جاباما
۸۵۱۴۱۷
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

عبداللهی: نفهمیدیم چرا داور گل ما را مردود اعلام کرد

نصرالله عبداللهی مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: با بازگشتی که استقلال پس از شکست در دربی به مسابقات داشته، شانس بالایی برای صعود از گروه خود در آسیا و قهرمانی در لیگ برتر دارد.

خبرگزاری میزان: نصرالله عبداللهی درمورد برتری تیم فوتبال استقلال مقابل سپاهان و نتایج اخیر این تیم در لیگ‌برتر و لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: خوشبختانه پس از شکست در دربی با اینکه شفر و تیمش تحت فشار زیادی از سوی هواداران بودند توانست تیم را دوباره احیا کرده و خیلی خوب به کورس مسابقات برگرداند و نتیجه این موضوع را در حال حاضر در لیگ برتر و آسیا می‌بینید. در دو بازی اخیر مقابل الهلال و سپاهان بازیکنان استقلال تا لحظه آخر خیلی خوب جنگیدند و با این روحیه‌ای که دارند توانایی بردن سه بازی پیش رو درآسیا و صعود از گروه را دارند.

وی افزود: در بازی با سپاهان استقلال کاملا مستحق برد بود و بویژه در نیمه دوم می‌توانست حداقل با اختلاف سه گل این تیم را شکست دهد. چه بسا اگر داور گل صحیح تیم را می‌گرفت شرایط عوض می‌شد و همه چیز زودتر از اینها تمام شده و کار به لحظات پایانی بازی نمی‌کشید. بعد از چند بار بازبینی فیلم هنوز هم متوجه نشدیم که چرا داور گل صحیح ما را مردود اعلام کرد.

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد شانس قهرمانی این تیم در لیگ برتر تاکید کرد: هنوز ۵بازی تا پایان لیگ باقی مانده و روی کاغذ بازی‌‌های استقلال نسبت به سایر مدعیان آسانتر است. من فکر می‌کنم با روحیه‌ای که اعضای تیم به‌دست آورده‌اند و نتایج اخیر تیم و بازگشتی که تیم بعد از باخت در دربی داشته شانس بالایی برای قهرمانی داریم.

عبداللهی در مورد درخواست شفر برای حفظ بازیکنان این تیم برای فصل بعد هم گفت: مدیران و اعضای هیئت مدیره باشگاه با جدیت به دنبال این موضوع هستند.

وی در مورد مسائلی که در مورد برکناری شفر پیش از بازی با الهلال در صورت نتیجه نگرفتن استقلال مطرح شد و همچنین جایگزینی فرهاد مجیدی به جای این مربی آلمانی تاکید کرد: بعد از شکست در دربی معمولا این مسائل از سوی هواداران مطرح می‌شود و این موضوع طبیعی هست اما در باشگاه استقلال کسی به دنبال برکناری شفر نبوده و نیست. او با باشگاه استقلال قرارداد دارد و حتی اگر در چند بازی باقی مانده نتایج چندان خوبی هم نمی‌گرفت بازهم باشگاه از او حمایت می‌کرد.

مشاور مدیرعامل باشگاه استقلالدر مورد حواشی اخیری که برای مهدی رحمتی پس از شکست استقلال در دربی پیش آمده و آیا اینکه با توجه به شرایط فعلی بهتر است او در پایان فصل از تیم جدا شود، تاکید کرد: بازیکنانی مثل رحمتی، حیدری و منتظری تجربه زیادی دارند و در مواقعی که تیم شرایط بدی داشته خیلی خوب اوضاع را سر و سامان دادند. رحمتی آنقدر باتجربه هست که حواشی پیش آمده برای او را مدیریت کند. در درجه اول شفر تصمیم می‌گیرد که کدام بازیکن باید بماند یا برود. اما اگر بازیکنان باتجربه‌ای مانند رحمتی، منتظری و حیدری آماده باشند و هر زمان سرمربی تیم خواست با نیمکت نشینی مشکلی نداشته باشند حتی می‌توانند فصل آینده هم کمک بزرگی برای تیم باشند.

وی در مورد اظهار نظر اخیر شفر در نشست خبری پس از بازی با سپاهان گفت اگر بخواهد با همه بازیکنان برخورد کرده و آنها را از تیم کناربگذارد دیگر باید خودش به میدان برود و بازی کند، تاکید کرد: همیشه اولین نفری که با بازیکنان خاطی تیم برخورد می‌کند شفر است اما او بازیکنی را اخراج نمی‌کند و وی را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار می‌دهد تا باشگاه او را تنبیه کرده و وی را جریمه کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چطور نفهمیدی؟!!!

    • آبی آسمونی

      پدر جان میخواهند لنگ را مثل قبل الکی الکی قهرمان کنند.

    • علی مقدسی

      سلام اقای عبداالهی اگر این گل تیم لنگ میزی مورد قبول بود واگر مردود میکردن الان به همه جا نامه مینوشتن ومیگفتن امان از نا داوری ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج