۸۵۱۳۳۹
۱۰ نظر
۵۰۰۲
۱۰ نظر
۵۰۰۲
پ

راننده وانت جنجالی، پاکبان محله می‌شود

فرد متهم به تخلفات پی در پی رانندگی که در شبکه‌های اجتماعی به راننده وانت جنجالی معروف شده بود با حکم قضایی، پاکبان محله می‌شود.

خبرگزاری ایسنا: فرد متهم به تخلفات پی در پی رانندگی که در شبکه‌های اجتماعی به راننده وانت جنجالی معروف شده بود با حکم قضایی، پاکبان محله می‌شود.

غلام فتحی - رییس اداره حقوقی شهرداری منطقه یک - با اعلام این خبر اظهارکرد: جوانی ۲۵ ساله که در سال ۹۵ با ورود بی‌محابا به کوچه ورود ممنوعی در منطقه یک تهران اقدام به وارد کردن خسارت به چندین خودرو شده بود، پس از دستگیری به اتهام اخلال در نظم و آسایش عمومی، دادگاهی و طبق حکم تعلیقی دادگاه کیفری به مدت دو هفته ، روزانه شش ساعت بعنوان پاکبان محله موظف به انجام عملیات رفت و روب و پاکیزگی با نظارت شهرداری منطقه یک شد.

راننده وانت جنجالی، پاکبان محله می‌شود

فتحی افزود: متهم که رضایت مالکان تمام خودروهای آسیب‌دیده را جلب کرده است به دلیل اخلال در نظم و آسایش عمومی و تحت تاثیر قرار دادن آرامش عمومی گناهکار و به تحمل شش ماه حبس و ۵۰ ضربه شلاق تعزیری محکوم شد که این حکم با اجازه حاصله از ماده ۴۶ قانون مجازات اسلامی به مدت سه سال تعلیق شد ولی در جهت اصلاح وی با استفاده از تجویز ماده ۲۳ قانون فوق الاشاره متهم به ممنوعیت از رانندگی با وسایل نقلیه موتوری به مدت دو سال در جهت بازگشت آرامش به جامعه به خصوص اهالی محل وقوع جرم به ارایه خدمات عمومی در همان کوچه به عنوان پاکبان ملزم شد.

بنا براعلام روابط عمومی شهرداری منطقه یک، وی خاطر نشان کرد: جایگزینی احکام سبز به جای احکام حبس برای افراد فاقد سابقه کیفری،جرایم سبک،فاقد شاکی خصوصی و... علاوه بر سازنده بودن برای محکومان و ارایه خدمات عام‌المنفعه به شهروندان از طرف مجرمان مهمترین دستاورد قانون جدید مجازات اسلامی در سال های اخیر است که نتایج بسیار مثبتی در جامعه خواهد داشت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چقد اینا دارن شان پاکبانان عزیز را پایین میآورند
      مگه شغل پاکبانی چه مشکلی داره؟

    • بولدوزر

      انصافا این جور احکام.بهتر از اینکه طرف رو بندازی گوشه یه سلول هم دولت هزینه کنه نگهشداره.هم خسارت روحی روانی واقتصادی به زندانی وخانواده زندانی داره..بهتر نیس.
      بیایم تا میتونیم این زندان هارو تعطیل کنیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        برو بابا

    • امین

      عحب

    • بدون نام

      خيلي حكم عالي بود

    • سمانه

      چه کار خوبی

    • بیکار

      چراادمی که خلاف کرده راپاکبان می گذارید یا اینکه خیابان راجارو کند این حکم هاباعث ناراحتی کسانی که در این شغلها با شرافت کار می کنند می شود بجای این حکم ها آنها را مجبور کنید تا برای زیبای شهر درخت وگل بخرند وبدهند به شهرداری تا نیروهای شهرداری درختان بکارند چون کاشتن گل ودرخت هم مهارت خودش را می خواهد

    • Qq

      باید بره بهشت زهرا مرده بشوره پاکبان که شخصیت داره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مرده شور مگه شخصیت نداره؟؟

    • بدون نام

      حالا اموزش اولیه پاکبانی را بدید بهش ؛ جوان بدون گواهینامه بوده و دانشجو و ازترس تصادف اول ، حماقت های بعدی را انجام داد فیلمشو دیدم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج