جاباما
۸۵۱۰۴۶
۳ نظر
۵۰۰۴
۳ نظر
۵۰۰۴
پ

پیوس: علیپور این فصل حتما آقای گل می‌شود

فرشاد پیوس می‌گوید علی علیپور مهاجم بسیار خوبی است و می‌تواند آقای گل هم بشود و رکورد من را هم بشکند.

ورزش سه: فرشاد پیوس بهترین گلزن تاریخ باشگاه پرسپولیس، یکی از حامیان برانکو ایوانکوویچ محسوب می‌شود. او که علاقه زیادی به علی علیپور دارد، راجع به مسائل مختلف صحبت کرد و به سوالات خبرنگار ما پاسخ داد.

تیم در نیم فصل دوم خیلی هماهنگ شده

فردا بازی خیلی سختی است چون تیم سایپا هم تیم با انگیزه ای است تیمی که جوان و جویای نام است و تیمی است از جمله تیم های خوب که خیلی خوب بازی کرده و همیشه هم مثمر ثمر بوده است یه تیمی است که دوندگی بالایی دارد و در ضد حمله ها خیلی خوب کار میکنند.

تیم پرسپولیس هم در این چند وقت خیلی خوب شده برای نیم فصل دوم و بازی های اول و دوم رفته رفته هماهنگ تر شدند. بازی دربی را بردیم و از لحاظ روحی و روانی خیلی خوب و با انگیزه شدیم بازی قبل و بعد دربی را هم بردیم.

الاهلی تا صبح هم نمی‌توانست گل بزند

الاهلی هم یک فوتبال زیبا و یک فوتبالی بود که اگر تا صبح هم بازی میکردیم تیم الاهلی نمیتوانست گل بزند. تیم پرسپولیس خیلی خوب و بسته بود و درپشت فضای دفاع به خوبی حرکت میکرد. بنظر من تیم در مقابل سایپا بتواند از همان اوایل بازی به گل برسد آنها در حمله شرکت میکنند و ما میتوانیم روی ضد حمله ها کار کنیم.

تیم پرسپولیس الان ساختار دفاعی و حمله ی خیلی خوبی دارد و ما در این بازی باید از کناره های زمین بیشتر استفاده کنیم چون بازیکنانی داریم که در کناره های زمین خیلی خوب عمل میکنند و پاس های خیلی خوبی میدهند و کارهای ترکیبی خیلی خوبی میکنند. شیری و نادری حتما باید بیشتر در حمله شرکت کنند تا موقعیت های حمله خوبی ایجاد کنند. خط هافبک ما باید تیم حریف را در این بازی خیلی تحت فشار قرار دهد.

درباره عالیشاه حرف حرف برانکو است

عالیشاه بازیکنی است که نشان داده که در بازی های سخت بازیکن خوبی بوده بازیکن سرحال و قبراقی بود و شرایط خوبی داشت. الان هم بنظر من اینکارهایی که انجام میدهد را سرپرست تیم و اقای برانکو باید با عالیشاه صحبت کنند. و باید به سلیقه مربی هم احترام بذاریم. چون چند هفته بیشتر تا پایان نمانده و بازی های آسیایی داریم و امید باید صبر و حوصله ش را ببر بالا و من عالیشاه را خیلی دوست دارم چون بازیکن خیلی خوب و گلزن خیلی خوبی است. باید با عالیشاه صحبتی بکنیم که فقط فکرش به تمرین باشد و از کادر فنی اطاعت کند.

سازمان لیگ جایزه علیپور را آماده کند

شک نکنید که علیپور آقای گل میشود و دل هواداران را خوشحال میکند. چون علیپور بازیکن خیلی سخت کوشی است و بنظر من بازیکن حرف گوش کنی است و از همه مهمتر روز به روز بهتر میشود و توانمندی های بیشتری از خودش نشان میدهد.این فصل هم باید به فدراسیون بگویید که جام آقای گلی را بنویسند به نام آقای علیپور.

بودیمیر به درد تیم می‌خورد

ماریوبودیمیر بازیکن هدف است و بازیکنی است که توپ را خیلی خوب میگیرد و پاس های خوب میدهد و کار تکنیکی بالایی دارد فقط کمی اضافه وزن دارد اما کم کم دارد به سطح تیم میرسد ولی در کل بازیکنی است که بدرد تیم میخورد.

پیوس: علیپور این فصل حتما آقای گل می‌شود

علیپور می‌تواند رکورد من را بشکند

انگیزه‌ی بازیکنان خیلی مهم است برای به گل رسیدن. تشویق ها خیلی در روحیه و انگیزه ما تاثیرگذار است. من دوست داشتم گل بزنم و بروم سمت جایگاه ۳۶ تا تشویق بشوم و هواداران را خوشحال کنم، آن شعار معروف «فرشاد آقای گل» خیلی به من روحیه می‌داد و بازیکنان پرسپولیس هم باید اینطور باشند. یعنی به یک گل قانع نشوند و بخواهند دومی و سومی و چهارمی را بزنند. فکر میکنم علیپور این چنین است و میتواند رکورد من را هم بشکند.

پرسپولیس در آسیا نتیجه می‌گیرد

پرسپولیس در بازی های آسیایی خیلی بهتر می‌شود و از این گروه حتما صعود میکند و شرایط خوبی دارد. پرسپولیس تیمی است که سال بعد توانست با ۱۲ بازیکن به فینال برود و امسال خیلی بازیکنان خوبی روی نیمکت داریم و شک نکنید که پرسپولیس در آسیا به نتایج خوبی می‌رسد. البته باید ببینیم در مرحله بعد به چه تیمی برخورد خواهد کرد.

برانکو بسیار صبور است

برانکو مربی صبوری در پول نداشتن و بازیکن نداشتن پرسپولیس بوده است و یک مربی حرفه ای است و آینده خوبی دارد و میتواند سال های سال در پرسپولیس بماند. فکر می‌کنم به خاطر تحریم ها یک مقدار مشکل به وجود آمده اما زود حل می‌شود. من خودم هم با او صحبت کردم و برانکو بسیار آدم صبوری است.

به استادیوم می‌روم و حمایت می‌کنم

من به احتمال زیاد فردا به استادیوم خواهم رفت و امیدوارم پرسپولیس برنده بازی شود. از بقیه پیشکسوتان و هواداران هم می‌خواهم به ورزشگاه بروند و از تیم حمایت کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی منطق ،دروغگو وحسود وهوچی گر خر هست.

      ماشاالله فرشاد خان،هنوزم با گلهات حال میکنم.همیشه به تیم انرژی مثبت میدید.انتقاد سازنده و راهنمایی بازیکنان جوان. ایول داری

    • بدون نام

      داداش علی خودمه

    • انتقاد منطقی

      ماشاالله فوتبال ما چقدر رمال و کف بین داره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج