۸۵۲۰۳۷
۵۰۰۳
۵۰۰۳
پ

برادرزاده یاغی مارادونا را بشناسید

«هرنان لوپز» ستاره جوان باشگاه ریور پلاته آرژانتین با به ثمر رساندن نخستین گل خود در اولین بازی رسمی با پیراهن «میلیونرها» نه تنها بین هواداران این تیم محبوب شد بلکه تحسین و تمجید «دیگو مارادونا» عموی بزرگش را فارغ از تعصب سنتی به دست آورد.

ایرنا: «هرنان لوپز» ستاره جوان باشگاه ریور پلاته آرژانتین با به ثمر رساندن نخستین گل خود در اولین بازی رسمی با پیراهن «میلیونرها» نه تنها بین هواداران این تیم محبوب شد بلکه تحسین و تمجید «دیگو مارادونا» عموی بزرگش را فارغ از تعصب سنتی به دست آورد.

تارنمای خبری گل نوشت: در طول سال ها «دیگو مارادونا» اسطوره فوتبال آرژانتین صف طویلی از دوستی ها، روابط خویشاوندی و البته دشمنی ها را برای خود به وجود آورده و در برخی موارد آنها را قطع، تجدید یا ترمیم کرده است.

در دنیای اسطوره های فوتبال آرژانتین همواره مرز باریکی بین عشق و نفرت بوده و منازعات و آشتی کنان تقریبا یک اتفاق روزمره محسوب می شود.

برادرزاده یاغی مارادونا را بشناسید

در این بین، یک موضوع همواره در طول دوران پر فراز و نشیب زندگی مارادونا ثابت بوده و آن هم عشق وی به تیم بوکا جونیورز است.

از این رو به راحتی می توان خشم مارادونا را از دیدن یکی از بستگان نزدیکش در تیم رقیب سنتی تصور کرد؛ اتفاقی که البته در این مورد خاص رخ نداد!!

«هرنان لوپز» 18 ساله آخر هفته گذشته نخستین بازی خود را برای ریور پلاته انجام داد و با گل دقایق پایانی، خود را بین هواداران این تیم محبوب کرد اما لوپز یک نوجوان آینده دار معمولی نیست؛ در واقع او برادرزاده قهرمان جام جهانی 1986 و آخرین فرد از تبار مارادونا است که قصد دارد رد پای خود را در دنیای فوتبال به جا بگذارد.

شباهت های مابین لوپز و عموی بزرگش عجیب و غریب است؛ لوپز نوجوان، مشابه مارادونا در پست هافبک هجومی یا بازی ساز بیش از هر پست دیگری تاثیرگذار و راحت است؛ یک شماره 10 آرژانیتینی کلاسیک؛ به عبارت دیگر کانال متصل کننده خط هافبک و خط حمله با بازیکنانی همچون مارادونا، خوان رومن ریکلمه و لیونل مسی قابل تجسم است و این خصوصیات به وضوح در لوپز به چشم می خورد، علاوه بر این پای تخصصی لوپز نیز مثل مارادونا پای چپ است.

با این وجود، خالی از لطف نیست که بگوییم لوپز جوان هنوز راه زیادی را برای پیمودن پیش رو دارد؛ جاده تبدیل شدن از استعدادی بالقوه تا فوتبالیستی حرفه ای، طولانی و سخت است؛ علاوه بر این، با نگاهی به بازیکنانی که پس از بازنشستگی مارادونای اصلی، «مارادونای جدید» خوانده می شدند (از کارلوس مارینلی و ریکلمه گرفته تا حتی گایاردو) شاهدی بر این ادعا است که هیچ تضمینی برای نمره قبولی گرفتن لوپز وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج