۸۵۰۴۹۶
۹ نظر
۵۰۰۸
۹ نظر
۵۰۰۸
پ

میریوسفی: ایرانی‌ها تمایلی به مذاکره با رئیس جمهور دمدمی مزاج ندارند

رایزن نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در پاسخ به ادعاهای مزورانه یک دیپلمات ارشد آمریکایی در مورد آمادگی واشنگتن برای مذاکره با ایران تأکید کرد ایرانی‌ها هرگز مایل به مذاکره با یک رئیس‌جمهور دمدمی‌مزاج نیستند.

خبرگزاری تسنیم: «علیرضا میریوسفی» رایزن نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد طی یادداشتی در پاسخ به مقاله اخیر «برایان هوک» نماینده ویژه وزارت امور خارجه آمریکا در امور ایران تصریح کرد ایرانی‌ها هیچ تمایلی به مذاکره با رئیس‌جمهور دمدمی‌مزاج و نامتعادلی همچون دونالد ترامپ ندارند.

در یادداشت علیرضا میریوسفی که امروز چهارشنبه در نشریه آمریکایی نیویورک‌تایمز منتشر شده، آمده است: «برخلاف ادعاهایی که آقای هوک در مقاله دیروز خود نموده است، ایران یک دموکراسی مستقر با بیش از صدسال سابقه انتخابت است که در آخرین انتخابات آن در سال ۲۰۱۷، بیش از هفتاد درصد مردم در آن شرکت کرده اند: یک انتخابات کاملا رقابتی و نزدیک در منطقه ای که انتخابات در آن یک امر نادر محسوب می شود.»

رایزن نمایندگی ایران در سازمان ملل متحد در ادامه این مطلب تأکید کرده است: «بعلاوه با وجود وعده هایی که آقای هوک برای فریب مردم ایران در مقاله خود داده است، هیچ یک از چنین وعده هایی در عراق و افغانستان(دو کشوری که شاهد لطف آمریکایی ها بوده اند)، عملی نشده است: از جمله کمترین آنها یعنی برقراری خط مستقیم پرواز بین نیویورک و بغداد یا کابل، و ترامپ، رئیس جمهور آمریکا هنوز مجبور است در تاریکی شب و بصورت مخفیانه به این دو کشور سفر کند.»

میریوسفی در ادامه پاسخ خود آورده است: «مردم ایران ادعاهای دروغین آقای هوک مبنی بر آرزوی قلبی وی برای گشایش سفارت آمریکا در ایران به منظور تسهیل سفر ایرانیان به آمریکا را باور نخواهند کرد، چرا که یکی از اولین اقدامات ترامپ پس از ریاست جمهوری صدور فرمان ممنوعیت سفر ایرانیان به آمریکا بود که تمامی ایرانیان را از سفر به این کشور منع می کند.»

در بخش دیگر این نامه ضمن اشاره به نظرسنجی اخیر دانشگاه مریلند درباره بی اعتمادی و عدم تمایل اکثریت ایرانیان برای مذاکره با دولت ترامپ آمده است: «در مورد ادعای آقای هوک مبنی بر آمادگی آمریکا برای شروع دور جدید مذاکرات با ایران، همانگونه که نظرسنجی اخیر نشان می دهد، اکثریت مردم ایران نسبت به مذاکره با رئیس جمهوری غیرمتعادل و دمدمی مزاج، بسیار بدبین هستند»

گفتنی است روز گذشته برایان هوک در مقاله ای در نیویورک تایمز ضمن تکرار اتهامات همیشگی دولت ترامپ بر علیه ایران، بصورت مزورانه ای سعی کرده بود آمریکا را آماده مذاکرات جدید با ایران نشان دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام

      مزخرف نگو

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من فکر کردم که اقای میریوسفی. از رییس جمهور دمدمی مزاج را روحانی خودمان میگوید.

    • حیات داودی

      افرین که جواب این آشغال رادادی

    • حیات داودی

      خوب جواب این کثافت رودادی

    • بدون نام

      مردم ایران باهیچ کس مذاکره نمیکنند، چونکه دلیلی نمی‌بینندباتمام دنیا سرجنگ داشته باشد، مذاکره میان جنگ طلبهاوسران حکومت‌ها برای ثروتمندتروقدرتمندترشدن خودشان است، وگرنه ملت‌ها باهم دشمنی ندارند...

    • بدون نام

      علط می کنی از جانب ۸۰ میلیون نفر حرف میزنی، مردم دیگه یه املت ساده نمیتونن به بچه هاشون بدن بعد تو دم از چی میزنی؟ والا حصرت علی هم با اون ابهتش حاضر به مذاکره شد با کفار، شماها مگه چی هستین؟ از علی بالاترید؟

    • بدون نام

      اتفاقا ترامپ در عمل کردن به وعده هایش بسیار ثابت قدمه

    • بدون نام

      ولی از حق نگذریم ترامپ مرد عمله

    • صدای مردم

      درود بر ترامپ.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج