۸۵۱۸۱۷
۳۳ نظر
۵۰۰۱
۳۳ نظر
۵۰۰۱
پ

واکنش قلعه‌نویی به شادی خاص استقلالی‌ها

سرمربی تیم فوتبال سپاهان با انتقاد از نحوه برخورد فرهاد مجیدی در جریان بازی با استقلال گفت: بعد از شکست دادن سپاهان جوری سرمربی خود را بالا انداختند که انگار قهرمان آسیا شده‌اند.

خبرگزاری مهر: امیر قلعه نویی درباره شرایط لیگ برتر و جذابیت رقابت چند تیم برای قهرمانی در بالای جدول به رادیو تهران گفت: از هواداران سپاهان به خاطر باخت به استقلال معذرت می‌خواهم. ما در نیم فصل دوم آنطور که باید خوب نبوده ایم. از نظر نوع بازی و ایجاد موقعیت تیم خوبی هستیم. سپاهان دارد این دو کار را خوب انجام می‌دهد ولی در فوتبال اگر گل نزنی، گل می خوری.

وی افزود: در فوتبال عدالت وجود ندارد. چند هفته است عدالت در بازی‌های ما وجود ندارد. بد شانس هستیم و توپ‌هایمان گل نمی‌شود. از سوی دیگر کم شانس هستیم و روی کمترین موقعیت، گل می‌خوریم. مقصر این مسائل بنده هستم.

سرمربی تیم سپاهان ادامه داد: حدود دو هفته است که یک روانشناس به تیم اضافه کرده ایم. سپاهان در فشار قهرمانی بود و شاید نتوانستیم این فشار را تحمل کنیم. هنوز چیزی تمام نشده است. پنج فینال در پیش داریم. هنوز امید داریم. خوشحالم لیگ ما این شرایط را پیدا کرده است. امیدوارم بازی‌ها با همین کیفیت جلو برود. به هر تیمی هم که قهرمان بشود تبریک می‌گوئیم.

قلعه نویی در خصوص تقابلش با استقلال و باخت در ثانیه‌های پایانی یادآور شد: معمولاً باخت تلخ است بخصوص این نوع باخت. به استقلالی‌های تبریک می گویم.

وی بدون نام بردن از فرهاد مجیدی از اتفاقاتی که بین او و مربی استقلال رخ داده بود گلایه کرد. قلعه نویی گفت: وقتی استقلال را در آزادی بردیم به اعضای این تیم خسته نباشید گفتم. اینجا هم باختیم به آنها تبریک گفتم. باید حرمت نگه داریم. همه چیز برد و باخت نیست. این بر حسب شعور و تربیت خانوادگی من بوده است که به استقلالی‌ها تبریک گفتم. فوتبال این مسائل را می‌طلبد.

وی تاکید کرد: خوشحالم سپاهان تبدیل به تیمی شده است که وقتی تیم‌ها بالای ۱۰۰ میلیارد ما را می‌برند، مربی خود را بالا می‌اندازند و انگار قهرمان آسیا شده اند. خوشحالم سپاهان به چنین تیمی تبدیل شده است.

سرمربی سپاهان ادامه داد: گلی که خوردیم دو مشکل داشت. اول اشتباهات فردی ما و دوم تکنیک فردی بازیکنی به نام پاتوسی. قبل از گل چند فرصت داشتیم که بهترین موقعیتش برای سجاد شهباززاده بود. وقتی توپ سجاد گل نشد به نیمکت تیم گفتم خدا بازی را به خیر بگذراند. وقتی توپ گل نمی‌شود باید دعا دعا کنیم که گل نخوریم. تا دقیقه ۸۰ همه چیز خوب بود و استقلال حتی نزدیک به دروازه ما نشد.

بعد از توقف بازی، سکته تاکتیکی داشتیم و استقلال خوب بازی کرد. در آن هفت، هشت دقیقه اتفاقی افتاد که تمرکز ما به هم خورد و آنها نفس گرفتند. به هر حال مبارکشان باشد. فوتبال همه زندگی نیست. این برد و باخت‌ها همیشه هست. مهم است که آدم اخلاق و منش خود را نشان بدهد. افتخارم این است امثال قطبی، جلالی و مهاجرانی و ظلی درباره آدم صحبت می‌کنند. در فوتبال و ورزش و هنر و زندگی این مسائل می‌ماند.

قلعه نویی درباره اینکه آیا این صحبت‌هایش به خاطر دلخوری از برخورد سرد فرهاد مجیدی است؟ تصریح کرد: بر حسب وظیفه و تربیت خانوادگی و شعورم وظیفه دارم به کوچک و بزرگ احترام بگذارم. وقتی استقلال به اصفهان آمد، حتی از طریق سرپرست تیم به استقلالی‌ها پیام دادم اگر کاری از دست بنده بر می‌آید بگویید. حتی برای آنها بلیت هم فرستادیم.

وی یادآور شد: من با تمام استقلالی‌ها دست دادم. رفتار آقایان هرچه بود، من احترام گذاشتم. معمولاً دوست ندارم راجع به شاگردانم صحبت کنم ولی تربیت خانوادگی ام می‌گوید باید این کارها را در فوتبال و زندگی انجام داد. زندگی گذر است. خدا بیامرزد امثال پورحیدری ها که برای باشگاه زحمت کشیدند و زندگی خود را برای تیم گذاشتند. اگر من هم کاری برای استقلال کردم برای دلم، خدا و مردم انجام دادم و منتی ندارم. خوشحالم استقلال زمانی برایم بوده که نه شرایط خوب بوده و نه پولی در میان بوده است و نه بنده پولی گرفته ام.

سرمربی سابق استقلال اظهار کرد: بنده وقتی دلار ۳ هزار تومان بود از استقلال ۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان یعنی ۵۰۰ هزار دلار طلب داشتم. بعداً ۷۰۰ میلیون بخشیدم. بعد از آن باشگاه استقلال بیانیه ای داد. از آن موقع اگر شما یک ریال گرفته اید من هم گرفته ام. اگر الان طلبم را از استقلال بگیرم می‌شود ۸۰ هزار دلار. منتی هم ندارم. باید این مسائل را رعایت کنیم. همه چیز به لقمه و تربیت آدم بستگی دارد. خوشحالم بزرگانی مثل جمشید مشایخی و دیگران راجع به آدم صحبت کنند. چیزی که می‌ماند بحث مردانگی و اخلاق مداری است.

قلعه نویی گفت: زمانی که سرمربی تیم ملی بودم هر روز که به فدراسیون می‌رفتم، ابتدا به اتاق پیشکسوتان می‌رفتم و از آنها اجازه می‌گرفتم که به طبقات بالاتر بروم. این مسائل می‌ماند. شاید این برد و باخت‌ها برای خیلی‌ها آرزو باشد اما برای من خاطره است. قبل از آنکه به استقلال بیایم لژیونر شدم و به تیم ملی رفتم. خوشحالم خدا این لطف را به بنده داشته است.

وی درباره پرتاب مواد محترقه از سوی تماشاگران سپاهان گفت: اینها تماشاگر نیستند. اینها یک عده هستند که برنامه ریزی شده کار می‌کنند. تماشاگران سپاهان اصیل هستند و به میهمان خود احترام گذاشته اند و با شیرینی به استقبالشان می‌روند! مسئولان باشگاه می‌توانستند به استقلالی‌ها جایگاه طبقه دوم را بدهند اما آنها را در طبقه اول نشاندند. کسانی که این کارها را کردند سپاهانی نما هستند! این مسائل در فوتبال مردود شده است. باید از فوتبال لذت ببریم. اگر الان فوتبال نباشد جامعه ما به هم می‌ریزد و چقدر آسیب‌های جامعه زیاد می‌شود.

سرمربی سپاهان در پایان در خصوص پیگیری حسن روحانی رئیس جمهوری ایران درباره تیم ملی و تیم فوتبال امید، گفت: ان شاءالله آقای روحانی دقت بیشتری روی مسائل اقتصادی داشته باشد. فکر و ذکر دولت باید مشکلات و مسائل اقتصادی مردم باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      یادش بخیرامیرخان
      چقدبرای بی احترامی وضایع کردن فرهاد
      15دقیقه بهش بازی میدادی
      الان هوتنت کجاس؟؟
      باپولای توداره جیکامیکنه؟؟
      شنیدم پول مقتولم دادی تاهوتن آزادبشه
      خداازتقصیرات تووپسرت بگذره که من نمیگذرم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        هوتن کسی رو زیر نگرفت درسته قلعه نویی اشتباه کرد واسه پسر زیر ۱۸ سالش پورشه خرید ولی هوتن بعد از فروش پورشه پورشه اش تصادف کرد مالک پورشه کس دیگه ای بود سوارشم یه دختر پسر جوان بودن که خردو کشته شدن عده ای میگفتن مشروب خورده بودن ما که نمیدونیم شاید نخورده بودن نمیشه قضاوت کرد ولی پورشه دیگه نه سندش نه مالکیتش و نه حتی راکبش هوتن نبود که قلعه نویی بخواد دیه بده

      • بدون نام

        اصلا هوتن زندان نیفتاد که قلعه نویی بخواد آزادش کنه تو ماشینی رو به یکی دیگه میفروشی ماشین تصادف میکنه و سرنشینانش کشته میشن کجای دنیا مالک قبلی ماشین و مقصر میدونن در مورد اون دو سرنشینم کسانیکه تهمت مشروب خوردن زدن اگر اونا مشروب نخورده باشن اونا رفتن شمایید که باید جواب تهمت و بدید ولی تویی که میگی پول مقتولم قلعه نویی داده تو یکی دیگه تهمتت از تهمت اونا هم بدتره از خدا بترس قلعه نویی پول مقتولان حادثه تصادف ماشینی که نه راننده اش نه صاحبش هوتن بوده رو داده ؟!

    • سلطان

      به خودشون هم رحم نمیکنن این کیسه ها

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فضولیش به تونیومده،سرت توکار لنگتون باشه

      • بدون نام

        توی لنگ پهن کن برو از دایی و گلمحمدی و تارتار و... امتیاز جمع کن و تبانی کن شاید بجایی برسی خخخ! وگرنه پوچید!

      • بدون نام

        راست میگه این لنگیه، لنگیا مقابل تیم لنگ، رحمشون میگیره و وا میدن تا لنگ امتیاز بگیره خخخ!!!

      • مهدی آبی

        تو زر نزن لنگی

    • سلیم

      چقدر کم حافظه هستی اول میگی من زمانی تو استقلال بودم که پول نبود دوباره میگی یک میلیارد و نیم طلب دارم .
      دوتا حالت داره یا دروغ میگی یا 1.5 برات پولی نیست و الان از سپاهان خیلی بیشتر پول میگیری وگرنه 1.5 میلیارد تومان الان هم پول خیلی زیادیه

    • بدون نام

      سلام برآقای قلعه نویی عزیز دمت گرم با اینکه یک پرسپولیسی هستم اما شما را هم قبول دا رم ومیدانم امثال فرهاد مجیدی هیچگاه در استقلال به عنوان مربی موفق نخواهند شد چون ظرفیت این کار را ندارند......درپایان ازتذکر شما به دولت که دایم دنبال حاشیه است ممنونم.....

      پاسخ ها

      • بدون نام

        از دکل قلعه نویی و فرهاد بالا نرو

      • بدون نام

        النگیون حکومتی، شما دیگه هیسسسس، خانوما فریاد نمیزنن خخخ!!!

      • m.i.s

        جناب قلعه نویی صرفنظر از برخی خصوصیات اخلاقی وباندبازی شما..ولی انصافا برا هرکی بدبودی برا استقلال بدنبودی.من پرسپولیسی ام.ولی خیلی از افتخارات استقلال مربوط به دوران شماست..والبته دستت نمک نداره که شاگردات اینجوری رفتارمیکنن.اونم زمانیکه دستشون را گرفتی واجازه بازی تو تیمت را بهشون دادی

    • بدون نام

      امیر خان تو عشقی و آبی به تو افتخار میکند من هم استقلالی هستم ولی این فرهاد ها کوچکند بذار بحساب بچگیش باشد گذشت خصلت مردان بزرگ هست تو همون افتخار ایران و آبی هست تا قیامت

    • بدون نام

      خیلی خودتو بزرگ می بینی.گروهبن

    • a

      خدایی بدطور استقلال رابا این کلمه نابودکردخخخخخخ

    • بدون نام

      خیلی پستی قلعه مرغی

    • بدون نام

      تو اصلا تربیت خانوادگی نداری مرتیکه منافق.فقط اینو بدون که ما استقلالیا گندت کردیم.هرچند دیگه اندازه پشیزی برامون ارزش نداری گروهبان قندلی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اگه شمایید که خود فرهادم کوچک میکنید فقط الان زمانش نرسیده

    • بدون نام

      تو اصلا تربیت خانوادگی نداری مرتیکه منافق.فقط اینو بدون که ما استقلالیا گندت کردیم.هرچند دیگه اندازه پشیزی برامون ارزش نداری گروهبان قندلی

      پاسخ ها

      • سعید رستمی

        چقدرخوشالن لنگیها ازسپاهان امتیاز گرفتن اینگارقهرمان جهان شدن

    • بدون نام

      ژنرال قندلی همیشه معترض

    • یاکوزا

      اقای قلعه نویی کیسه ا براسومی لیگ جوری جشن گرفتن انگارقهرمان شدن کم دارن خو

    • بدون نام

      ببینید گروهبان چه حرفهایی میزند. عجبا در عجبم تعجبا

    • بدون نام

      شاید همان تربیت خانوادگی به شما یاد داده نمک بخوری و نمکدان بشکنی... با اون مشت گره کرده و خوشحالی بی حد پس از پیروزی مس کرمان که سرمربی تیمش بودی در مقابل تیم محبوب استقلال!!. دنیا بالا وپایین زیاد داره..چرا از خوشحالی مربیان استقلال امروز ناراحتی؟

    • بدون نام

      استاد خودتی خدای شما رنگی نداره

    • بدون نام

      بازی تا آخرین ثانیه اش مهمه! نباید فکر کنی چون 80 دقیقه مساوی کردی، تو 10 دقیقه نمیبازی! هر برد مسلما خوشحالی داره اونم تو 5 بازی سرنوشتساز آخر لیگ و تلاش برای قهرمانی ولی مقابل تیم مدعی و تو ورزشگاهی که در اون شکست نخورده، بازی رو ببری، شادی ویژه ای میطلبه و چیز عجیبی نیست! ولی جالبتر از همه نظرات لنگ پهن کناست که دارن از آب گل آلود ماهی میگیرین و اینا که خودشون بارها به قلعه نوعی فحاشی کردن، حالا طرفدارش شدن خخخ!!! فرهاد مجیدی هم که خاطره های خوبی ازش دارن به همین خاطرم ازش متنفرن خخخ!!! یادآوری میکنم که این بازی نتیجه درستش، 2 هیچه آقایون، فقط پاتوسی نبود، پاس گل منشا بود، تاکتیک بود، گل علی کریمی بود و البته موقعیتهای دیگه مثل ضربه سر تماشایی تبریزی که آقایون یادشون رفته و بهتره فیلم بازی رو دوباره ببینن!

    • بدون نام

      رک بگو تربیت خانوادگی ندار فرناز

    • انتقاد منطقی

      فقط آدمهای عقده ای دشمن قلعه نویی هستن . هر کسی که سرش به تنش میارزه قبولش داره .

    • ایرانی

      آقای قلعه نویی وقتی تیمت میبره اینقدر غرور دار میشی خدارو بنده نیستی، هرموقع میبردی همش حرفت این بود:قول قهرمانی ندادم هرکس میتونه بیاد تیمو قهرمان کنه،پس تو چکاره ای،وقتی میبازی تازه یاد ادب و احترام میفتی،هربارم مصاحبه میکنی حتما میگی که من مربی تیم ملی بودم، نمیدونم کدوم هالو تیم ملی رو داد دست تو،وگرنه،تو کجا تیم ملی کجا،

    • مهدی آبی

      خوشحالم سوختی مافیا

    • لنگی

      آره نظر های مارو نزار.

    • امین

      حرف حق زدی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج