۸۵۰۹۲۲
۹ نظر
۵۰۰۵
۹ نظر
۵۰۰۵
پ

انتقاد از عدم افزایش قیمت نان فانتزی

رئیس اتحادیه نان فانتزی تهران گفت: اگر قیمت‌ها افزایش پیدا نکند نانوا مجبور خواهد شد که از کیفیت محصول خود کم کند و وزن چانه خمیر را کاهش دهد.

خبرآنلاین: رئیس اتحادیه نان فانتزی تهران گفت: اگر قیمت‌ها افزایش پیدا نکند نانوا مجبور خواهد شد که از کیفیت محصول خود کم کند و وزن چانه خمیر را کاهش دهد.

محمدرضا کرمی رئیس اتحادیه نان فانتزی تهران در خصوص افزایش قیمت آرد گفت: این افزایش قیمت که برای واحدهای صنفی و صنعتی اعمال می‌شود شامل اتحادیه ما نخواهد شد، اصطلاحا نانوائیان از این مصوبه مستثنی است اعم از نانوایی‌های سنتی و نانوایی‌های حجیم.

وی ادامه داد: البته ما خواهان افزایش قیمت هستیم زیرا چهار سال است با وجود افزایش قیمت مواد اولیه و تمام مولفه‌های اقتصادی هیچ گونه افزایشی در قیمت نان نداشتیم امسال نیز ۳۵ درصد فقط هزینه کارگری افزایش پیدا کرده است و آب و برق و حتی گاز نیز افزایش پیدا خواهند کرد. با توجه به اینکه در ابتدای سال قرار داریم بهترین زمان است تا دولت قیمت‌ها را افزایش دهد.

کرمی با اشاره به اثرگذاری قیمت بر کیفیت نان گفت: اگر قیمت‌ها افزایش پیدا نکند نانوا مجبور خواهد شد که از کیفیت محصول خود کم کند و وزن چانه خمیر را کاهش دهد. هم اکنون ما شاهد هستیم که نان‌ها هر روز کوچک‌تر می‌شود مسئولین هم کاملا این موضوع را می‌دانند پس بهتر است برای جلوگیری از ادامه این روند با یک کار کارشناسی و دعوت از نماینده نانواهای سنتی و صنعتی یک قیمت متعادل را برای نان اعمال کنند.

وی تصریح کرد: قیمت روغن قبلا ۷۰ هزار تومان بود اما اکنون ۱۳۰ هزار تومان شده است. قیمت خمیرمایه دو برابر و بهبود دهنده‌ها نیز سه برابر شد. در پخت نان مواد اولیه فقط آرد نیست که بگوییم که قیمت آن افزایش پیدا نکرده پس قیمت نهایی نیز نباید بالا برود بلکه این موارد را نیز شامل می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      در بحث نان ...همه نانواها از وزن چانه کم میگذارند...یک جور دزدی تائید شده ...دوباره بخواهند از وزن کم کنند ...فکر کنید به هیچی باید بعنوان نان پول بدهیم ....خنده دار نیست

    • بدون نام

      عجیبه. مردم ازافزایش قیمتها انتقاد دارند این اقا ازعدم افزایش قیمت نان فانتزی .وراه دزدی را هم یاد میدهد .یعنی میفرماید نان فانتزی باید گران شود .اگه نشود عدم کیفیت وکاهش وزن چانه نان فانتزی خواهد شد.

    • بدون نام

      من هم انتقاد دارم به عدم افزایش قیمت مواد مخدر. اصلا از این خاشقچیان محترمه بپرسید و راهنمایی بگیرید چکار میکنند که قیمت مواد مخدر ثابت است؟ دولت از آنها راهکار بگیرد و اجرا کند. نکند خائنینی مثل هویدا دارند؟!

    • ع

      چه طور نمیدونی در مملکت چه خبره حالا شما تهران میگی جاهای دیگه پارسال بالا بردن دولت که در همه چی مشتاق بعدبه قول شما نوبرانه را میگی باور نکن ماهم دیگه هیچی را باور نمیکنیم چه روغنی هست گه دوبرابر شده واقعا متاسفم خودتون به خواب زدین پارسالم نان معمولی رفته بالا دروغ میگم از رشت

    • بدون نام

      اقای رییس متاسفانه شماها هرگز یاد نخواهید گرفت که درمورد کارومشکلات خودتان حرف بزنید وهمیشه جهت پیش بردن اهداف خودتان به امور دیگران دخالت میکنید امور نان سنتی به شما چه ربطی داره درضمن قیمت نان فانتزی هم گران شده فکر میکنی مجانی کار میکتی در ضمن در این صنف رانت خواری هم وجود دارد قیمت اراد دولتی پرداخت میکنید وبخشی از ارادهای شما سر از بازار ازاد در میاورد امروز دست همه امثال شما روشد

    • بی نام‌

      عملا"دولت را تهدید کرد که یا قیمت را افزایش دهید و اگر افزایش ندهید خودمان با کم فروشی حق خود را خواهیم گرفت
      نان صنعتی بعضا" از افزودنیهای غیر مجاز استفاده می کنند و نماینده اداره بهداشت چون حقوق بگیر آنها هستند جرات ممانعت و اعتراض و افشا ی ندارند و قیمت نان صنعتی خیلی گران است

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دولته ورشکسته بی تدبیرناامیدبودجه ومنابع شغلامون خرج حدود۲۰ملیون افغانی چرامیکنه بااین بیکاری وفقرنجومی کم بودجگی ...‌‌‌‌

    • بی انگیزه

      من خودم شیراز مغازه نان فانتزی دارم واز وزن چونه هم هرگز کم نکردم ک حتی بیشترم هست وهرگز هم از جوش شیرین استفاده نکرده ونخواهم کرد اما واقعا دیگه مرقوم ب صرفه نیست واگر برحسب احتیاج نبود مطمئنا تعطیلش میکردم شاید الان تقریبا همه مردم با من مخالف باشن اما ب خداوندی خدا عین حقیقت رو گفتم در مورد همین خبر نیز همه صحبتهای این مسئول صحیح است

    • کامران

      دزدها شروع کردندبعد ازسال

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج