جاباما
۸۵۱۱۴۸
۲ نظر
۵۰۰۰
۲ نظر
۵۰۰۰
پ

نیازمند: کارمان برای قهرمانی خیلی سخت شد

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان معتقد است که کار این تیم برای قهرمان شدن در لیگ بسیار سخت شده است.

خبرگزاری تسنیم: پیام نیازمند، دروازه بان سپاهان پس از شکست یک بر صفر مقابل استقلال اظهار داشت: واقعاً فوتبال همین است. شما یک روز بد دارید و یک روز خوب. امروز می‌توانستیم برنده باشیم و اگر مثل نیمه اول بودیم، برنده بودیم. متأسفانه در نیم فصل دوم در هیچکدام از بازی‌های مهم خوب نبودیم و در بازی‌های حساسی که نیاز به برد داشتیم، خوب نبودیم و امتیاز را از دست دادیم. در نیم فصل دوم نتوانستیم مانند نیم فصل اول امتیاز جمع کنیم و همین مسئله ما را عقب انداخته است.

وی در مورد اینکه هواداران هم با حاشیه‌هایی که ایجاد می‌کنند تمرکز را از تیم گرفتند، گفت: بحث تمرکز نیست، اما دود این اتفاقات به چشم سپاهان می‌رود. در بازی با پرسپولیس هم نارنجک زدند که باعث شد بدون تماشاگر بازی کنیم. دو بازی بدون تماشاگر در این فصل داشتیم که واقعاً ضربه خوردیم. باید مقابل این افراد را بگیرند. دست هواداران درد نکند که امروز ۵۰ هزار نفر به ورزشگاه آمده بودند، هرچند هواداران همیشگی سپاهان که همیشه به ورزشگاه می‌آیند، ۵، ۶ هزار نفر هستند، اما دست همه آنهایی که امروز به ورزشگاه آمده بودند و از تیم حمایت کردند، درد نکند.

دروازه‌بان تیم فوتبال سپاهان در خصوص اینکه آیا تیمش همچنان برای قهرمانی شانس دارد یا نه، خاطرنشان کرد: کارمان خیلی سخت شده و رقابت در بالای جدول فشرده است، اما می‌توانیم امیدوار باشیم. دو بازی رودررو با پرسپولیس و پدیده داریم که باید برنده شویم و پنج فینال تا پایان لیگ داریم که باید در این پنج فینال به پیروزی برسیم.

نیازمند در واکنش به این مسئله که خودش چند واکنش خوب در بازی داشت اما در نهایت بازهم تیمش شکست خورد، گفت: تلاش می‌کنیم که هواداران را خوشحال کنیم. تمام تلاش ما برای شاد کردن هوادارانی بود که در ورزشگاه و خانه حضور داشتند. می‌خواستم هواداران خوشحال به خانه برگردند، اما هر کاری کردیم، نشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      حالا شاید فدراسیون تاج کمیته داوران کاری برایتون کردند

    • بدون نام

      به ژنرال قندلی بگو : دیگه کم غر بزن .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج