جاباما
۸۵۱۷۴۹
۹ نظر
۵۰۰۴
۹ نظر
۵۰۰۴
پ

پاسخ عجیب رئیس هواشناسی به سوال لاریجانی

رییس سازمان هواشناسی با تشریح عملکرد این سازمان در سیل اخیر کشور این حوادث را ناشی از پیامدهای تغییر اقلیم و گرم شدن جهانی دانست.

ایسنا نوشت: رییس سازمان هواشناسی با تشریح عملکرد این سازمان در سیل اخیر کشور این حوادث را ناشی از پیامدهای تغییر اقلیم و گرم شدن جهانی دانست.

سحر تاج بخش در جلسه علنی صبح امروز (یکشنبه‌) مجلس شورای اسلامی با اشاره به عملکرد این سازمان در سیل اخیر، اظهار کرد: طی سال زراعی ۹۷ ــ ۹۸ مجموع کل بارش کشور ۲۰۴ میلی متر بود که در مقایسه با بلند مدت ۲۲ درصد افزایش یافته است. همچنین میزان بارش در زمستان ۱۱۹ میلی متر بود که نسبت به بلند مدت ۱۳ درصد افزایش داشته است.

رییس سازمان هواشناسی با بیان این که این سازمان توان پیش‌بینی در بازه ۱۵ روزه را دارد، در این باره خاطرنشان کرد: آن چه که اهمیت دارد این است که هر چه از زمان یک رخداد دورتر می شویم صحت آن هم کمتر می‌شود و نزدیک رخداد اطلاعات بهتری داریم. در مورد بارش ها ما از ۱۵ روز قبل اعلام نمی‌کنیم، زیرا صحت آن قابل اعتماد نیست. به خصوص در بهار که تغییرات زیادی اتفاق می افتد.

وی در پایان صحبت‌های خود، گفت‌ که سازمان هواشناسی ۱۵۰ اطلاعیه، ۹۰ اخطاریه به دستگاه‌های اجرایی و ۱۹۵۰ گزارش رادیویی و تلویزیونی در شرایط مخاطره آمیز داشته است.

سئوال مهم لاریجانی و پاسخ عجیب رئیس سازمان هواشناسی

پس از این صحبت رئیس مجلس خطاب به رئیس سازمان هواشناسی گفت: آیا شما بارش های اخیر را به جایی اطلاع دادید؟ پاسخ سحر جهانبخش اظهار کرد: نه چون فکر می کردیم بارش ها بهاری و مثل همیشه است.:

علی لاریجانی امروز در صحن علنی مجلس خطاب به رضا اردکانیان وزیر نیرو گفت: با توجه به اینکه ممکن است ترسالی‌ها برای کشور ادامه داشته باشد، در بحث لایروبی و توجه به بستر رودخانه‌ها برنامه‌ای به مجلس ارائه دهید تا برای سال آینده مشکلی نداشته باشیم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      این بی سواد های بی لیاقت رو چرا برکنار نمیکنن و فقط وایسادن نگاه میکنن

    • بدون نام

      عجب داستانی است مملکت داری ما....

    • بدون نام

      فقط دنبال مقصر میگردند. تمام مدیریتشون همینه

    • بدون نام

      یه بار گفته فلان بار اعلام کردیم بار دیگه گفته نه اعلام نکردیم ، بیسواد

      پاسخ ها

      • مسعود

        آقای دکترپرهیزکار رئیس سابق درحالی که درماموریت خراسان بودند۱۱اسفندبرکنارشدندوایشان جایشان راگرفتند.
        پرهیزکارشدیدامخالف بارورسازی بودندکه ازپاییزتازمستان انجام شدواکثرسدهاراپرکردودرسدهاجایی برای بارش های بهاری باقی نگذاشت!

    • بینام

      نوشدارو بعد از مرگ سهراب آقای لاریجانی خیلی ممنون که از اون بالا نگاهی هم به مردم کردی در ترکیه ماه های شهریور و مهر در هر جا که مسیر آب هست را لایروبی میکنند مشکل مملکت ما این هست که هر مسولی بر اساس تخصص در جایگاه خویش نیست

    • بدون نام

      مشتی بیسواد نادان

    • بدون نام

      این بنده خدا اشتباه کرده وگرنه سازمان هواشناسی پیشبینی 7 و 3 روزه داره و قطعا اطلاعیه هم داده!

    • بولدوزر

      خاک تو سرتون با اون سازمان عریض وطویل تون.وپول های مفت که از جیب ملت تو حلقتون میریزید.یعنی چی که فکر نمیکردیم.شما خیر سرتون اونجا دارید کار علمی انجام میدید.کارتون اینه که فکر کنید.تحلیل کنید واطلاع رسانی کنید.نه اینکه فکرنکنید.پس اونجا چه غلطی دارید میکنید.درشو لجن بگیرید برید.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج