مستضعف

    • بدون نام

      هرچی میکشیم از همین پیمانکار های بزن و درو هستیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج