۸۵۲۱۷۱
۵۰۰۷
۵۰۰۷
پ

مدیرعامل نتفلیکس از فیسبوک کنار می‎رود

در پی سیاست‌های جدید فیسبوک و توجه بیشتر به محتواهای ویدیویی آنلاین، رید هستینگز مدیرعامل نتفلیکس پس از ۸ سال از مقام خود در هیات مدیره فیسبوک پایین می‌آید.

خبرگزاری صبا: در پی سیاست‌های جدید فیسبوک و توجه بیشتر به محتواهای ویدیویی آنلاین، رید هستینگز مدیرعامل نتفلیکس پس از ۸ سال از مقام خود در هیات مدیره فیسبوک پایین می‌آید.

مدیرعامل نتفلیکس از فیسبوک کنار می‎رود

به نقل از ورایتی، بر اساس خبری که فیسبوک منتشر کرده است رید هستینگز مدیرعامل کمپانی نتفلیکس از هیات مدیره این ابرشبکه اجتماعی بیرون می‌آید. هستینگز که از سال ۲۰۱۱ در این هیات حضور دارد در انتخابات جلسه سالانه مجمع عمومی سهامداران فیسبوک که در ۳۰ می برگزار می‌شود، نامزد نخواهد شد.

همچنین ارسکین بی.بولز رییس سابق ستاد کارکنان کاخ سفید نیز از مقام خود در هیات مدیره فیسبوک پایین خواهد آمد. بولز نیز از سال ۲۰۱۱ در این هیات عضویت دارد.

از سوی دیگر فیسبوک یکی از جانشینان جدید را روز جمعه ۱۲ آپریل معرفی کرد. این کمپانی پگی آلفورد مدیراجرایی ارشد شرکت پی‌پال را به عنوان یکی از مدیران خود برگزیده است. او اولین زن آفریقایی-آمریکایی است که در این هیات حضور پیدا خواهد کرد. آلفورد پیش از این نیز در اکوسیستم فیسبوک حضور داشته و مسئول دفتر مالی کمپانی « Chan Zuckerberg Initiative» یا همان سازمان امور کارهای عام‌المنفعه مارک زوکربرگ مدیرعامل فیسبوک، بوده است.

خروج رید هستینگز از فیسبوک سورپرایز بزرگی برای اهالی فن و کارشناسان این حوزه نبود چراکه با تمرکز بیش از پیش فیسبوک به عنوان بزرگترین شبکه اجتماعی جهان روی محتواهای ویدیویی، این کمپانی کم‌کم به مدار رقابت مستقیم با نتفلیکس نزدیک می‌شود. البته این هم‌پوشانی‌های رقابتی همیشه هم باعث جابه‌جایی‌های مدیریتی نمی‌شوند به عنوان مثال همین چند روز گذشته باب آیگر، مدیرعامل دیزنی تصریح کرد به عنوان عضو هیات مدیره کمپانی اپل به کار خود ادامه می‌دهد؛ حال آنکه دیزنی و اپل هر دو در پی جذب مشتری برای سرویس‌های پخش آنلاین جدید خود، در رقابتی شدید هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج