۸۵۱۰۹۳
۱ نظر
۵۰۰۰
۱ نظر
۵۰۰۰
پ

بیمه خط دفاع بارسلونا؛ کلین شیت ۴۲درصدی

دلیل خداحافظی پیکه از تیم ملی اسپانیا اکنون روشن تر از قبل شده است.

وبسایت نود: به نقل از مارکا، وقتی جرارد پیکه در پایان جام جهانی ۲۰۱۸ از بازی های ملی کناره گیری کرد، طرفداران فوتبال از این تصمیم برداشت های مختلفی داشتند.

عده ای معتقد بودند که این تصمیم پیکه دلایلی کاملا غیر ورزشی داشته اما اکنون و با سپری شدن بخش اعظمی از فصل ۱۹-۲۰۱۸ کاملا درمی‌یابیم که پیکه یکی از بهترین تصمیمات ممکن را اتخاذ کرده است.

مدافع ۳۲ ساله در حال سپری کردن-احتمالا-بهترین فصل خود در یپراهن بارسلوناست و پرانرژی تر و شاداب تر از همیشه در میدان حضور دارد. نمایش چشمگیر او در اولدترافورد مقابل تیم سابقش باز هم بر قابلیت های دفاعی او صحه گذاشت.

بیمه خط دفاع بارسلونا؛ کلین شیت ۴۲درصدی

پیکه در مقابل منچستریونایتد در 80 درصد از نبردهای نفر به نفر برنده بود، 9 عملکرد دفاعی موفق داشت، یک تکل موفق زد، در 75 درصد از نبردهای هوایی پیروز شد و 5 بار هم توپ را بازیابی کرد تا در کنار 66 پاس (با دقت 90 درصد) نقش موثری در پیروزی تیمش بدون دریافت گل خورده در اولدترافورد ایفا کرده باشد.

کارلوس پویول چندی قبل گفته بود پیکه از من هم بهتر است و اغراق آمیز نیست اگر پیکه را بهترین مدافع میانی حال حاضر دنیای فوتبال بنامیم. با بالا رفتن سن، پیکه تصمیمات بهتری در جایگیری ها می‌گیرد و به مرد قابل اطمینان ارنستو والورده در قلب دفاعی میانی آبی اناری ها تبدیل شده است.

او نه تنها کیفیت بازی خود را ارتقا داده، بلکه به بهتر شدن زوج های خود در دفاع میانی نیز کمک کرده است. عملکرد کلمنت لنگله در کنار پیکه به وضوح بهتر از روزهایی بدون مدافع اسپانیایی است. پیکه خود بعد از برتری مقابل منچستریونایتد گفته بود که ما در بهترین فرم دفاعی خود قرار داریم و من نیز با بالا رفتن سن و تجربه ام، احساس خوبی دارم.

پیکه در این فصل در 43 بازی برای بارسا به میدان رفته (30 بازی در لالیگا، 4 بازی در کوپا دل‌ری، 8 بازی در لیگ قهرمانان و یک بازی در سوپرجام اسپانیا) و بلوگرانا در این مسابقات 18 کلین شیت داشته است. این یعنی بارسا در 41.8 درصد از بازی هایی که پیکه را در اختیار داشته، دروازه اش را بسته نگه داشته است.

البته آمار پیکه فقط در یک سوم دفاعی خودی تاثیرگذار نبوده است. او تاکنون 7 گل برای بارسا به ثمر رسانده (4 گل در لالیگا، 2 گل در لیگ قهرمانان و یک گل در سوپرجام) تا به این ترتیب با بهترین فصل خود از نظر گلزنی نیز برابری کرده باشد. (پیکه در 44 بازی فصل 15-2014 نیز 7 گل به ثمر رسانده بود.)

حضور او مانند یک رهبر، موجب شده تا پیکه اکنون به اندازه بازیکنان تهاجمی بارسا اثرگذار به نظر برسد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بهترین زوج دفاعی تاریخ با اختلاف پیکه و پویول

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج