۸۵۲۰۸۶
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

تشکیل کمیته تعیین خسارت سیل به صنعت برق

کمیته‌ای به منظور بررسی طرح‌ها و برآورد خسارات در صنعت برق ایجاد شده که در سریع‌ترین زمان ممکن، مشکلات و چالش‌های موجود در مناطق سیل‌زده برطرف شود.

خبرگزاری ایسنا: کمیته‌ای به منظور بررسی طرح‌ها و برآورد خسارات در صنعت برق ایجاد شده که در سریع‌ترین زمان ممکن، مشکلات و چالش‌های موجود در مناطق سیل‌زده برطرف شود.

بررسی روزهای ابتدای حادثه سیل بیانگر این بود که میزان خسارت در استان گلستان بسیار زیاد بوده و برآورد می‌شود که حدود ۸ تا ۱۰ میلیارد تومان به شبکه برق کشور آسیب رسیده باشد. در استان مازندران نیز طبق برآوردها، دو میلیارد تومان و در استان لرستان نیز پیش‌بینی می‌شود که حداقل پنج میلیارد تومان خسارت به شبکه برق وارد شده باشد.

محمودرضا حقی‌فام، سخنگوی صنعت برق در گفت‌وگو با ایسنا، در این باره اظهار کرد که بر اساس برآوردهای صورت گرفته و پیش‌بینی‌های اولیه خسارات سیل به صنعت برق ۲۸۷ میلیارد تومان برآورد شده است.

وی با بیان این‌که این میزان خسارت به سازمان برنامه و بودجه گزارش شده است، گفت: پس از بررسی نتیجه کمیته بررسی طرح‌ها و برآورد خسارات در صنعت برق، می‌توانیم مسیریابی مناسب را برای اصلاح شبکه به وجود آوریم و به محض این‌که از وضعیت بحرانی خارج شدیم، عملیات اجرایی را آغاز کنیم.

به گفته سخنگوی صنعت برق تنها در این شرایط است که می‌توان میزان واقعی خسارات را ارزیابی کرد، اما تا آن زمان سعی بر برطرف کردن تمامی چالش‌ها داریم که مشکلی برای تأمین برق مشترکان مناطق سیل‌زده به وجود نیاید.

حقی‌فام با تاکید بر اینکه در حال حاضر مشکل چندانی برای تأمین برق این مناطق نداریم، تصریح کرد: برق تنها در برخی از روستاها که تخلیه شده‌اند و آب‌گرفتگی در این مناطق زیاد است، آن هم به دلیل حفظ مسائل ایمنی، قطع شده که بلافاصله بعد از فروکش کردن آب، برق این مناطق نیز وصل خواهد شد.

وی، تصریح کرد: در تمام مناطقی که مردم در آنجا سکوت دارند، تأمین برق صورت گرفته و هیچ مشکلی در این حوزه وجود ندارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      تشکیل کمیته تعیین خسارت سیل به صنعت برق.کشور:؛،فکر کنم جبران این خسارت سیل به صنعت برق از جیب مشترک برق ببرون بکشند.لابد درقبوص ارسالی برق به درب منازل یک تبصره اصافه کنند.تحت عنوان بازسازی. و رونق سازی برق کشور!!!!!!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج