جاباما
۸۵۰۴۸۹
۲ نظر
۵۰۲۲
۲ نظر
۵۰۲۲
پ

دستگیری ۲موبایل قاپ در تشییع پیکر مشایخی

رئیس پلیس پیشگیری گفت: ۲ موبایل قاپ در مراسم تشییع یکی از هنرمندان فقید کشورمان دستگیر شدند که به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کردند. متهمان به بهانه عکس گرفتن به هنرمندان نزدیک و در یک فرصت مناسب با همکاری همدستش اقدام به سرقت می‌کردند.

خبرگزاری ایرنا: رئیس پلیس پیشگیری گفت: ۲ موبایل قاپ در مراسم تشییع یکی از هنرمندان فقید کشورمان دستگیر شدند که به ۵۰ فقره سرقت اعتراف کردند.

سردار کیوان ظهیری در این خصوص اظهار داشت: با توجه به اینکه اخیراً تعدادی از سارقان در مراسم تشییع هنرمندان، اقدام به سرقت اموال شخصی افراد حاضر در مراسم می کردند، کمیسیون شناسایی و دستگیری آنان در دستور کار ماموران کلانتری های ۱۲۹ جامی و ۱۷۵ صحن مطهر قرار گرفت که در روز مراسم تشییع پیکر جمشید مشایخی، ماموران موفق به دستگیری دو موبایل قاپ در دو عملیات جداگانه شدند.

وی با بیان اینکه یکی از موبایل قاپ ها به سرقت ۵۰ فقره گوشی همراه با همکاری همدست خود اعتراف کرد، ادامه داد: با تلاش کارآگاهان مخفیگاه سارقان در اسلام آباد مورد شناسایی قرار گرفته است.

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت تصریح کرد: متهمان به بهانه عکس گرفتن به هنرمندان نزدیک و در یک فرصت مناسب با همکاری همدستش اقدام به سرقت می کردند.

وی گفت: هر دو متهم در اختیار پایگاه نهم پلیس آگاهی برای تحقیقات تکمیلی و دستگیری همدستان آنان قرار گرفته است.

جمشید مشایخی بازیگر پیشکسوت سینما، تئاتر و تلویزیون سه شنبه شب ۱۳فروردین ۱۳۹۸ساعت ۲۱ در سن ۸۵ سالگی براثر کهولت سن و بیماری در بیمارستانی در تهران درگذشت و پیکر استاد مشایخی، ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه روز شنبه ۱۷ فروردین ۹۸ از محوطه تالار وحدت تشییع شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حامی

      خدا رحمتش کند وبیامرزدش روحش شاد هنرمند واقعی ود وبدنبال حاشیه وجدال نبود مردم دوست بود.تسلیت به خانواده محترمشان ما درغم آنها شریک هستیم

    • بدون نام

      در زمان تدفین مردگان گوشی همراهتان را نزد مرده شور به امانت بگذارید

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج