جاباما
۸۵۰۳۲۷
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

یوفا، باز هم میلان را بازخواست می‌کند

اتحادیه فوتبال اروپا پرونده دیگری را برای رسیدگی به تخلفات مالی باشگاه میلان به جریان انداخته است.

خبرگزاری تسنیم: اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) اعلام کرد که پرونده‌ تخطی باشگاه میلان از قانون بازی جوانمردانه مالی را برای شناسایی موارد بیشتر از تخلفات صورت گرفته، به واحد قضایی این سازمان ارجاع داده است.

در بیانیه یوفا که امروز (چهارشنبه) منتشر شد آمده که باشگاه میلان نه تنها در فصل جاری و فصل گذشته بلکه چند فصل قبل از آن نیز در ساختار مالی خود مطابق معیارهای قانون بازی جوانمردانه مالی عمل نکرده است.

در این بیانیه آمده است: واحد تحقیقات کمیته کنترل مالی یوفا (CFCB) امروز تصمیم خود برای ارجاع پرونده تخطی باشگاه میلان از قانون بازی جوانمردانه مالی را به واحد قضایی سازمان ابلاغ کرد. باشگاه میلان در مدتی که ساختار مالی‌اش زیر نظر این کمیته قرار داشت، در فصل جاری، فصل گذشته و سه فصل قبل از آن، مرتکب تخلفاتی شده است. یوفا در این خصوص دیگر اظهارنظری نخواهد کرد تا اینکه حکم نهایی در خصوص این پرونده توسط واحد تحقیقات کمیته کنترل مالی اعلام شود. این ارجاع ربطی به تصمیمی که واحد قضایی کمیته کنترل مالی یوفا در ماه دسامبر سال ۲۰۱۸ اتخاذ کرد نداشته و این پرونده مربوط به تخلفات این باشگاه در فصول ۱۷-۲۰۱۶، ۱۶-۲۰۱۵ و ۱۵-۲۰۱۴ می‌شود.

به این ترتیب ممکن است که نمایندگان باشگاه میلان یک بار دیگر برای ارائه توضیحات درباره تخلفاتش به واحد قضایی یوفا احضار شوند. این واحد ماه دسامبر هم باشگاه میلان را بازخواست کرده و به آن هشدار داده بود که یا تا سال ۲۰۲۱ محدودیت‌های اعمال شده از سوی یوفا را بپذیرد تا محرومیتش برای شرکت در رقابت‌های اروپایی مجدداً برقرار خواهد شد. آن ماجرا اما مربوط به یک پرونده مجزا در مورد تخلفات باشگاه میلان در فصل ۱۵-۲۰۱۴ و ۱۷-۲۰۱۶ بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج