۸۵۰۷۲۷
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

شرط سنگین مالی رئال برای جدایی مدافع فرانسوی

رئال مادرید به پیشنهاداتی پایین تر از ۵۰۰ میلیون یورو گوش نخواهد داد.

وبسایت نود: به نقل از آاس، رئال مادرید قرار نیست به پیشنهادات رسیده درباره رافائل واران توجهی کند. قیمت تعیین شده برای جدایی واران همان بند آزاسازی قرارداد او است که ۵۰۰ میلیون یورو ارزش دارد و رئال به پیشنهاداتی پایین تر از این رقم حتی توجهی نخواهد کرد.

سران رئال معتقدند که پیدا کردن مدافعی در سطح و همچنین تجربه واران ۲۵ ساله کار آسانی نیست که آن ها حاضر باشند مدافع میانی خود را به راحتی واگذار کنند. همچنین فروش او می‌تواند به نشانه ای از ضعف سران رئال تعبیر شود که خوشایند آن ها نیست.

شرط سنگین مالی رئال برای جدایی مدافع فرانسوی

رئال مادرید قرارداد واران را در سال 2017 تمدید و او را تا سال 2022 در برنابئو ماندنی کرد، اما مدال قهرمانی جام جهانی و نمایش کلی او با پیراهن رئال مادرید مسئولان این باشگاه را ترغیب کرده که برخی مفاد قرارداد او را بهبود بخشند.

واران اکنون سالانه 6 میلیون یورو از مادرید دریافت می‌کند و احساس می‌کند که لایق بیش از این هاست. با قراردادی جدید، دستمزد واران احتمالا تا 9 میلیون یورو ارتقا خواهد یافت و او مشابه با دیگر اعضای ترکیب اصلی حقوق خواهد گرفت.

به جز حقوق، یک مسئله دیگر نیز واران را آزرده کرده و آن، شیوه برخورد رئال با قهرمانی او در جام جهانی بوده است. بارسلونا و اتلتیکومادرید از بازیکنان خود که قهرمان جام جهانی شده بودند، در زمین تجلیل کرد اما رئال مادرید پیش از بازی مقابل لگانس به نمایش یک ویدیو از اسکوربورد برنابئو بسنده کرد و واران فکر می‌کند که رئال می‌توانسته کارهای بهتری در این زمینه انجام دهد.

با بازگشت زین الدین زیدان و روشن شدن برخی از مواضع دو طرف، به نظر می‌رسد میل واران به ماندن در برنابئو بیش از خروج از این باشگاه باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • A.Fartoony.16

      مگه الماسه؟؟؟؟!!!!

    • A.Fartoony.16

      سلام برای چی نظرام رو نمی ذاری

    • بنتو پنتو

      الان این حرف شوخی بعد از 13یود 500 میلیون مگه کشکه چه خبره بابا مگه واران چیکار کرده اگه مالی بود امسال این همه گل روانه دروازه رئال نمیشد این نشون میده واران قطعا از رئال جدا میشه بخاطر همین مدیران رئال میخان با این درآمد زایی بفکر امباپه باشن ...

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج